רעיונות עיצוב מטבח כפרי אפור בהיר

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

סגנון עיצוב פנים כפרי קלאסי גורם לכל חדר להיראות מסביר פנים, ביתי ומקסים במיוחד. עם אלמנטים של עיצוב בעץ וצבעים חמים, לסגנון זה יש מראה ייחודי שמתאים באופן מושלם לעיצוב מטבח כפרי אפור בהיר.

ניתן לשנות את המטבח שלכם על ידי שילוב של דוגמאות משובצות, חומרים כפריים ועוד הרבה יותר. הנה רעיונות לעיצוב מטבח כפרי אפור בהיר.

מטבח כפרי אפור בהיר בשילוב עם צבעים חמים

ערכות צבעים ודפוסים ייחודיים הם חלק מהשיקולים הראשונים שכדאי לקחת בחשבון במהלך עיצוב מטבח כפרי אפור בהיר. אלמנטים עיקריים אלו קובעים את סגנון עיצוב המטבח אשר יכול ליצור סגנון חיובי או שלילי ולהשפיע על המטרה שאתם מעוניינים להשיג.

יש לתאם בקפידה את הצבעים והדוגמאות של הקיר, הריצוף, שילוב גווני האפור לבן ומכשירי החשמל שלכם כך שיזרמו יפה בכל המטבח.

עם אלמנטים של עיצוב בעץ וצבעים חמים, לסגנון זה יש מראה ייחודי שמתאים באופן מושלם לעיצוב מטבח כפרי אפור בהיר.

צבעים ניטרליים

מומלץ לבחור גוונים ניטרליים עבור הצבע העיקרי של קירות מטבח כפרי אפור בהיר, כגון לבן, שמנת או בז'. צבעים אלו מסייעים ליצירת רמה של פשטות כללית, אשר מסייעת לשילוב עם גווני האפור בהיר לבלוט יותר.

עיצוב ניטרלי גם מאפשר לכם להשיג יותר גמישות עם סוגים שונים של רהיטים שעשויים מחומרים שונים.

דגשים בצבעים חמים

עיצוב מטבח כפרי אפור בהיר ואמנות קיר הם ההיבטים שגורמים למטבח כפרי להיראות מסוגנן היטב. למטבחים כפריים קלאסיים יש בדרך כלל הדגשים בצבעים חמים, כגון אדומים וחומים. אדום הוא בחירה מצוינת במיוחד עבור הבדים האפורים במטבח שלכם, כגון מגבות ווילונות.

יחד עם זאת, אתם יכולים לבחור גם צבעים עמומים בהשראת הטבע כגון ירוקים בהירים וצהובים עדינים. סוגים אלה של צבעים עדיין משדרים אווירה מקסימה, ביתית וכפרית, והם משתלבים היטב עם גווני האפור בהיר.

ערכות צבעים ודפוסים ייחודיים הם חלק מהשיקולים הראשונים שכדאי לקחת בחשבון במהלך עיצוב מטבח כפרי אפור בהיר.

דפוסים כפריים

דפוסים הם חובה כי הם מוסיפים רמה של עניין בתוך מטבח כפרי אפור בהיר. מומלץ לבחור בדוגמאות כפריות קלאסיות כגון הדפסי משבצות, פרחים וחיות חווה. ניתן לשלב את הדפוסים האלו בטפטים, מגבות מטבח, וילונות, חלונות ואמנות קיר.

מכשירי מטבח וריהוט עתיק תורמים לעיצוב מטבח כפרי אפור בהיר

בעוד שעיצוב עתיק מתאים בעיקר למטבח בסגנון עיצוב רטרו, אלמנטים עתיקים מסוימים מתאימים לעיצוב מטבח כפרי אפור בהיר בסגנון קלאסי. סגנון עיצוב זה נובע מהמשיכה הכפרית והמקסימה שלהם שמשתלבת היטב עם עץ שנראה בדרך כלל בעיצוב כפרי.

מומלץ לבחור מקרר בסגנון רטרו ושולחן עץ מחנות עתיקות. חלקים אלה הופכים את המטבח לסביבה מקסימה וצנועה, אשר משתלבת היטב עם סגנון עיצוב מטבח כפרי אפור בהיר קלאסי. אם הייתם משתמשים במכשירי נירוסטה מעורבים בעיצוב כפרי, היה לכם מטבח כפרי מודרני.

חשוב רק לוודא שאתם לא מגזימים בריהוט העתיק, כי סגנון עיצוב זה עשוי להעניק למטבח שלכם עיצוב שונה לחלוטין ממה שחיפשתם.

מומלץ לבחור גוונים ניטרליים עבור הצבע העיקרי של קירות מטבח כפרי אפור בהיר, כגון לבן, שמנת או בז'. צבעים אלו מסייעים ליצירת רמה של פשטות כללית, אשר מסייעת לשילוב עם גווני האפור בהיר לבלוט יותר.

מטבח כפרי אפור בהיר מחירון

המחירון של מטבח כפרי אפור בהיר משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל החברה ממנה אנחנו רוכשים את המטבח או לחילופין הנגר שמתכנן ומעצב עבורנו את המטבח. כמו כן איכות החומרים וסוגם משפיע גם כן על המחיר הסופי, שכן קיים הבדל ניכר בין מטבח כפרי עץ מלא לבין מטבח כפרי פורניר או פורמייקה. פרזולים, כיור, ברזים, מוצרי חשמל, חיפויים, סוג הרצפה והרמה הטכנולוגית של פתרונות האחסון – כל אלה משפיעים על המחיר של המטבח הכפרי אותו תבחרו לעצב.

להלן מחירון מטבח כפרי אפור בהיר בהתאם לסוג החומר אותו תבחרו

סוג החומר ממנו מטבח כפרי אפור בהיר עשוי הערות מחיר למטר רץ
מחיר מטבח אפור בהיר פורמייקה רמה סטנדרטית עד סטנדרטית פלוס 900-2,000 ש“ח
מחיר מטבח כפרי אפור בהיר עץ מלא כמו אורן או אלון סוג העץ משפיע על המחיר הסופי 2,400-5,000 ש“ח
מחיר מטבח כפרי אפור בהיר מפולימרים 1,200-1,800 ש“ח
מחיר מטבח כפרי אפור  בהיר אפקוסי רמה סטנדרטית עד סטנדרטית פלוס 1,500-2,900 ש“ח
מחיר מטבח כפרי אפור בהיר מחומר פורניר רמה סטנדרטית עד סטנדרטית פלוס 1,000-2,000 ש“ח

איך בוחרים חברה מקצועית לתכנון, עיצוב והתקנה של מטבח אפור בהיר כפרי?

בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר בתכנון מטבח חדש ועל פי האפשרות שמתאימה לכם, תוכלו לבחור גם את החברה או את בעלי המקצוע המתאימים כמו אדריכל, מעצבת, קבלן ביצוע וכדומה.

  1. חידוש המטבח – מתאים לרוב למי שהתקציב שלו מעט מוגבל או למי שלא מעוניין להשקיע סכומי עתק בעיצוב המטבח כמו למשל, אנשים שמשכירים דירות, יחידות דיור, משרדים וכדומה. תהליך זה כולל חידוש הארונות, בחירת מכשירי חשמל חדשים, חידוש השיש והריהוט. ניתן גם לשדרג עם תאורה חדשה, ריצוף חדש וחיפויים חדשים אך המטבח נשאר במהות שלו.
  2. שיפוץ מטבח קיים – שמדובר במטבח קיים ורוצים מטבח חדש, ניתן לשפץ את הישן ולהחליפו בחדש לגמרי. התהליך כולל פירוק של הארונות הקיימים והחלפתם בחדשים.
  3. מטבח חדש לחלוטין – לרוב מדובר במטבחים בדירות או בתים חדשים שנבנים מאפס ואז אפשר לתכנן את המטבח בהתאמה מושלמת לצרכים שלנו, לגודל החלל, לתקציב העומד ברשותנו וכדומה.

בכל אופן, כדאי לבחור את אנשי המקצוע לפי רמת הזמינות שלהם, הידע והניסיון, רמת המקצועיות שלהם בתחום, המחיר והסגנון העיצובי בו הם דוגלים. תוכלו לבחור מעצבת מטבחים או קבלן מטבחים או חברה לתכנון מטבחים גם לפי התקציב שברשותכם אך גם לנסות לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים ששיפצו לאחרונה את המטבח שלהם. ניתן גם להיעזר ברשת האינטרנט ולחפש המלצות של גולשים אמיתיים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!