קייטרינג בשרי לימי גיבוש והעשרה במקום העבודה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

כיום ידוע לכל, כי מקום העבודה הפך למקום שבו אדם נמצא רוב שעות היום, סוג של בית שני לכל דבר. מכיוון שכך, מקומות העבודה הבינו שעליהם לדאוג לרווחת העובדים ולהזכיר להם עד כמה הם חשובים למקום. כדי לעשות זאת, מקיימים ימי גיבוש, מפגשי העשרה וחברה שמטרתם לשבור את הקרח. ואם כבר עושים זאת, ברור שחייבים לשלב קייטרינג בשרי טעים ואיכותי בחגיגה! 

להזכיר לעובדים שהם חשובים עם קייטרינג בשרי איכותי

בין אם מדובר בהאפי האוור או טיול של ממש, חשוב לתכנן היטב את האירוע כך שיהפוך למהנה עבור העובדים. בראש ובראשונה המטרה היא להזכיר לעובדים והקולגות שמקום העבודה משקיע בהם ולכן, קייטרינג בשרי הנחשב לחלק בלתי נפרד משמחות בישראל, יעשה את העבודה נאמנה!

  • השקעה באוכל – בכל העולם ובישראל בפרט, אוכל טוב הוא תמיד סימן למסיבה ושמחה. וככל שהאוכל יהיה טעים ומספק יותר, הרי שלפתע ייווצרו סביבו קשרים במינלינג תוסס – אינטרס שיש לכל מקום עבודה.
  • איך לבחור את הקייטרינג? – קחו בחשבון גורמים כגון הוותק והניסיון של הקייטרינג, סגנון השירות, סוג המנות וכמובן, האיכות. בדקו האם הקייטרינג שהעלה החיפוש שלכם הינו בר ניסיון באירועים דומים, כך שלא יהיה צל של ספק כי הוא יוכל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם. בסופו של דבר קייטרינג טוב הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה הכללית באירוע, כך שמדובר בערך מוסף לכל דבר.
  • האפי-האוור מפתיע – בשנים האחרונות, מקומות העבודה החלו לשלב האפי-האוור לפחות פעם בשבוע עבור העובדים והקולגות. כדי לגוון ולהפתיע, נהוג לבחור בכל פעם מחדש ארוחה בסטייל אחר. הקייטרינג הבשרי לרוב מתמחה בסוגים שונים של מטבחים, כך שברגע שתמצאו את הגורם המקצועי הנכון ביותר לא יהיה לכם ספק שבכל שבוע מחדש, העובדים יהיו שבעים ומרוצים! עם ארוחה ארגנטינאית, מקסיקנית, אפילו ברביקיו קוריאני!
  • סוג הקייטרינג – ישנו קייטרינג בשרי בהגשה ואף בופה – מה הכי מתאים לכם? לכל אפשרות יתרונות משלה והתאמה לסוג אחר של אירוע. למשל, בופה אמנם מסייע למינלינג אך גם יוצר תורים. הגשה לעומת זאת, הופכת את האירוע לרשמי מידי. 

והעיקר, שהאווירה תהיה טובה

החלטתם להעניק לעובדים שלכם את הטוב ביותר ולהפתיע אותם באירוע טעים במיוחד? אם אתם נמצאים באזור, הרי קייטרינג בשרי באשדוד הוא מה שאתם מחפשים! כך, המנות יגיעו אליכם במהירות כשהן שומרות על הטריות שלהן, ואתם תחסכו כמה שקלים טובים על הובלות ונסיעות. 

זכרו כי המטרה שלכם היא להצליח למצוא ספק קבוע, שכן כך נחסך מכם החיפוש המתיש בכל פעם מחדש. השקיעו את המאמצים הנדרשים במציאת ספק איכותי בעל מוניטין חיובי וכך, תבטיחו לקולגות והעובדים ארוחה מעולה בכל האפי האוור או בכל אירוע חברה מחדש. בתאבון! 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!