מטבח מודרני צבעוני בהתאמה אישית

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אחד הדברים שמשפרים את החיים שלנו מכל מיני היבטים הוא צבעוניות. בעוד יש אנשים שמעדיפים ללכת על המוכר והידוע, מעוניינים בקלאסי ובוחרים פעם אחר פעם בשמנת, לבן, שחור ואפור בתהליך עיצוב הבית, אחרים דווקא רוצים להנות מצבעוניות בבית שלהם. הצבעוניות משפיעה על מצב רוחנו, תורמת רבות לאווירה ייחודית בתוך הבית ולכן בחרנו הפעם לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על מטבח מודרני צבעוני.

טיפים בבחירת צבעים במטבח ששווה להכיר

במהלך עיצוב המטבח שלכם, חשוב לבחור צבעים שיהיו מעוררים וממריצים. צבע כחול הו בחירה מצוינת למטבח, שכן הוא מגביר את הפרודוקטיביות. ירוק הוא עוד אופציה נהדרת, מכיוון שהוא קשור לתכונות מרגיעות ומרעננות. במילים פשוטות, חשוב לקחת בחשבון את מצב הרוח שאתם מעוניינים ליצור במטבח שלכם במהלך בחירת הצבעים לעיצוב מטבח מודרני צבעוני. מאמר זה מציג כמה מהצבעים הטובים ביותר למטבח מעוצב בהתאמה אישית.

הצבעוניות משפיעה על מצב רוחנו, תורמת רבות לאווירה יחודית בתוך הבית ולכן בחרנו הפעם לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על מטבח מודרני צבעוני.

כחול

מומלץ לצבוע את המטבח בכחול כדי ליהנות מהאכילה. אנשים שיש להם מטבח כחול צפויים לאכול בריא יותר מאנשים שיש להם מטבח עם גוונים כהים כמו אדום או שחור. כחול ידוע כצבע מרגיע שמסייע בהקלה על רמות הלחץ, מה שעשוי להוביל לקבלת החלטות טובות בכל הנוגע למה שמתאים לבישול ארוחות.

אז אם אתם מחפשים שיטה לתבל את שגרת הבישול שלכם מבלי לשנות את כל המראה של המטבח, מומלץ לעצב מטבח מודרני צבעוני עם צביעת קיר אחד או אפילו רק ארון בכחול.

ירוק

כאשר צובעים את המטבח, כדאי להשתמש בצבע הירוק. לגוון זה יש יתרונות רבים, ביניהם היכולת ליצור אווירה רגועה.  חוץ מזה, ירוק ידוע ביכולתו לקדם פרודוקטיביות ויצירתיות.

אם אתם מחפשים שיטה לגרום למטבח שלכם להרגיש כמו נווה מדבר רענן, מומלץ למצוא פתרונות עיצוב של מטבח מודרני צבעוני עם שימוש בצבע ירוק או בטפט.

חשוב לקחת בחשבון את מצב הרוח שאתם מעוניינים ליצור במטבח שלכם במהלך בחירת הצבעים לעיצוב מטבח מודרני צבעוני. מאמר זה מציג כמה מהצבעים הטובים ביותר למטבח מעוצב בהתאמה אישית.

אדום

אדום הוא צבע נפוץ למטבח, שכן הוא נתפס כאנרגטי ומעורר. יש לו גם אסוציאציות עם תיאבון וחום, מה שהופך אותו מושלם לחללים שמשמשים לבישול. אדום יכול לשמש בשיטות רבות ושונות במטבח, מעיצוב ועד מכשירי חשמל.

בין אם אתם מעוניינים להוסיף נגיעת צבע בעיצוב מטבח מודרני צבעוני, או מעוניינים ליצור חלל חם ומזמין, אדום יסייע לכם להשיג את המטרות שלכם.

כתום

אם אתם עדיין מתלבטים באיזה צבע לבחור למטבח שלכם, מומלץ לבחון כמה מהיתרונות של השימוש בכתום, שיוצר אווירה חמימה ומזמינה במטבח. כתום הוא גם צבע עליז מאוד שמסייע לשפר את מצב הרוח.

וזה לא הכול. כתום מעורר תיאבון, מה שמועיל אם אתם מעוניינים לבשל יותר ארוחות בבית. אז אם אתם מחפשים שיטה להוסיף צבע במהלך עיצוב מטבח מודרני צבעוני, מומלץ להשתמש בצבע כתום.

אם אתם מחפשים שיטה לתבל את שגרת הבישול שלכם מבלי לשנות את כל המראה של המטבח, מומלץ לעצב מטבח מודרני צבעוני עם צביעת קיר אחד או אפילו רק ארון בכחול.

לבן

לבן מספק רקע ניטרלי שמאפשר לכם להציג את האביזרים וכלי הבישול שלכם. הוא גם יוצר תחושה אוורירית בחלל וגורם לו להיראות גדול מכפי שהוא, מה שמתאים במיוחד למטבחים קטנים. לבן גם קל לניקוי ותחזוקה, וזהו שיקול חשוב לבית משפחתי עמוס.

צבעים כהים למטבח

אם אתם מחפשים שיטה להוספת עיצוב וסגנון בפרויקט תכנון מטבח מודרני צבעוני, מומלץ להשתמש בצבעים כהים, שמוסיפים נופך של יוקרה למטבח שלכם והופכים אותו למזמין. קיימים צבעים כהים רבים ושונים לבחירה, כך שתוכלו למצוא את הצבע המושלם עבור החלל שלכם.

כך, לדוגמא, אם אתם מחפשים מראה מודרני, שחור הוא הבחירה המושלמת לשיפוץ הבא שלכם. ארונות ומשטחי עבודה שחורים יוצרים אמירה ויזואלית בולטך בכל מטבח, ובמקביל גם מעניק מגע של תחכום ואלגנטיות.

שדרוג מטבח מודרני צבעוני

אם אתם מעוניינים להוסיף כמה צבעים מושכים, יש גוונים שמעוררים את מצב הרוח שלכם במהלך הבישול. כחול וירוק הם בחירות מצוינות לאפקט מרגיע, בעוד שאדומים וכתומים מוסיפים התרגשות ותשוקה ליצירות הקולינריות שלכם.

באמצעות בחירת הצבעים הנכונים תוכלו ליצור אווירה מושלמת לבילוי במטבח. אם אתם עדיין מבולבלים לגבי הצבע האידיאלי למטבח שלכם, מומלץ לפנות למומחים לסיוע בתכנון ועיצוב פרויקט מטבח מודרני צבעוני.

אם אתם מחפשים שיטה להוספת עיצוב וסגנון בפרויקט תכנון מטבח מודרני צבעוני, מומלץ להשתמש בצבעים כהים, שמוסיפים נופך של יוקרה למטבח שלכם והופכים אותו למזמין

כמה יעלה לי לעצב מטבח צבעוני?

המחיר של עיצוב מטבח צבעוני משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל:

  • גודל המטבח – ככל שיש יותר מרכיבים לשלב במטבח שלנו, ככה הדבר משפיע על המחיר הסופי.
  • בחירת חומרי גלם – היום ניתן לבחור בחומרי גלם יחסית פשוטים שמוזילים את העלות של המטבח או ללכת על חומרי גלם ברמה טובה. כמובן, שבחירת חומרים יוקרתיים כמו גרניט פורצלן, שיש טבעי, עץ מלא וכדומה, מייקרים את העלות.
  • בעלי מקצוע – בחירת אדריכל, מעצבת פנים או חברה מקצועית המתמחה בתכנון מטבחים משפיעה גם היא על מחיר מטבח מודרני צבעוני. לאיכות המטבח ולרמת הגימור שלו חשיבות רבה ולכן שווה להשקיע בבחירת בעלי מקצוע מעולים, כדי שתוכלו להנות מהמטבח שלכם לאורך שנים רבות.
  • מוצרי חשמל פתרונות אחסון וכדומה- פתרונות אחסון מתקדמים מבחינה טכנולוגית כמו למשל מגירות טריקה שקטה, מוצרי חשמל מיובאים מאיטליה או ספרד, לרוב מייקרים את המטבח.

מחירון מטבח מודרני צבעוני

העלות של מטבח מודרני צבעונית נעה בין 20,000-150,000 ש”ח, בהתאם לקריטריונים שתיארנו לעיל.

טיפים חשובים ששווה לאמץ בהקשר של תכנון ועיצוב מטבח מודרני צבעוני

  1. הסתכלו על גודל החלל ונסו לתכנן את המטבח בהיבט של איפה כל דבר יבוא.
  2. הכינו רשימת צרכים ופעולות שאתם אוהבים ורגילים לבצע במטבח שלכם ביום יום, כדי שתוכלו להנות לא רק ממטבח צבעוני, יפה ואווירתי, אלא ממטבח פונקציונלי ופרקטי שישרת אתכם נאמנה לאורך השנים.
  3. השקיעו בחומרי גלם איכותיים, עמידים למים.
  4. השקיעו בפתרונות שישמרו על החלל לאורך השנים כמו למשל קולט אדים.
אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!