מטבח פרובנס שחור

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח פרובנס שחור – כמעט בכל בית ישראלי המטבח מהווה את הלב הפועם של הבית

אם אנחנו מנתחים את המבנה הטיפוסי של בית במדינת ישראל, ואפילו בעולם כולו, ההסכמה הרווחת שתהיה, תהינה כלפי העובדה שחלל המטבח מהווה את הלב הפועם, שמניע את הבית ואת בני המשפחה שחיים בו. ואם נתבלבל לרגע ונתייחס לחלל המטבח בביתנו בתור מקום אשר רק מהווה כלי ופלטפורמה לבישול וצריכה של מזון, אזי שנעשה אבל של ממש לחשיבות המטבח בחיים שלנו. חלל המטבח הוא מקום חברתי של ממש, אשר משרה תחושה של רוגע, הכלה, וקבלה עבור דרי הבית, ועבור האנשים שמגיעים לאותו הבית בתור אורחים. חלל המטבח משמש אותנו על מנת להתכנס כל חברים המשפחה, על מנת לקיים שיחות יום-יומיות עם בני המשפחה שלנו, הוא משמש אותנו כדי לציין ימי הולדת, חגים, ומועדים משמחים, משמש אותנו על מנת לארח את קרובנו בבית שלנו, ועוד שימושים רבים ונוספים. זו הסיבה המדויקת לכך, אנשים רבים כיום משקיעים חשיבות רבה וגדולה כל כך בעיצוב ותכנון חלל המטבח בבית שלהם.

מטבח פרובנס שחור – אחד הסגנונות הבולטים בעולם עיצוב המטבחים כיום הוא סגנון העיצוב של הפרובנס

עצמו את עיינכם לרגע קט, ודמיינו לנגד עיינכם – מרחבים שטופי שמש, אגמים יוצאי דופן מלאי מים כחולים, בקתות אבן ישנות שניכר כי זמנם כבר חלף מהעולם, ובעיקר המון רוגע, טבע, ושלווה. כל אלה אמורים לשלוח אתכם לחבל הפרובנס שצרפת, אחד מחבלי הארץ האהובים והמוכרים בעולם, בטח שעבור ישראל רבים, שכבר מזמן הפכו את חבל הפרובנס לאחד מהיעדים האהובים על ישראלים לבילוי בכל העולם כולו. ובזמן שישראלים רבים מדמיינים בחלומותיהם את חבל הפרובנס שבצרפת, ובזמן שנוספים רבים עסוקים בלרכוש כרטיסי טיסה לחבל זה שבצרפת, ישראלים רבים נוספים מצאו את הדרך להביא את חבל הפרובנס שבצרפת לביתם ממש – דרך עיצוב חלל המטבח בסגנון הפרובנס. עיצוב מטבח פרובנס שחור הפך להיות אחד מהטרנדים המובילים והחמים בעולם עיצוב הפנים בשנת 2022, אך מה היא בעצם הכוונה כאשר אנחנו מדברים על מטבחי פרובנס?

מטבח פרובנס שחור – כמעט בכל בית ישראלי המטבח מהווה את הלב הפועם של הבית אם אנחנו מנתחים את המבנה הטיפוסי של בית במדינת ישראל, ואפילו בעולם כולו, ההסכמה הרווחת שתהיה

מטבח פרובנס שחור – מה זה בעצם סגנון עיצוב של הפרובנס? כיצד סגנון עיצובי זה מתבטא?

אם אנחנו מסתכלים על מטבחי הפרובנס הרבים שקמו בארץ ועדיין קמים בשנים האחרונות, אזי שנוכל לראות מצד אחד מגוון רחב ופתיחות רבה למאפיינים עיצוביים רבים, ומאידך, נוכל לראות ולהבחין בקווי דמיון ברורים מאוד. סגנון העיצוב של הפרובנס, או סגנון עיצוב כפרי כפי שנהוג לכנות אותו במחוזות רבים, הוא סגנון עיצוב שבא במטרה עיקרית רחבה – ייצור דמיון בין המרחב הפתוח והסביבה הפתוחה, לבין החלל עצמו שאנו מעצבים. בעצם, סגנון עיצוב זה מסתכל על הטבע במבט רחב, ושואב מהטבע השראה גדולה אשר מתבטאת בסגנון העיצוב, בסוגי החומרים השונים בהם אנו משתמשים לעיצוב מטבחי פרובנס/ מטבחיים כפריים, בקשת הצבעים בה נבחר להשתמש, ובעקרונות העיצוב והמרחב הפתוח שהמטבח הכפרי מנסה לייצר. במידה ששורות אלה העלו והגבירו את ההתעניינות שלכם במטבח פרובנס שחור, בשורות הבאות נפרט את המאפיינים השונים של מטבחי פרובנס/ מטבחים כפריים.

עיצוב מטבח פרובנס שחור הפך להיות אחד מהטרנדים המובילים והחמים בעולם עיצוב הפנים בשנת 2022, אך מה היא בעצם הכוונה כאשר אנחנו מדברים על מטבחי פרובנס?

מטבח פרובנס שחור – מה הם המאפיינים השונים של עיצוב מטבחי פרובנס?

  • השראה מהסביבה הפיזית בה נמצא חלל המטבח אולי ה-מאפיין הגדול ביותר של סגנון עיצוב המטבחים בהשראת הפרובנס. מטבחי פרובנס באים במטרה לחבר בין המקום הגיאוגרפי הפיזי בה ייבנה המטבח, לבין סגנון העיצוב. לרוב, המטבח הכפרי ינסה ליצור חיבורי צבעים, חומרים, או השראה כללית מהסביבה הגיאוגרפית, ולהביא זאת לידי ביטוי בעיצוב המבטח עצמו.
  • סוגי החומרים מטבחי פרובנס דוגלים קודם כל בחיבור של המטבח לסביבה הטבעית, ועל כן, גם סוגי החומרים בהם נבחר להשתמש בעיצוב המטבח הכפרי יהיו חומרים טבעיים. לרוב, הנטייה היא להשתמש בחומרי עץ, אבן, וכל דבר ששואב השראה מהטבע.
  • ניקיון ופשטות גם אחד מהמאפיינים הרבים שקיימים לעיצוב מטבח כפרי, העובדה כי סגנון עיצובי זה מקדש את הפשטות, המרחב הרב, ובעצם בה במטרה שלא להכביד ולהעמיס על חלל המטבח בעת עיצובו.

כמה יעלה לי לעצב מטבח פרובנס שחור?

מכיון ומדובר בסגנון מטבח שהבחירה שלו הופכת יותר ויותר פופולארית בקרב ישראלים, מן הראוי לדבר גם על סוגיית המחיר שמהווה עבור אנשים מסויימים שיקול לגבי הבחירה. אז יש כמה מרכיבים שלמעשה משפיעים  על העלות הסופית של המטבח. ראשית כל, גודל המטבח. ככל שהמטבח גדול יותר, ככה המחיר שלו גבוה יותר, וזאת בשל העובדה שאנחנו צריכים לעשות שימוש ביותר מרכיבים, יותר חומרי גלם ולכן יש חשיבות לגודל. לכן, אם אתם רוצים להוזיל עלויות, שווה לשקול לפצל את המטבח או לייעל חלק גדול ממנו לטובת פינת אירוח. דבר נוסף שמשפיע על המחיר הוא חומרי הגלם, כלומר מצד אחד רמת האיכות שלהם, מצד שני הסוג שלהם ומצד שלישי הגימור שלהם. ככל שחומרי הגלם יוקרתיים ואיכותיים יותר, עמידים בפני מים, חום וקור, ככה המחיר שלהם עולה בהתאמה. למעשה, ניתן לעצב מטבח פרובנס שחור במגוון של חומרי גלם בין אם זה דמוי בטון, בין אם זה עץ מלא צבוע שחור, קוריאן, שיש ועוד. גם המשטחים והחיפויים שנבחר למטבח, מכשירי החשמל, האביזרים המשלימים, הצבע וכמובן הריצוף, כל אלה משפיעים על המחיר. בנוסף, בעלי מקצוע כמו מעצבת פנים, יועץ תאורה, אדריכל, חשמלאי ואינסטלטור ישפיעו על המחיר, בשל עלויות החומרים והעבודה. עלות ממוצעת של מטבח פרובנס שחור נעה בין 20,000-100,000 ש“ח.

אז מה היה לנו בכתבה:
Picture of הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!