שיש לחדר האמבטיה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

השיש כבר מזמן שם נרדף ליוקרה ותחכום, והיופי שלו הופך אותו לבחירה פופולרית לשדרוג מראה חדרי אמבטיה. ממשטחי שיש סביב הכיור ועד לריצוף שיש של קירות המקלחת, משטחי שיש מעניקים נופך של אלגנטיות לסביבת חדר האמבטיה. אופיו הורסטילי של השיש מאפשר מגוון שימושים בעיצוב חדר האמבטיה, ויוצר חלל הרמוני ויוקרתי המשדר סטייל.

אחד השימושים הנפוצים ביותר בשיש בחדרי אמבטיה הוא עבור משטחים וכיורים. משטחי שיש מוסיפים נופך של אלגנטיות ויוקרה לחדר האמבטיה. הווריאציות הטבעיות בשיש הופכים כל אחד מהם ליצירה ייחודית ומוסיפים אופי לחלל. אם בוחרים בשיש קיסר לבן חלק או בשיש למינם בעל ייחודי, משטחי האלה ישדרגו את האווירה הכללית של חדר האמבטיה.

ריצוף שיש לחדרי רחצה

בנוסף למשטחי השיש, השיש הוא גם בחירה פופולרית לריצוף חדרי אמבטיה. ריצוף שיש מוסיף תחושת תחכום לחדר האמבטיה ויוצר אווירת ספא ​​המשדרת יוקרה ונוחות. המשטח החלק והמלוטש של ריצוף השיש לא רק נראה מדהים מבחינה ויזואלית, אלא גם מרגיש קריר ומרענן מתחת לרגליים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור חדרי אמבטיה. מאריחי שיש קלאסיים בגוונים רכים ועד דפוסי פסיפס מורכבים בצבעים מרהיבים, הרבגוניות של ריצוף השיש מאפשרת אינסוף אפשרויות עיצוב שיתאימו להעדפות הסגנון שלכם.

קירות שיש למקלחת

קירות מקלחת הם אזור נוסף שבו משטחי שיש יכולים להשתלב בחדר האמבטיה. קירות מקלחת משיש יוצרים מראה חלק ואלגנטי המעצים את אזור המקלחון והופך אותו למקלט יוקרתי. תכונות העמידות במים של השיש הופכות אותו לבחירה מעשית עבור קירות מקלחת, מה שמבטיח עמידות ותחזוקה קלה תוך הוספת נופך של תחכום לחלל. 

מעבר לשימושים אלו, ניתן לשלב משטחי שיש בעיצוב חדר האמבטיה גם באמצעות אביזרים כגון כלי סבון, מגשים והדגשות דקורטיביות. נגיעות קטנות אלו מוסיפות יוקרה ועידון לחדר האמבטיה, ויוצרות מראה מגובש והרמוני הקושר את האלמנטים העיצוביים יחדיו.

הטיפים של חברת FERRETTI

  • משטחי גרניט פורצלם או, כאמור, אבן קיסר הם משטחים עמידים למים וללחות ויעמדו בתנאים הייחודיים של חדרי רחצה.
  • מדידה נכונה של האזור בו יונחו משטחי השיש לחדר אמבטיה היא חשובה ביותר בטרם מוזמנים משטחי השיש. 
  • חברה כמו FERRETTI היא חברה מקצועית שמעניקה מעטפת שלמה למי שמעוניין לשדרג את חדר האמבטיה או את המטבח. המקצוענים של החברה ייעצו לכם בתחילת התהליך וילוו אתכם עד להתקנה. 

שיש באמבטיה

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!