עיצוב מטבחים לבד או עם מעצב

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח מעוצב ויעיל תורם באופן ניכר לאווירה נעימה ולנוחות השהייה והעבודה בחלל חשוב ומרכזי זה. תכנון ועיצוב נכון של מטבח הופכים אותו לנגיש יותר, מספקים פתרונות אחסון מתקדמים, ויוצרים חלל הרמוני המשתלב בסגנון העיצוב הכולל של הבית. נשאלת השאלה, האם עיצוב נכון של מטבח מחייב סיוע של מעצב מקצועי , או שקיימת גם אפשרות לעצב לבד ובאופן עצמאי.

עיצוב מטבח עם סיוע מקצועי

אין ספק שהדרך הטובה, היעילה ואפילו החסכונית יותר עבור עיצוב מטבחים, הינה עבודה עם איש מקצוע מיומן. כך גוברים באופן מהותי הסיכויים שהמוצר המוגמר יענה ברמת דיוק גבוהה לצרכי וציפיות בעליו, בד בבד עם מספר יתרונות בולטים:

  • מעצב פנים ידע לכוון את לקוחותיו להגדרה מדויקת של סגנון המטבח המבוקש על ידם, ויסייע להם להבין מהם הצרכים והשימושים השונים הנחוצים במטבח.
  • אש המקצוע מביא עימו ידע וניסיון נרחב בעיצוב ותכנון מטבחים. כך ניתן ליצור מטבח שיהיה מקום נוח ויעיל לעבודה, שהייה ואירוח, ינצל באופן מקסימאלי את החלל הנתון, ויספק פתרונות מתקדמים למיקום מכשירים ואחסון פריטים רבים ושונים.
  • למעצב ידע טכני ומקצועי עשיר המאפשר לו להגדיר לבעלי המקצוע השונים את מהות עבודתם, ולפקח אחר ביצוע מסונכרן, מדויק ואיכותי של העבודות.
  • המעצב אמון על חומרי גלם איכותיים ועל שיטות התקנתם היציבות והעמידות ביותר.
  • ידע נרחב בעיצוב פנים מאפשר יצירת מטבח אסטטי והרמוני, בעל סגנון עיצוב המתאים לטעמם של הבעלים ולעיצוב הכולל של הבית, מה שמשרה אווירה נעימה, יוקרתיות וייחודית.
    כאמור, במרבית המקרים הסיכוי לעצב מטבח נכון ומוצלח גבוה בהרבה כאשר מסתייעים במעצב פנים. ואולם, במקרים מסוימים ניתן לשקול עיצוב מטבח עצמאי.

עיצוב מטבחים לבד – למי זה כדאי ומתי

כאמור, במרבית המקרים הסיכוי לעצב מטבח נכון ומוצלח גבוה בהרבה כאשר מסתייעים במעצב פנים. ואולם, במקרים מסוימים ניתן לשקול עיצוב מטבח עצמאי. הדבר נכון בעיקר אם מדובר בשיפוץ חלקי ושטחי המתמקד יותר באלמנטים אסטטיים ופחות תלוי בשיקולים טכניים, כדוגמת החלפת ידיות ארונות מטבח, הוספת עיטורים לחיפוי קרמיקה, או רכישה של פינת אוכל. יחד עם זאת, גם שיפוצים חלקיים מתאימים לאנשים בעלי חוש אסטטי מפותח, לצד יכולת  ורצון להתעסק ולשים לב להרבה מאוד פרטים קטנים. כך לדוגמא, עיצוב מטבח לבד מתאים למי שעבורו בחירת סוג עץ לארונות מטבח וערכית סקרים והשוואות בין נגריות וחנויות רהיטים, מהווה משימה מסקרנת ומלהיבה. מאידך, למי שהמחשבה על נגריות, עצים וחנויות מעבירה בו צמרמורת, עדיף לא לנסות כלל לעצב לבד את מטבח ביתו.

מה יותר חסכוני – עיצוב מטבח לבד או עם איש מקצוע

אנשים רבים שמוותרים על שירותי מעצב לצורך תכנון מטבח מונחים על ידי שיקול כלכלי. זאת מתוך סברה כי ויתור על שירות זה יחסוך בעלויות שיפוץ ובניית המטבח. ואולם, חשוב לדעת כי מדובר בחשיבה מוטעית מיסודה, מאחר ושבמרבית המקרים העסקת מעצב פנים חוסכת באופן ניכר בעלויות הפרויקט. יש להבין כי שיפוץ או בניית מטבח מהווים פרויקט יקר ומורכב, הדורש ידע וניסיון  ברכישת מגוון חומרי גלם ופריטים, ובהשכרת שירותים של מספר בעלי מקצוע. ללא ידע מקצועי, אפשר בקלות להסתבך עם רכישת החומרים וניהול עבודות השיפוץ, מה שיתבטא לבסוף בעלויות גבוהות מאוד.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!