מטבח כפרי פשטות ויופי בנשימה אחת

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבחים כפריים, הפכו למבוקשים מאוד בשנים האחרונות. ניתן, באמצעות מטבח כפרי פשטות ויופי, להקנות מראה מיוחד לבית או לדירה ולגרום לאווירה ועיצוב, אשר לא ניתן למצוא בשאר הבתים. מדובר בעצם, על טרנד מאוד מבוקש ולכן, ישנה עלייה בהיצע של המטבחים הכפריים, אשר מגיעים היום בגוון של עץ טבעי, מטבחים כפריים בגוון לבן, שמנת או אפילו תכלת וירוק פיסטוק, שהם אופייניים למטבחים כפריים שמוכרים חבל ארץ פרובנס שבצרפת. מדובר בתחושה חמימה ואינטימית באזור הכי פעיל בבית שהוא המטבח. יש לזכור, כי המטבח היום, מחובר בדרך כלל לפינת האוכל ולסלון, כך שגם באלמנטים הללו יש להתחשב ולעצב את הבית בסגנון, אשר יתאים לסגנון של המטבח הכפרי.

יש לבחור את התאורה הנכונה והגוונים הנכונים למטבח הכפרי, אפשר לגרום לעיצוב מיוחד של המטבח הכפרי, אשר יביא לתוצאות מרשימות במיוחד. מטבח כפרי פשטות, ניתן ליצור באמצעות שימוש בחומרי גלם טבעיים והכוונה כמובן לעץ טבעי. רבים משקיעים בחומרי הגלם הטובים ביותר שהמרכזי בהם הוא עץ, אשר שורד שנים רבות בגלל החוזק שלו וכן התכונות הנוספות שלו שרק מהוות יתרון בשימוש של חומר גלם טבעי זה. ניתן לראות חומרי גלם נוספים כגון פרזול מברזל במראה כפרי, אשר משתלב היטב גם בגוון העץ הטבעי או בכל גוון אחר של מטבח כפרי.

ניתן, באמצעות מטבח כפרי פשטות ויופי, להקנות מראה מיוחד לבית או לדירה ולגרום לאווירה ועיצוב, אשר לא ניתן למצוא בשאר הבתים.

מטבח כפרי פשוט – בחירה מיוחדת

יש לציין, כי מי שאוהב מטבח כפרי פשטות, ישלב גם חיפוי קיר המטבח באבן, או בריקים העשויים מאבן טבעית, מה שיוסיף למראה החמים והביתי שרק מטבח כפרי מסוגל להקנות. אפשר לשלב מטבח כפרי עם גוונים כמו חום, לבן או שמנת וגוונים פסטליים אחרים שיתאימו לעיצוב הכפרי של המטבח. למי שיש חלל גדול מאוד במטבח, יוכל לשלב גוונים כהים יותר של עץ טבעי, מה שיקטין אופטית את המטבח ויגרום לתחושה יותר אינטימית. ניתן למצוא מטבחים כפריים העשויים מסוגי עץ שונים, הכוללים אפילו עץ גושני שהוא העץ החזק ביותר. השילוב של נוחות  וטכנולוגיה, יכולים להשתלב נהדר בעיצוב המטבח הכפרי והכוונה היא לנגישות למוצרי חשמל שנחוצים בעת הבישול, מקום לאינדוקציה, מכשיר חשוב כגון קולט אדים, אשר יהיה אף הוא בסגנון הכפרי, E לישיבה והכנת האוכל ועוד.

מה שמאפיין מטבח כפרי פשטות, הוא ריקועי ברזל גס בשונה מאשר ידיות פליז מעוצבות ומקושטות, או פלדת אל חלד בסגנון יוקרתי או מודרני יש לציין, כי מי שאוהב מובח כפרי, בניגוד למטבח מודרני או בסגנון הי טק, שמטבח כפרי למעשה משדר חמימות, בניגוד למטבח המודרני שמשדר קור וקווים נקיים בעיצוב. אם חשקתם במטבח כפרי אותנטי, יש למצוא יצרני מטבחים, אשר כל התמחותם היא בעיצוב מטבח כפרי פשטות ויופי בסגנון מיוחד. מצד שני, יש לשים לב לאיכות חומרי הגלם מומלץ אף להשוות את המחירים בין יצרני המטבחים הכפריים ולקבל ייעוץ ממתכנני ומעצבי המטבחים, כאשר הם יוכלו להגיע אליכם ולבחון את הנתונים של המיקום שבו יהיה המטבח הכפרי החדש שלכם, תוך ניצול מרבי של כל פינה ואחסון נוח.

מטבח כפרי פשטות, ניתן ליצור באמצעות שימוש בחומרי גלם טבעיים והכוונה כמובן לעץ טבעי. רבים משקיעים בחומרי הגלם הטובים ביותר שהמרכזי בהם הוא עץ

גם עיצוב כפרי וגם פרקטיות במטבח

מטבח כפרי פשטות, חייב להיות גם פרקטי ושוב, הכוונה היא לנוחות. יש לתכנן נכון מראש, את השקעים החשמליים, מה שיקל עליכם את פעולת הבישול והאפייה. יש לתכנן היכן ימוקם המקרר, המדיח, שטחי האחסון וכדומה. שי להתחשב בצרכי המשפחה, כי בשורה התחתונה – מטבח כפרי לא די שיהיה מעוצב, כי אם הוא חייב להיות גם מאוד פרקטי. למשל גובה הארונות חייב להתאים למי של מי שמבשל לרוב  בבית.  יש שאוהבים מטבח כפרי פשטות ויש שאוהבים דקורציה מיוחדת שבהחלט ניתן ליישם במטבחים כפריים. יש לדאוג לאביזרים משלימים ותכנון נכון של ארונות המטבח הכפרי. למשל, להשאיר מקום מהארונות עד התקרה, כך שניתן יהיה לאחסן עוד כלים ואפילו  אם מדובר על כלי בית בסגנון המרה הכפרי, תוכלו ליישם גם את האחסון וגם את הדקורציה המתאימה לסגנון זה.

ניתן להוסיף אביזרים שיקנו את התחושה של כפריו מושלמת, למשל עציצים שיהיו תלויים מעל הארונות, על אדן החלון, צנצנות גדולות בסגנון כפרי שיכילו חמוצים, ווילונות בסגנון רומנטי עם מתלה ווילונות העשוי מעץ ובסגנון הכפרי המוכר ועוד. שימו לב, כי מטבח כפרי חייב להיות מאופיין בחלונות גדולים, כך שיהיה בו הרבה שמש ואוויר והוא חייב להיות מואר בתאורה הטבעית, המגיעה מבחוץ. תכנון מטבח, זו בהחלט עבודה מרגשת, כאשר אתם מתלבטים בין סגנונות לעיצובים השונים. זו הסיבה, כי מעצבי מטבחים, יכולים לתת לכם טיפים  מקצועיים, לאחר שהבינו את הסגנון והטעם האישי  שלכם.

מטבח כפרי פשטות, חייב להיות גם פרקטי ושוב, הכוונה היא לנוחות. יש לתכנן נכון מראש, את השקעים החשמליים, מה שיקל עליכם את פעולת הבישול והאפייה.

מה עוד יכול לתת תחושה מיוחדת של מטבח כפרי?

אם כבר מדובר בחומר גלם טבעיים, תוכלו לחפות את קירות המטבח בחומר גלם טבעי כגון אבן טבעית או בריקים שיתאימו גם לסגנון הכפרי וכן, פרקטים מעץ או ריצוף כפרי מיוחד בסגנון של פעם כגון רצפות קרמיקה מאוירות בחלקן, גוונים חמים של ריצוף למטבח ועוד. יש לשים לב גם לגופי התאורה, כמו למשל מנורה צמודת תקרה בסגנון כפרי העשויה מנחושת או ברונזה, כזאת שיש בה ריקועים מעניינים שמזכירים את הסגנון הכפרי. היום המטבח הכפרי לא נועד למטרת בישול בלבד, כי אם בהחלט ניתן לארח כמות קטנה של אורחים במטבח הכפרי, או בחדר האוכל הסמוך שהוא מותאם לסגנון ולגוון של המטבח הכפרי שלכם.

יש להגיע לאולמות התצוגה של חברות המתמחות בתכנון ועיצוב מטבח כפרי פשטות, אם זה הכוון שלכם. כמו כן, אם ראיתם תמונה של מטבח שמתאים לסגנון הכפרי הספציפי שלכם, מוטב כי תביאו אותה יחד אתכם לחברות שמייצרות מטבחים בסגנון כפרי.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!