עיצוב חדרי אמבטיה – חדר אמבטיה בסגנון של פעם

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ חדר האמבטיה הוא בין חדרי השירות המתארים את חיי הפנאי שלנו, בין אם בבית ובין אם באתר נופש בדרך הטובה ביותר. זוהי אולי הפינה האינטימית ביותר הקיימת בתוך החלל הביתי שמעניקה לנו את הדרור והחופשיות לחוש נינוחים ולהתחבר אל המחשבות שלנו.

לאחרונה ניתן לראות שינויים ייחודיים בתחום עיצוב חדרי האמבטיה, דווקא מכיוון הארונות. נישה שלא ראינו בעבר ובתקופות שהצטיינו בעיקר בשיפוצים מכיוון הקרמיקה ועיצוב הפריטים הסניטריים השונים, כמו כיורים ואמבטיות. יותר מכך, האמבטיות בבתים ובדירות הפרטיות הולכים ונעלמים ואת מקומם תופסים המקלחונים המעוצבים.

ארונות אמבטיה בסגנון פרובאנס

ארונות אמבטיה אלה, עשויים להזכיר מעט את ארונות המטבח שלנו ועל כן, דורשים מחשבה מעמיקה ועיצוב זהיר במיוחד, כדי להעניק לחדר האמבטיה את העיצוב הנכון וה"נישתי" שלו. עיצוב אמבטיות בסגנון פרובאנס יצטיין בעיקר בסגנון בהיר ומרקם חלק בתוספת לעיצובים וחיתוכים עדינים במיוחד, באזור הידיות או אזורי הפתיחה של הארון.

עיצוב אמבטיות בסגנון פרובאנס יצטיין בעיקר בסגנון בהיר ומרקם חלק בתוספת לעיצובים וחיתוכים עדינים במיוחד

ארונות הפרובאנס, יתפקדו כשיגעון החדש והארוך ביותר בתחום האמבטיות שנראה עד היום.

עיצוב חרוט – חומרי גלם עמידים בלחות

הגענו לשלב בו אנו חושבים באיזה סוג של ארונות לבחור, בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ, דרושים גם הם אקסטרה זהירות, כתוצאה מרגישותו של העץ המלא וגם זה המעובד לתנאים של רטיבות, לחות וחום, תנאים המצויים בשפע באזור חדר האמבטיה. פיתוחים חדשים בתחום עיצוב חדרי האמבטיה מעניקים לנו עיצובים של ארונות בסגנון הזה ללא מאפיינים ההתקלפות והשחיקות אותם אנו רגילים לראות במקרים של ארונות אמבטיה מעץ. העיצוב החרוט, מיוצר באמצעות מכשור מתקדם נותן אשליה של מראה משופשף ועצי אך ללא נזקי הזמן והמפגעים אשר מתרחישים כתוצאה מתנאי הטמפרטורה והלחות המשתנים בחדר זה באופן דינאמי.

הגענו לשלב בו אנו חושבים באיזה סוג של ארונות לבחור, בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ, דרושים גם הם אקסטרה זהירות

ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ

באדיבות Maxeli ארונות אמבט מעוצבים מעץ, כפי שכבר הקפדנו לציין הינם מצרך מאתגר במיוחד בתחום אדריכלות הפנים, ועל כן מחייב זהירות משנה בעת בחירת חומרי הגלם ובחירת העיצוב עצמו. מאחר שארונות האמבטיה יהיו צבועים בדרך כלל בגוון לבן או כל גוון בהיר אחר. ההקפדה על מרקם החומר ועמידותו בתנאי לחות הנגרמים כתוצאה מלחות, אדים ובמקרים בלתי צפויים גם השפעות של נזילות או סתימות – בחדר אמבטיה כמו חדר אמבטיה- דורשים מקצועיות ללא פשרות – ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ דורשים "התנהגות" ותכנון מוקדמים למניעת נזקים אשר נוצרים מהשפעות בלתי נמנעות אלה.

כל המידע אודות ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ ומחומרים אחרים

מומלץ להקפיד ולבדוק בנוגע לתקופת האחריות של הארונות האמבטיה באופן ספציפי ומה היא כוללת , כדי להבטיח את עצמכם במקרים של שחיקה ובלאי מהירים מידי ויותר מכך, שירות איכות וארוך שנים.

גוונים מומלצים לעיצוב חדרי אמבטיות יאופיינו בדרך כלל בצבעים הלבנים כיוון שמדרים תחושה של ניקיון וטוהר, אותן תחושת שאנחנו מעוניינים לקבל מהשימוש בחדר האמבטיה. אולם, לאחרונה נוכל לראות ארונות אמבטיה ועיצובי חדרי אמבטיות בגוונים כהים יותר, במיוחד מכיוון הארונות, ולעיתים, אפילו בתחום חיפויי הקירות. אחד הגוונים שמאפיינים את העיצובים המודרניים ביותר, הם הגוונים החומים (גוון האגוז, המהגוני והפקאן).

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!