מטבח כפרי מעוצב

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אתם משפצים את הבית, או קניתם דירה חדשה, הגעתם לרגע המכריע שבו אתם צריכים להחליט על עיצוב המטבח, ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון, במאמר הבא ניתן לכם טיפים לבחירת הסגנון העיצובי במטבח, נספר לכם על היתרונות המשמעותיים של מטבח כפרי ואיך לבחור את המעצב המושלם בשבילכם. אז בואו נתחיל

איך לבחור סגנון עיצובי למטבח

כדי לבחור את סגנון המטבח שהכי מתאים לכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות, לא כל סגנון מטבח מתאים לכל אחד:

מי הולך להשתמש במטבח?

למשל, האם במשפחה יש ילדים קטנים? אם כן, כדאי לבחור בסגנון עיצובי שבו החומרים במטבח מחומרים עמידים בפני שריטות, וקלים לתחזוקה וניקוי.  ויהיה כדאי להימנע מסגנון מינימליסטי, שכן יהיה קשה לשמור על הסדר בבית עם ילדים קטנים.

מהו התקציב שלכם?

עלויות תכנון מטבח מאוד משתנה מסגנון לסגנון, למשל בסגנון המודרני, ישנו שילוב של טכנולוגיות מתקדמות, דבר שיכול להגיע לסכומי כסף גבוהים במיוחד.

כמה חללי אחסון אתם צריכים?

כמות האחסון שאתם צריכים במטבח יכולה להשפיע על הסגנון שתבחרו, אם אתם צריכים הרבה מקומות אחסון, כדאי לבחור בסגנון ששם דגש על הפרקטיות והשימושיות, כמו הסגנון הכפרי.

מעצב מטבחים עוזר לכם לתכנן  ולעצב את המטבח הכפרי,  יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם, להחליט על הסגנון, פלטת הצבעים, צבע הקירות הריהוט, להחליט על המרצפות, החיפויים, הציפויים, הידיות, שילובי החומרים

איך הבית שלכם מעוצב?

אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מסוים מאוד מובהק, כדאי ליישר קו ולהתאים את המטבח באותו הסגנון.

מה אתם צריכים מהמטבח?

הצורה שבה תשתמשו במטבח, משפיעה על הסגנון שבו כדאי לבחור, אם אתם אוהבים לארח, ומבשלים הרבה, כדאי לבחור בסגנון חמים ומשפחתי ששם דגש על פרקטיות ופונקציונליות כמו המטבח הכפרי.

הצורה שבה תשתמשו במטבח, משפיעה על הסגנון שבו כדאי לבחור, אם אתם אוהבים לארח, ומבשלים הרבה, כדאי לבחור בסגנון חמים ומשפחתי ששם דגש על פרקטיות ופונקציונליות כמו המטבח הכפרי

למה כדאי לקחת מעצב מטבחים

מעצב מטבחים עוזר לכם לתכנן  ולעצב את המטבח,  יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם, להחליט על הסגנון, פלטת הצבעים, צבע הקירות הריהוט, להחליט על המרצפות, החיפויים, הציפויים, הידיות, שילובי החומרים, שזה יראה מיוחד אבל לא יהיה צעקני מידי, שזה יהיה איכותי אבל בתקציב, איפה לשים את השקעים, ועוד כל כך הרבה פרמטרים.

מעצב מטבחים בעל ניסיון יודע לבצע את את ההתאמה העיצובית לצרכים ולרצונות שלכם, לוויז'ן שלכם, להתאים לתקציב, להתנהל מול בעלי מקצוע אמינים במקומכם, לחסוך לכם המון זמן וכאבי ראש של התעסקות, ולחסוך לכם כסף על טעויות שאחר כך תשלמו עליהן ביוקר.

אז מה בעצם עושה מעצב המטבחים?

  • חוסך לכם זמן – במקום לבזבז זמן עבודה, או זמן פנאי עם בן הזוג, איש המקצוע עושה את העבודה.
  • במקומכם, בהרבה פחות זמן ובמקצועיות.
  • מעצב המטבחים יודע לבחור אנשי מקצוע איכותיים ואמינים.
  • הוא מבצע במקומכם את הרכישות של כל המוצרים, ויודע לעשות זאת במחירים הכי טובים.
  • הוא יודע לעמוד בתקציב שקבעתם מבלי לחרוג ממנו.
  • הוא יודע מה הטרנדים שהולכים היום, ואיך לעצב מטבח בשיק וסטייל.
  • הוא יודע להתאים את עיצוב המטבח לטעם שלכם ולצרכים האישיים שלכם.

איך לבחור מעצב מטבח מושלם למטבח כפרי מעוצב

לפני שאתם בוחרים בעל מקצוע, אספנו לכם כמה המלצות כדי שתבחרו את איש המקצוע שבאמת הכי מתאים לכם:

  • תיק עבודות – בקשו לראות עבודות קודמות ואת תיק העבודות, עיינו בתיק העבודות ותראו אם אתם אוהבים רמת הביצוע ואיכות העבודה. וכי זה איש מקצוע ותיק, עם מגוון עבודות שמוכיחות את הותק והמומחיות.
  • טעם אישי – ודאו כי הטעם האישי של המעצב דומה לטעמכם, כדי שלא תתאכזבו מהתוצאה הסופית.
  • מומחיות – בדקו כי המעצב מומחה במטבחים, לא כל מעצב פנים בעל מומחיות מתאימה.בנוסף, בדקו כי למעצב יש ניסיון בסגנון המטבח אותו בחרתם.
  • הקשבה – במהלך השיחות הראשונות עם המעצב, שימו לב כי המעצב באמת מקשיב לרצונות והבקשות שלכם
  • שירותים – בדקו במדויק מה השירות כולל, תבצעו התאמת הציפיות ותבדקו כי כל הדברים הרצויים כלולים במחיר שקבעתם

מטבח כפרי מעוצב – טעויות נפוצות

אם בכל זאת החלטתם לעצב את המטבח לבד, הנה כמה טעויות נפוצות במיוחד שכדאי לכם להימנע מהן:

אי במטבח קטן – אי במטבח יכול להוסיף סטייל ושיק למטבח,  אך הוא אינו מתאים לכל בית, כאשר חלל המטבח קטן, זה יכול לגרום לחוסר נוחות וצפיפות במטבח, ואף לפגום במראה שלו. בנוסף זה יכול לגרום למעברים מאוד צרים, ולתנועה מוגבלת.

תאורה לא מתאימה – במטבח חשוב לדאוג לתאורה טובה במיוחד, לצורך הבישול יש צורך בראייה טובה וברורה, לכן יש צורך בתאורה ישירה ובהירה. לא מעט אנשים שוכחים להשקיע בתאורה במטבח.

תכנון לקוי של משטחי עבודה – אחת הטעויות הנפוצות היא לא לכלול בתכנון המטבח מספיק שטחי עבודה, דבר שיכול מאוד להקשות על הבישול וההתנהלות היומיומית במטבח. כדאי לתכנן מספיק מקום למכשירי החשמל השונים, כמו מיקסר ומכונת הקפה, משטחי הכנת אוכל ואזור לארוחות, אי, דלפק או שולחן אוכל.

כיריים מתחת לחלון – כאשר הכיריים נמצאות מתחת לחלון, נתזי שמן ורטבים מהבישול ניתזים לא רק אל זכוכית החלון אלא גם אל המשקופים ואל מסילות חלון, שאלו מקומות מאוד קשים לניקוי.

לסיום, מקווים שעזרנו לכם לראות את היתרונות של העזרות באיש מקצוע לעיצוב המטבח שלכם, ואולי אף מנענו מכם כמה טעויות קריטיות במיוחד, אנחנו מקווים שתראו בקרוב את המטבח שחלמתם עליו

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!