תיקון ארונות מטבח – מי עושה זאת?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

תיקון ארונות מטבח עשוי להתבטא בצורות שונות, כאשר על חלק מהעבודות יהיה אחראי הנדימן, ועל חלק אחר מהעבודות יהיה אחראי דווקא הנגר או השיפוצניק. רגע לפני שאתם מזמינים את איש המקצוע שלכם, ריכזנו עבורכם מידע ששווה להכיר ולדעת – קראו כאן.

כמה מילים על הזמנת אנשי מקצוע בתחום זה

אם אתם תוהים מי מבצע תיקון ארונות מטבח, זו באמת שאלה של מהו סוג התיקון הספציפי אשר נדרש לכם. האם אתם צריכים בניית דלתות לארונות מטבח בהתאמה אישית, כולל התקנה? האם אתם צריכים רק התקנת ידיות לארונות המטבח? אולי בכלל התקנת חיפוי לארונות? ככה או ככה, סוג העבודה ישליך על בחירת איש המקצוע המתאים. בן אם אתם צריכים נגר, הנדימן או איש מקצוע בתחום אחר, אנחנו ממליצים תמיד לערוך השוואת מחירים, לצורך העניין, אתר הנדימן פלוס יכול לספק לכם 3 הצעות מחירים מאת הנדימנים שונים באזור המגורים הספציפי שלכם. יש לציין, ככה גם נהוג לפעול כאשר מחפשים נגר, שיפוצניק או כל איש מקצוע אחר בתחום שלו.

מה תיקון ארונות מטבח יכול לכלול?

טווח העבודות ואנשי המקצוע המתאימים עבור תיקון ארונות מטבח, הם פקטורים אשר משתנים בהתאם לסוג המטבח, העיצוב שלו, החומרים בשימוש וכו'. החל מתיקונים קלים ועד להחלפה מלאה של דלתות, מגירות ואפילו ארונות שלמים, תיקונים אלו מתבצעים בד"כ לפי התאמות אישיות ולפי מידות הנלקחות ע"י אנשי המקצוע. לכן, יש לציין כי מדידת המטבח נופלת תחת האחריות של אנשי המקצוע. לאחר שאיש המקצוע לוקח את המידות המדויקות לפרויקט, הוא יהיה עשוי לבצע עבודות כגון:

  • תיקון צירים: הנדימן יכול להחליף צירים חלודים או שחוקים, לתקן צירים רופפים או לקדוח חורים חדשים להתקנת צירים.
  • תיקון מסילות: מדובר בד"כ בעבודות של החלפת מסילות תקועות, אם כי בחלק מהמקרים יהיה צורך רק בשימון המסילות.
  • תיקון דלתות: תיקון זה יכול לכלול החלפת דלתות פגומות או מעוותות כתוצאה מהתנפחות הנובעת לחות, צביעה או התקנת חיפוי על גבי הדלת.
  • תיקון ידיות: בין אם מדובר בידיות רופפות או שבורות, או בכלל התקנת ידיות חדשות, הנדימן יכול לבצע את העבודות האלה.
  • תיקון מדפים: מעבר לתיקון מדפים שבורים, ניתן גם לבצע התקנת מדפים חדשים וכן חיזוק מדפים קיימים.

לסיכום, מי יבצע את העבודות השונות?

בסופו של דבר, הבחירה שלכם באיש המקצוע המתאים תלויה באופי העבודה, אך גם במידת המורכבות שלה. לצורך העניין, אם צריך ממש סדנת נגרות על מנת לבנות מטבח בהתאמה אישית, או לבנות ארונות מטבח בהתאמה אישית, בד"כ תצטרכו נגרים כמובן, או לחילופין, חברת מטבחים. בכל מקרה בו אתם צריכים להוציא לפועל את אחת מהעבודות שציינו לעיל במאמר זה, בדרך כלל הנדימן יהיה התשובה הנכונה ביותר. לכן, כדאי כבר עכשיו לערוך השוואת מחירים בין הנדימנים לתיקון והתקנת ארונות מטבח. קבלו 3 הצעות מחירים, השוו ביניהן וצאו לדרך.

ארונות מטבח

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!