מטבחי יוקרה בישראל – מה מאפיין את המטבח הישראלי המושלם?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הישראלי הוא הלב של הבית. אנחנו הישראלים אוהבים לבשל, אוהבים לארח ואוהבים לאכול. ארוחות משפחתיות הן חלק בלתי נפרד מאורח החיים. בעוד באירופה המטבח מהווה גם פריט נוי, מטבחי יוקרה בישראל הם מטבחים שמאפשרים שמירה על מראה מעוצב ומסודר גם כאשר מארחים כמה עשרות אנשים לארוחת חג. המטבח היוקרתי בישראל מתבסס על מיטב חומרי הגלם, פתרונות אחסון חכמים ורבים, סגנון עיצוב קלאסי, תחושת מרחב, ניקוי קל ותחושת חמימות ביתית.

איזה מטבח מתאים לאנשים שאוהבים לבשל?

מטבחי יוקרה בישראל הם מטבחים שמתאימים לצרכים ולציפיות של בני הבית כמו כפפה ליד. המטבח הוא המרכז של הבית ובהתאם עליו להתאים לכולם. קחו כמה רגעים וספרו למעצב המטבחים מי אתם ואלו שימושים אתם עושים במטבח. חשוב להבין שיש לכל בשלן חובב העדפות משלו כך שלא קיים דגם אחד של מטבח שמתאים לכולם. חלק מהבשלנים יעדיפו לארח במטבח סביב האי ולשוחח עם האורחים שלהם במהלך הבישול, אחרים לא ירשו לאיש להיכנס למטבח בזמן הבישול ויגישו את כל המנות בפינת האוכל שבסלון.

מה צריך בכל מטבח?

עיצוב של מטבח חדש עם דגש על מטבחי יוקרה בישראל יתבסס בראש ובראשונה על התכונות של החלל. יש לתכנן נכון את מיקום הארונות, משטחי העבודה, פינת הישיבה, מכשירי החשמל, גופי התאורה, המזגן וכן הלאה. המטרה הסופית היא מטבח שמאפשר תנועה נוחה וזרימת אנרגיה חיובית. הדגש החשוב הבא בעיצוב כל סוגי המטבחים הוא פתרונות אחסון. המטבח זקוק לשפע של פתרונות אחסון בעבור מצרכים, כלים וציוד בישול. אף פעם אין מספיק שטחי אחסון במטבח כך שנמליץ לכם לנצל את כל פתרונות האחסון המודרניים.

בעוד באירופה המטבח מהווה גם פריט נוי, מטבחי יוקרה בישראל הם מטבחים שמאפשרים שמירה על מראה מעוצב ומסודר גם כאשר מארחים כמה עשרות אנשים לארוחת חג

אלו חומרי גלם נחשבים לטובים ביותר בעבור מטבח?

עיצוב מטבחי יוקרה בישראל מתחיל בבחירת חומרי גלם איכותיים ועמידים. עלינו לוודא שכל הבחירות שלנו תואמות את התנאים המיוחדים שמאפיינים את המטבח. אריחי ריצוף עדינים שמתאימים לסלון או לחדר השינה אינם בהכרח בחירה נבונה גם בעבור המטבח. חומרי גלם שמתאימים למטבח נדרשים להיות עמידים בפני לחות וטמפרטורות גבוהות, קלים וניקוי ותואמים סגנון עיצוב של מטבחי יוקרה בישראל.

מה מבטיח לכם ארונות מטבח חזקים?

הגוף של ארון המטבח קובע כמה שנים תוכלו להשתמש במטבח. בחירה בחומר גלם איכותי מבטיחה לכם עשרות שנים של שימוש נוח ובטיחותי. אם תרצו לחדש את העיצוב לאחר מספר שנים ניתן יהיה לחדש רק את הדלתות של הארון ללא פירוק של הגוף. ארונות מטבח בישראל נהוג לייצר מעץ טבעי או מחומרים מעובדים כמו סיבית או MDF. העץ המלא הוא ללא ספק החומר האיכותי שמבטיח עמידות לטווח ארוך. השיקול היחיד לבחירה בחומרים מתועשים על פני עץ מלא הוא עלויות. החומרים המתועשים זולים יותר באופן משמעותי. שימו לב, בבחירת חומר מתועש לבניית גוף הארון יש לוודא שהחומר אכן עמיד בתנאי לחות ואינו מתנפח במגע עם מים.

מטבחי יוקרה בישראל הם מטבחים שמתאימים לצרכים ולציפיות של בני הבית כמו כפפה ליד. המטבח הוא המרכז של הבית ובהתאם עליו להתאים לכולם

חומר מתועש חזק לבניית ארונות מטבח

מטבחי יוקרה רבים בישראל ובעולם בנויים עם עץ סנדוויץ'. כל עוד בחרתם בעץ סנדוויץ' איכותי תצליחו להבטיח לעצמכם עמידות ארוכת טווח כמעט כמו זו של העץ המלא. פלטות עץ סנדוויץ' מורכבות ממספר שכבות עץ דקות שמודבקות יחד. המחיר של הפלטות נקבע בהתאם לאיכות העץ. פלטות עשויות עץ ליבנה נחשבות איכותיות ועמידות. חשוב לציין שאפשר לשלב בבניית ארונות מטבח גם לוחות עץ מלא וגם פלטות עשויות עץ סנדוויץ' איכותי.

בניית החזית של ארון מטבח

החלק החיצוני של ארון המטבח הוא זה שקובע את סגנון העיצוב. למעשה, רובנו בוחרים את ארונות המטבח שלנו על בסיס המראה החיצוני ולא על בסיס איכות חומרי הגלם. על מנת להבטיח חזית מעוצבת ועמידה לארון מטבח נבחר בחומר גלם שתואם את התנאים המיוחדים במטבח. חשוב מאוד לבחור בחומר גלם עם עמידות בפני טמפרטורות גבוהות ולחות. החומרים המומלצים לבניית דלתות ארונות של מטבחי יוקרה בישראל הם : עץ מלא, פורניר, פורמייקה.

מה כדאי לבחור לבניית דלתות של ארונות מטבח?

מטבחי יוקרה בישראל עם דלתות ארון עשויות פורמייקה נחשבים עמידים בפני חבטות וחומרי ניקוי. פורמייקה קלה לניקוי ושולה יותר בהשוואה לחומרי גלם אחרים. ניתן למצוא היום דלתות ארונות פורמייקה במבחר צבעים ודגמים. דלתות פורמייקה מתאימות למטבחים מודרניים וגם למטבחי יוקרה. למטבחים כפריים הפורמייקה פחות מתאימה. דלתות ארון עשויות פורניר מתאימות יותר למטבח הכפרי. בעבור אלו שאינם מכירים את הפורניר נציין שהוא עשוי מקילוף דק של גז עץ ומבטיח מראה טבעי במחיר שפוי.

איזה משטח עבודה מתאים למטבח יוקרתי?

חומר הגלם שתבחרו בעבור משטח העבודה של המטבח צפוי להשפיע על המראה הכללי. עיצוב מטבחי יוקרה בישראל לא יהיה שלם ללא משטח עבודה עשוי אבן איכותית. הבחירה היוקרתית ביותר תהיה משטח שיש טבעי שנחצב מבטן האדמה ומגיע לארץ במשלוח מיוחד. שימו לב, משטחי שיש רגישים לטמפרטורות גבוהות, שריטות, ספיגת כתמים וחומציות. על אף החסרונות והמחיר הגבוה, אף משטח עבודה אחר אינו מצליח להתחרות במראה היוקרתי והייחודי של השיש.

החומרים המומלצים לבניית דלתות ארונות של מטבחי יוקרה בישראל הם : עץ מלא, פורניר, פורמייקה.

מטבחי יוקרה בישראל עם משטח גרניט

משטח עבודה עשוי גרניט נחשב חזק ועמיד, אינו דורש תחזוקה מיוחדת ובעל מראה "מנומר". החסרונות הבולטים של משטחי הגרניט הם מחיר גבוה ומראה שלא תמיד מתאים לסגנון עיצוב יוקרתי. בחירה נפוצה בעבור מטבחי יוקרה בישראל היא משטח אבן קיסר שמיוצר מערבוב בין קוורץ לבין פיגמנטים ופולימרים שונים. משטחי אבן קיסר מיוצרים על בסיס פטנט ישראלי ייחודי. אלו הם משטחים קלים לניקוי, לא יקרים וזמינים במגוון צבעים וטקסטורות. חשוב להדגיש שמשטחי אבן קיסר רגישים לטמפרטורות גבוהות וחיתוך ישיר.

התקנת מגירות למטבחי יוקרה

מגירות הן פתרון אחסון שימושי ורצוי בכל סוגי המטבחים. ההבדל בין מגירה רגילה לבין מגירה יוקרתית מתבטא באיכות של חומרי הגלם עם דגש על המסילות של המגירות. בחירה במסילות הכי חדישות ואיכותיות שיש מבטיחה מנגנון בלימה שקט ואפשרותך של שליפה מלאה. מנגנוני טריקה שקטה שומרים על המגירות מפני שחיקה מהירה. שימו דגש כל כושר נשיאה שתואם את המבנה של המגירה ואת גודלה.

בחירת מכשירי חשמל בעבור מטבחי יוקרה בישראל

מכשירי חשמל הם חלק בלתי נפרד מכל מטבח, על מנת לשמור על מראה יוקרתי עלינו לשים דגש על בחירת מכשירי חשמל איכותיים ומרשימים בעלי מראה יוקרתי אחיד. על סגנון העיצוב של מכשירי החשמל להתאים לקו העיצוב. פרט לעיצוב של מכשירי החשמל נקפיד לבחור נכון גם את המיקום. אם נדע להציב את המקרר, התנור, הכיריים והמדיח במקום הנכון התנועה במטבח תהיה נוחה ויעילה. כבר בשלב העיצוב יש לקבוע היכן יוצבו מכשירי החשמל הגדולים ולתכנן מיקומים של משטחי עבודה, ארונות וגופי תאורה בהתאם.

מטבח ישראלי יוקרתי הוא מטבח ששומר על מראה יוקרתי גם כאשר מבשלים בו בכל יום. היוקרה באה לידי ביטוי בחומרי גלם מובחרים, עמידים וקלים לניקוי. תכנון מטבחי יוקרה דורש ליווי של איש מקצוע שיידע לכוון אתכם אל הבחירות הנכונות. מטבח יוקרתי שתואם את אורח החיים בבית יהפוך ללב של הבית.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!