מטבח כפרי שמנת – חוויית שהייה ובישול לגמרי אחרת

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

עיצוב מטבח כפרי, מאופיין היום בגוונים מיוחדים ובהירים, כגון מטבח כפרי שמנת, שהפך למשאת נפשן של הרבה נשים שמבשלות במטבח שעות ואוהבות את תחום של הבישול. מטבח כפרי בגוון שמנת, מאופיין גם בפיתוחים, עיטורים, קשתות והמון עיצובים מרהיבים. יש לציין כי מאפייני האחסון במטבחים כפריים בגוונים בנהירים כגון שמנת, הם ארונות אחסון גבוהים במטבח, כאשר הדלתות של הארונות מעוצבות. לעומת זאת, גם מדפים פתוחים מאפיינים את המטבח הכפרי בגוון השמנת. למעשה גוון השמנת, ממש נולד למטבחים הכפריים, היות והתחושה שהוא מקנה הוא של חממות ורכות גם יחד. המרחב במטבח, הופך למואר יותר, הודות לגוון מיוחד זה.

לפי תורת הפנג שווי, שמנת הוא גוון שקשור לאדמה, כך שהוא בהחלט מוטיב כפרי מובהק. השימוש בגוון זה במטבח חייב להיות מושכל, היות ויש לשלב אותו עם שאר האלמנטים השונים במטבח, אשר כוללים משטחי עבודה כגון שיש או בוצ'ר, מכשירי חשמל שיהיו מתאימים הן בסגנון והן בגוון. מדובר על הרמוניה שחייבת להתבצע בטוב טעם, לכל מי שמעוניין בעיצוב מטבח כפרי שמנת. יש לשים לב לתאורה חמה במטבח הכפרי בגוון השמנת, או אפילו יש שתולים שנדלייר, לעיצוב מושלם ואותנטי של מטבח כפרי בגוון השמנת. מדובר על מטבח כפרי שהוא גם במראה של פעם, אך גם יוקרתי, כאשר משלבים את העיצוב המושקע של מטבח בסגנון זה בכל מיני אלמנטים שרק יוסיפו לו נופך עיצובי ומיוחד.

כגון מטבח כפרי שמנת, שהפך למשאת נפשן של הרבה נשים שמבשלות במטבח שעות ואוהבות את תחום של הבישול.

מטבח כפרי שמנת – הטרנד החם ביותר בעיצוב המטבחים

בכל העולם, לא רק בישראל, הטרנד החם ביותר הוא מטבח כפרי שמנת, אשר כבש את הישראלים בסערה. מדובר על אסתטיקה מיסטית, תחושה שמקנה גם שלוה וגם חמימות ביתית, סגנון שמעורר נוסטלגיה כפרית של פעם בסגנון "בית קטן בערבה". מי שאוהב מראה עליז יותר במטבח ביתו, לבטח יבחר בסגנון של מטבח כפרי בצבע שמנת. השמנת מתאים מאוד לעץ. השימוש בגוון השמנת, מהווה את הרעיון העיצובי המודרני שמנחה את כל נושא עיצוב הפנים. מדובר על שילוב מנצח, כאשר התחושה היא של אלגנטיות, קלאסיות בשילוב האלמנטים הכפריים, כאשר שילוב זה, בהחלט הוא שילוב מנצח.

קיים טוהר מיוחד כאשר בוחרים מטבח כפרי שמנת. כמו כן, העיצובים של מטבחים אלה הם שונים ומיוחדים. ישנם מטבחים שהם הרבה יותר אמנותיים, כאשר ישנן פינות מיוחדות, רגלי ה""E מעוטרות בפאזות ופיתוחים מעשה ידי אמן, קרניזים מעניינים בקצה הארונות במטבח ועוד אלמנטים מיוחדים שמקנים תחושה כפרית מצד אחד, אך יוקרתית מצד שני. העיצוב הבולט ביותר של מטבח כפרי שמנת, הוא פרובנס, טוסקנה, מטבח אנגלי ומטבח ים תיכוני בסגנון יווני. לכל אחד מסגנונות העיצוב הנ"ל, יכול להתאים לכל מיני אנשים שיבחרו את הסגנון העדיף עליהם.

מדובר על הרמוניה שחייבת להתבצע בטוב טעם, לכל מי שמעוניין בעיצוב מטבח כפרי שמנת. יש לשים לב לתאורה חמה במטבח הכפרי בגוון השמנת, או אפילו יש שתולים שנדלייר

מטבח כפרי בגוון שמנת – גוון יוקרתי ומזמין

במטבח כפרי שמנת, יש את המוטיבים שאין למטבחים כפריים אחרים. מדובר בגוון יוקרתי שמקנה חמימות. בישראל, רבים אימצו סגנון זה של מטבח, היות והמראה הכפרי, משקף את האופי החם של סגנון עיצוב הבתים בארץ. גם העובדה שישראל היא מדינה חמה שברוב חודשי השנה נהנים מהשמש, האור הטבעי מתאים מאוד למטבח הכפרי בגוון השמנת. ניתן למצוא פינות מעוגלות במטבחים כפריים בצבע השמנת, מה שמרכך ומסגנן את המטבח הכפרי. גם מי שיש לו חלל קטן במטבח, מומלץ כי אם הוא אוהב מטבח בסגנון כפרי, מומלץ כי יבחר מטבח כפרי שמנת. יש להתאים את משטחי העבודה במטבח הכפרי לגוון השמנת. למשל שיש גרניט או שיש שישבו נימים ועורקים, יוכל לגרום למראה מושלם של מטבח כפרי בגוון בהיר כגון שמנת.

תהליך הבחירה של משטח שיש למטבח, חייב להיות יעיל, פרקטי ומתאים לעיצוב הכפרי של מטבח בגוון בהיר כמו שמנת. יש לוודא לגבי התחזוקה של משטחי השיש, מה שיקל עליכם את מלאכת ניקיון המשטחים. בזמנו, מטבחים כפריים היו בגוון של עץ כהה, כך שהיום, מי שנרתע מגוונים כהים של עץ, יכול בהחלט להזמין מטבח שמנת בסגנון כפרי ומיוחד. אמנם מדובר על מטבח בגוון בהיר, אבל בכל זאת, הוא נוטה פחות להתלכלך מהר. ניתן לאמץ תחזוקה בסיסית ופשוטה, אשר תוכל לגרום לכם להקנות תחושה של מטבח נקי ללא מאמצים מיותרים.

העיצוב הבולט ביותר של מטבח כפרי שמנת, הוא פרובנס, טוסקנה, מטבח אנגלי ומטבח ים תיכוני בסגנון יווני. לכל אחד מסגנונות העיצוב הנ"ל

סגנון מיוחד של מטבח כפרי בגוון השמנת

ההגדרה של מטבח כפרי שמנת, הוא למעשה הגדרה של מטבח כפרי בורגני עתיק. ניתן לתת ביטוי גם לגוון העץ הטבעי וגם לגוון השמנת שהוא זה ששולט במטבחים כפריים בסגנון זה. מדובר על סגנון אופייני לפרובנס. למשל מטבח כפרי שמנת, יכול להתאים לפרזול בגוון הפליז, הנחושת, הברונזה וברזל מחוספס יותר. ניתן לשלב ויטרינות מעניינות אם בגוון חלבי או אם בגוון שקוף, מה שרק יעשיר את המראה של המטבח הכפרי. ישנם כאלה, שמשלבים גוון נוסף שהוא מאוד מוכר במטבחים הכפריים, כמו למשל תכלת עדין, למשל ה- E"" שבמטבח, כאשר המשטח שלו יהיה עשוי מעץ בוצ'ר טבעי. גם כל השילובים הללו, אופייניים מאוד לסגנון של מטבח כפרי שמנת, מה ששובר את המראה של גוון אחד בהיר.

השילוב של גוון השמנת במטבח הכפרי, היה מאז ומעולם סימן ההיכר בתחום המטבחים המעוצבים באופן מקורי וביתי. מטבחים אלה, מתבססים על ארונות בעלי פיתוחי עץ, מגירות מעוצבות ועוד. יש שישלבו כיור במרקם טבעי ומיוחד של אבן מוברשת שמתאימה לכיור. החיבור לטבע ולחמימות הביתית, הוא זה שמאפיין את הסגנון של מטבחים כפריים בגוונים בהירים כמו לבן ושמנת, כשאר יש שמשלבים בגוון פסטל נוסף שמשתלב נהדר עם גוון השמנת ואף אופייני מאוד למטבחים אלה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!