עיצוב פינה משרדית בחלל הבית

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

יותר ויותר אנשים עוברים לעבוד מהבית. מהרבה בחינות, מדובר ביתרון – אפשר להישאר בפיג'מה גם כשמנהלים שיחות טלפון עסקיות, אפשר לקחת את הכלב לטיול במהלך הפסקת הצהריים, ולא צריך להתקמצן על החטיפים במטבח, כי אין עובדים אחרים שצריך להתחשב בהם. אלא שעבודה ממשרד ביתי, ובדרך כלל הכוונה היא לא למשרד של ממש אלא לפינת עבודה בחלל הביתי, מציבה לא מעט אתגרים בפני העובד מהבית, שהעיקרי שבהם הוא הסחות הדעת.

כאשר אנחנו יוצאים בבוקר מהבית למשרד אנחנו משאירים מאחורינו למשך כל יום העבודה את הכלים המלוכלכים בכיור, את הכביסה שצריך לקפל, ואת הקניות שצריך לעשות. כשעובדים מהבית, צריך להתגבר על הפיתוי לקפוץ למטבח רק לכמה דקות כדי לשטוף את הכלים שמחכים, ולא לקחת הפסקה כדי לקפוץ לבנק לקחת את פנקסי הצ'קים שהזמנו. הדרך הטובה ביותר לגרום למי שעובד מהבית להתרכז בעבודה ולא להתפתות לכל מה שהסביבה הביתית מציעה לנו, היא לעצב את פינת העבודה באופן שבאמת יעודד יצירתיות ומוטיבציה, ואת זאת ניתן להשיג באמצעות כמה עקרונות פשוטים ליישום:

עבור רוב מי שעובד מהבית כלי העבודה המרכזי הוא המחשב. בהתאם לכך, המחשב צריך להיות ממוקם במרכז פינת העבודה או המשרד הביתי, באופן שאי אפשר יהיה לשבת בפינת העבודה מבלי להסתכל עליו. זו תזכורת מאוד ברורה לכך שכאשר אנחנו נמצאים במשרד הביתי שלנו, אנחנו אמורים לעבוד ולא לעשות דברים אחרים.

עבור רוב מי שעובד מהבית כלי העבודה המרכזי הוא המחשב. בהתאם לכך, המחשב צריך להיות ממוקם במרכז פינת העבודה או המשרד הביתי, באופן שאי אפשר יהיה לשבת בפינת העבודה מבלי להסתכל עליו

בפינת העבודה חייבת להיות הפרדה ברורה בין כל מה שקשור לעבודה, לבין מה שקשור לבית. אל תניחו בפינת העבודה את החשבונות לתשלום רק כדי שתזכור לשלם אותם, ואל תוציאו מהמשרד הביתי את יומן הפגישות שלכם, רק כי קיבלתם שיחה לקו הביתי בזמן שהייתם עסוקים בעדכון היומן. למרות שמדובר בסביבה פיזית אחת, הערבוב בין סביבת העבודה לסביבה הביתית עלול לפגום ביעילות העבודה שלכם במשרד הביתי.

הפקידו על עיצוב מינימאלי. את הקישוטים, חפצי האומנות והגאדג'טים האהובים עליכם השאירו לשאר החללים בבית, ובמשרד הביתי שלכם השאירו רק את מה שהכרחי עבורכם לעבודה. הקפידו לסדר בסוף כל יום עבודה את פינת העבודה שלכם. ככל שחלל העבודה שלכם ירגיש מרווח יותר, כך תרגישו לחוצים פחות בזמן העבודה, ותוכלו להתרכז בה ולא בחפצים שסביבכם.

אם פינת העבודה שלכם קטנה, אל תנסו לדחוס לתוכה שולחן עבודה מסיבי וגדול, שרק ייצור עבורכם תחושת מועקה ומחנק, ויגרום לכם לרצות לחמוק מהפינה הזו ככל שיותר. התחשבו במידות של חלל העבודה שעומד לרשותכם, ואבזרו אותו בהתאם.

לעצב פינת עבודה משרדית בבית - כל הטיפים

עצבו את פינת העבודה שלכם לפי ההעדפות האישיות שלכם – שלבו בה צבעים שאתם אוהבים, בחרו מתוך המגוון העצום של שולחנות מחשב וכיסאות מנהלים את אלה שיהיו נוחים לכם ויפים בעיניכם, ואל תמעיטו בחשיבותן של מגרות, מדפים או כל פתרון אחסון אחר, שירחיקו מכם את הבלגן, וישאירו את שולחן העבודה שלכם נקי ומסודר.

ואחרי כל זה – אל תחששו גם מקצת מגע אישי. מנורת השולחן שלכם, למשל, יכולה להיות מעוצבת כעששית בסגנון וינטג', אם זה מה שעושה לכם את זה, והווילונות יכולים להיות מעוטרים בפרחים, חתולים או מיקי מאוס, העיקר שכשתסתכלו עליהם תחייכו ותמשיכו מרוצים בעבודה.

טיפים חשובים בבחירת ריהוט משרדי

בבואכם לבחור ריהוט משרדי חדש לבית העסק שלכם, עליכם לעשות זאת תוך חשיבה ותכנון נכונים, בכדי שהריהוט יוכל לתת מענה לצרכים הדרושים לכם ולעובדיכם במהלך שעות העבודה. על הריהוט המשרדי צריך להיות מעוצב והוא צריך לשדר מסר עבור הלקוחות שלכם יקבלו בשעה כאשר הם מגיעים אליכם. כמו כן וחשוב לא פחות, עובדי החברה צריכים להרגיש בנוח במהלך יום העבודה.

לפניכם מס' טיפים שיוכלו לעזור לכם בבחירת ריהוט משרדי.

חומרי הגלם– מומלץ לבחור ריהוט משרדי שעשוי מחומרי האיכותיים ביותר, עץ מלא, פורניר, זכוכית, אלומיניום, וכל חומר אחר שיכול לעמוד מול הצרכים היומיומיים ומול כמות תנועת האנשים במהלך היום במשרד.

גודל המשרד– בחרו ריהוט משרדי אשר מתאים לגודלו של חלל המשרד, גם אם אתם חולמים על שולחן מנהלים גדול ו רחב, אך במשרדיכם החלל מאד קטן – עדיף לבחור שולחן שמתאים לחלל, ולא סוגר אותו.

בבואכם לבחור ריהוט משרדי חדש לבית העסק שלכם, עליכם לעשות זאת תוך חשיבה ותכנון נכונים, בכדי שהריהוט יוכל לתת מענה לצרכים הדרושים לכם ולעובדיכם במהלך שעות העבודה

התאמה בין הרהיטים– רצוי להתאים את סוג הרהיטים אל האווירה אותה אתם רוצים ליצור במשרד. סמכותיות? חדשנות? יצירתיות? החומרים השונים והצבעים של הריהוט יכולים לשדר את המסר אותו אתם רוצים להעביר.

מדידה מוקדמת– בטרם הגיעתכם לחנות הרהיטים, מדדו את החללים השונים, בהם תרצו למקום את ארונות האחסון, המדפים והמגירות, זאת בכדי שיתאימו לחלל ולצרכים שלכם. בעת הרכישה, תוכלו לבחור את גודל הריהוט ואת הגובה הרצוי והמתאים לכם.

התאמה לצרכי העובד– רצוי לרכוש ריהוט משרדי שיתאים לצרכי העובדים במשרד. למשל כיסא משרדי צריכים להתאים לישיבה ממושכת ורמת הנוחות שלהם צריכה להיות גבוהה מאד.

ניסוי וטעייה– בטרם בחרתם לרכוש את הריהוט, נסו אותו בעצמכם, שבו על הכיסא ודמיינו עצמכם יושבים מול השולחן, פתחו וסגרו את דלתות הארונות והמגירות, בדקו אם דלפק קבלה הוא בגובה הנכון והבינו האם הם מספקים את כל דרישותיכם.

ספק אחד– רצוי לרכוש את כל הריהוט למשרד במקום אחד, בדרך זו, תוכלו להרוויח מחיר נוח יותר, על כמות גדולה של ריהוט.

עלויות הובלה– בדקו מה עלויות הובלת הריהוט והרכבתו אצלכם במשרד.

בחירת ריהוט משרדי הוא עניין חשוב ביותר, לכן כדאי להקדיש זמן ומחשבה. רצוי לערוך סקר שוק, לבדוק את טיב המוצרים, החומרים מהם עשויים, לבדוק במס' חנויות ואצל מס' ספקים

בחירת ריהוט משרדי הוא עניין חשוב ביותר, לכן כדאי להקדיש זמן ומחשבה. רצוי לערוך סקר שוק, לבדוק את טיב המוצרים, החומרים מהם עשויים, לבדוק במס' חנויות ואצל מס' ספקים. היום ניתן ליהנות מהיצע שוק גדול ונרחב, כך שבטוח תמצאו לכם את הריהוט הטוב ביותר עבור בית העסק שלכם.

היום באינטרנט, ניתן להתרשם באתרים המיועדים בדיוק לכך. ניתן לראות תמונות, לצפות בסרטונים, לקרוא על טיב החומרים, על ארץ יצורם. מומלץ לבקר בכמה שיותר אתרים המתמחים במכירת ריהוט משרדי, כמו כן, רצוי לבדוק מס' חנויות במקביל ולהתרשם כמה שיותר. בנוסף, מומלץ לבחון משרדים הדומים לתחום העסקי שלכם. משרדים הללו יוכלו להעניק לכם רעיונות חדשים והשראה.

במקביל, בהנחה ואתם מסוגלים מבחינה כלכלית, רצוי לשכור את שירותיו של מעצב פנים, אשר ייתן לכם טיפים ורעיונות רבים מניסיונו המקצועי העשיר.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!