עיצוב מטבח כפרי לתוספת אווירה כפרית לבית

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח הוא יותר מסתם עוד חדר בבית. זה המקום שבו בני הבית מתאספים, אוכלים ומבלים עם בני משפחה וחברים. מטבח הוא חלל דומיננטי, חשוב, מהותי ואנחנו עושים בו המון פעולות. הוא אמור לשרת אותנו גם בפן העיצובי וגם בפן הפונקציונלי. לא סתם אדריכלים, קבלנים מעצבי פנים ואנשי מקצוע נוספים מובילים בתחום הבניה והשיפוצים טוענים כי המטבח הוא החלל המורכב ביותר בבית, החלל שלוקח הכי הרבה זמן לתכנן אותו בהשוואה לשאר החללים. אם אתם מתלבטים לגבי הסגנון העיצובי של המטבח הבא שלכם, שום סגנון אינו יוצר את התחושה הזו של 'לב הבית' כמו עיצוב מטבח כפרי. מבתים כפריים ועד קוטג'ים, כולל בתים בעיר שמעוצבים בסגנון כפרי, רעיונות לעיצוב המטבח מספקים תחושה של שמחה לחלל.

קיימות שיטות רבות לעיצוב המטבח בגישה הזו, כולל עיצוב אלגנטי ושיקי, אבל חשוב להבין את האופן בו עיצוב מטבח כפרי יסייע לכם להחדיר אלמנטים משלכם לבית, לא משנה מה הסגנון הנבחר.

חדש או מחודש?

בעיקרון יש קצת הבדל בין משפחות שבוחרות לתכנן ולרכוש מטבח חדש לחלוטין, כלומר מטבח שנבנה ממש מאפשר או לחילופין מטבח שעובר שיפוץ מא‘ ועד ת‘, לבין מטבח שעובר חידוש. ההבדלים באים לידי ביטוי במגוון של היבטים כמו המפרט, ההתייחסות לחלל כפי שהוא, הפרזולים, הארונות וכמובן בתקציב, שכן מטבח חדש לגמרי יהיה יקר יותר בהשוואה למטבח שעובר שדרוג או שיפוץ.

גישת עיצוב מטבח כפרי

הסגנון המודרני עוסק ביצירת אווירה רגועה של סגנון כפרי, אבל חשוב לבחור מעצב פנים מקצועי, שיידע להציב את הדגש על הפרטים הקטנים, להשתמש בזכוכית מבריקה, לעטוף את אי המטבח בצבעי אדמה, ירוק וכתום, כך שכל הפרטים ישתלבו בהרמוניה. מטבח כפרי הוא מטבח שמייצר המון חום, מסמל משפחתיות. יש בו משחק בין חומרי גלם מצד אחד, אבל מצד שני הוא גם מאוד מובהק. אי אפשר להתבלבל. זה לא כמו שרואים מטבח נורדי ומודרני, קלאסי או צרפתי. כפרי זה עץ, כפרי זה חם, כפרי זה אותנטי.

אם אתם מתלבטים לגבי הסגנון העיצובי של המטבח הבא שלכם, שום סגנון אינו יוצר את התחושה הזו של 'לב הבית' כמו עיצוב מטבח כפרי.

רעיונות למטבח כפרי ששווה לאמץ

הרעיונות הבאים מעוררים השראה לתהליך עיצוב מטבח כפרי ותוכלו להשתמש בהם לעיצוב המטבח שלכם.

הוספת אי גדול

היום אין כמעט מטבח כפרי שאין בו אי משום שהאי משדרג ומוסיף המון גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט הפרקטי. במטבחים בבתים כפריים קלאסיים, יש אי גדול במרכז. האי הזה צריך להיות גדול מספיק להכנת כל האוכל מההתחלה, כמו גם לשמש מקום להצבת חומרי גלם ואחסון כלים וציוד. מומלץ להכניס אי גדול שיתאים בנוחות. פריסות עיצוב מטבח כפרי צריכות להיות תמיד מתוכננות בקפידה. ככל שהאי יהיה מתוכנן בצורה טובה יותר, ככה יהיה לנו קל להתנהל במטבח. האי לא חייב לשמש רק להכנות וקיצוצים, הוא גם יכול לשלב את הגז בתוכו, את הכיור, אפשר שהילדים יכינו עליו שיעורי בית ושאנחנו נשתה עליו כוס של אספרסו עם עוגיות ביתיות אחר הצהריים.

מבחינה תכנונית, חשוב לזכור שיש צורך להשאיר מעברים של מטר אחד לפחות משני צדדיו של האי על מנת להקל על התנועה. לתוספת סגנון כפרי, אפשר לבחור פלטת שיש או גרניט עבה, ובלוק קצבים מעץ מובנה.

פריסות עיצוב מטבח כפרי צריכות להיות תמיד מתוכננות בקפידה. ככל שהאי יהיה מתוכנן בצורה טובה יותר, ככה יהיה לנו קל להתנהל במטבח.

תוספת חומרים טבעיים

חומרים טבעיים פופולריים היום בפרויקטים של עיצוב מטבח כפרי. יחד עם זאת, חשוב לא לבחור רק את מה שהטבע מציע לכם. שימו לב לטרנדים במטבחים, עם התמקדות בסגנונות כפריים. ארונות עץ מפגינים את היופי הטבעי באותה מידה, אבל עם תוספת עיצוב באמצעות צבעים.

מומלץ לחפש עצים בצבעים שאינם מכסים את הדפוסים הטבעיים, ולהשתמש בכמה צבעים שונים על פני הארונות. משטחי אריחים מעוצבים הם שיטות מצוינות לקשור יחד את כל היבטי העיצוב.

חומרים טבעיים פופולריים היום בפרויקטים של עיצוב מטבח כפרי. יחד עם זאת, חשוב לא לבחור רק את מה שהטבע מציע לכם. שימו לב לטרנדים במטבחים, עם התמקדות בסגנונות כפריים.

בחירת רצפה בסגנון קלאסי

יש כמה רעיונות מובילים לפרויקט עיצוב מטבח כפרי בהתמקדות ברצפה, אבל אריחי האבן הקלאסיים הם תמיד מנצחים. יש לקחת בחשבון את גודל האריחים, ולא רק את מראה האבן. בניגוד לאמונה הרווחת, לעתים קרובות בעלי בתים מבינים שאריחים גדולים יכולים להתאים היטב ביצירת אשליה של חלל גדול יותר במטבח קטן.

אריחים קטנים אינם מאפשרים חיבורים של משטחים, ועלולים לסגור את החלל מבלי שניתן יהיה להבחין ביופי הטבעי של הרצפה.

מחיר עיצוב מטבח כפרי בסגנון שמתאים לשנת 2022

עיצוב מטבח כפרי, בשילוב סגנון מודרני, אלגנטי וכפרי בחלל אחד, זמין בעלות שנעה בין9,900-100,000 ש"ח. התוצאות יפות, וסגנון העיצוב חדשני, וכולל שימוש בזכוכית. המחיר לעיצוב מטבחים גדולים בסגנון כפרי עשוי לעלות בין20,000-100,000 ₪.

להלן מחירון מסודר למטבחים כפריים

גודל המטבח רמת סטנדרט מחיר ממוצע לחידוש מטבח כפרי מחיר ממוצע למטבח כפרי חדש
10-20 מ“ר סטנדרט/משודרג/גבוהה/יוקרתי 5,000-10,000 ש“ח 8,000-15,000 ש“ח
20-30 מ“ר סטנדרט/משודרג/גבוהה/יוקרתי 7,000-12,000 ש“ח 9,000-18,000 ש“ח
30-40 מ“ר סטנדרט/משודרג/גבוהה/יוקרתי 9,000-15,000 ש“ח 12,000-20,000 ש“ח
40-50 מ“ר סטנדרט/משודרג/גבוהה/יוקרתי 12-000-18,000 ש“ח 20,0000-30-000 ש“ח
50-60 מ“ר סטנדרט/משודרג/גבוהה/יוקרתי 15,000-22,000 ש“ל 30,000-50,000 ש“ח
60-70 מ“ר סטנדרט/משודרג/גבוהה/יוקרתי 18,000-25,000 ש“ח 50,000-70,000 ש“ח

המחירים לא כוללים חידוש מערכות אינסטלציה, חשמל וכדומה. חשוב לבחור בחברת מטבחים מקצועית, מובילה, עם שם ומוניטין בתחום ששמה דגש על סטנדרט גבוה ועל התאמת המטבח לצרכים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!