עיצוב מטבח פרקטי לבית גדול

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

עיצוב מטבחים הפך זה מכבר לתורה של ממש, שכן אם בעבר רוב המטבחים היו סטנדרטיים למדי, יש שיגידו אפילו בנאליים, הרי שבימינו חלק בלתי מבוטל מלימודי עיצוב פנים מוקדש לאופן שבו כדאי לעצב את המרחב הקולינארי וישנם אפילו קורסים המתמקדים אך ורק בעיצוב המטבח. כך או כך, על אף החשיבות הרבה שיש לפן האסתטי כשמעצבים מטבח, אסור להזניח את הצד הפרקטי ובפרט כשמדובר בבית גדול (וכדאי לזכור שבימינו הדירות והבתים גדלים כל הזמן – ב- 2014, למשל, דירות בנות 4 חדרים היוו למעלה מ- 40% מכלל התחלות הבנייה בארץ, ואפילו דירות של 6 חדרים או יותר תפסו נתח נכבד של כ- 22%. זאת ועוד: הגודל הממוצע של דירת 4 חדרים נע בעבר סביב ה- 100 מ"ר וכיום הוא כבר כ- 120 מ"ר).

המפתח של עיצוב מטבחים פרקטיים – בחירת מבנה

ככל שהבית גדול יותר כך קל יותר מצד אחד לתכנן מטבח פרקטי במיוחד (שכן השטח המוקצה לו באופן טבעי יהיה נרחב יותר) אך מצד שני דווקא הגודל מדגיש את חשיבות התכנון המוקדם – אף אחד לא רוצה להתרוצץ יתר על המידה כשהוא מבשל ולגמוא מרחקים ארוכים כל פעם שהוא צריך להגיע מהמקרר אל הכיריים או אל הכיור.

המבנים הבסיסיים האפשריים שביניהם מתלבטים במהלך עיצוב מטבחים לבית גדול הם ר', ח', 2 קווים מקבילים וכן ר' עם אי.

בכל אחת מהצורות הנ"ל חשוב קודם כל לחשוב איפה ממקמים את 3 המוקדים העיקריים של כל מטבח: המקרר, הכיור והתנור/כיריים.

עיצוב מטבחים בעלי 2 קווים מקבילים (הנקראים לעיתים גם מטבחי ספינה שכן זוהי צורת המטבחים האופיינית לספינות ולצוללות) ימקם ברוב המקרים את הכיור והכיריים בצלע אחת ואת המקרר בצלע השנייה, איפושהו באמצע בין הכיור והכיריים – כך שנוצר משולש נוח במיוחד לעבודה. כשמדובר במטבח גדול המרווח בין 2 הצלעות מבטיח פתיחה נוחה של המקרר ושל הארונות והמשולש מבטיח כאמור נוחות מקסימלית ומינימום התרוצצויות.

עיצוב מטבחים הפך זה מכבר לתורה של ממש, שכן אם בעבר רוב המטבחים היו סטנדרטיים למדי, יש שיגידו אפילו בנאליים, הרי שבימינו חלק בלתי מבוטל מלימודי עיצוב פנים מוקדש לאופן שבו כדאי לעצב את המרחב הקולינארי

מטבחי ח' כוללים 3 צלעות ובכל אחת מהן אחד המוקדים – המקרר יהיה בצלע האמצעית, כך שהגישה ממנו אל הכיור ואל משטח העבודה מצד אחד, ואל הכיריים והתנור מצד שני תהיה קלה ונוחה.

במטבח שצורתו ר' ימוקם המקרר בקצה הצלע הראשונה, הכיור באותה צלע ובסמוך למפגש הצלעות ואילו התנור והכיריים ישובצו בצלע השנייה, פחות או יותר במרכזה. צורה זו משאירה הכי הרבה שטח פנוי, ומאחר שמדובר במרחב גדול הרי שסביר להניח כי ניתן יהיה למקם בו אי, שיהפוך את המטבח לפרקטי עוד יותר (ניתן לנצל אותו לטובת עוד שטח אחסון נגיש מאוד, עוד משטח עבודה ואפילו עוד כיריים לטובת המרבים לבשל, לצלות ולטגן).

המפתח לנוחות מקסימלית – התאמה אישית

כמובן שכל הנ"ל הם מבנים בסיסיים, ובמסגרת עיצוב מטבחים מתבצעת התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של כל משק בית וכן למגבלות השונות (מיקום המטבח ביחס לשאר מרחבי הבית, מיקום החלונות וכו'). השקעה בעיצוב המטבח תבטיח שנים רבות של הפקת המירב ממנו והנאה מכל רגע ורגע בו.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!