מטבח כפרי לבן – עיצוב מיוחד שחבל על הזמן

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

עיצוב של מטבח כפרי, יכול להכניס המון אופי למקום שרובינו מבלים בו המון זמן. ישנה קשת רחבה של סגנון מטבח כפרי לבן, אשר מכניס אור, נוחות רומנטיקה ורוך. סגנון זה עבר הרבה תהפוכות וישנם שיפורים וטרנדים. למשל סגנונות של מטבח כפרי יכולים להיות פרובנס, שהוא סגנון מיוחד ואפילו אמנותי, אשר מאופיין בקווים עגולים. במטבח מסוג פרובנס, שנחשב לטופ של המטבח הכפרי, ניתן למצוא ארונות,אשר חלקם מעוצבים בסגנון אחד ואחרים מעוצבים בסגנון אחר. מדובר על סגנון משפחתי, כזה שאף משרה אווירה מזמינה שאינה מאופקת.

ניתן למצוא עוד סגנון של מטבח כפרי לבן, שהוא בסגנון מעט מודרני, למי שאוהב לשלב את הסגנון הכפרי יחד עם קווים ישרים ונקיים. מדובר בסגנון אצילי ורך, אשר מכניס אור ואופי למטבח הביתי.נשים רבות שמבשלות שעות רבות, אוהבות את הסגנון הרך והבהיר שמקנה מטבח כפרי לבן. יש שמשלבים את הגוון הלבן, יחד עם בוצ'ר מעץ טבעי, מה שמקנה את הטאץ' הכפרי למטבח. בעבר, מטבחים כפריים, נראו בווילות או בתים צמודי קרקע אך היום ניתן לראות מטבחים כפריים גם בדירות מעוצבות בטוב טעם.

מטבח לבן כפרי – המוטיב המרכזי

אחד מסוגי המטבחים הבולטים בשוק היום, הוא מטבח כפרי לבן. מדובר על גוון  בהיר של ארונות שמעניק תחושה של חלל גדול יותר מהבחינה האופטית, ניקיון ויופי, אם בחללים קטנים ואם בחללים הגדולים יותר. למרות שהמטבחים הכפריים הלבנים צבועים בגוון לבן, מה שמאפיין אותם שהם מיוצרים מעץ מלא ואפילו יש כאלה שמשאירים בוצ'ר מעץ טבעי כמשטח עבודה, מה שמדגיש את הסגנון הכפרי, הביתי והמיוחד שמאפיין מטבחים אלה. למעשה מטבח כפרי המיוצר מעץ מלא, הוא המטבח הכפרי האותנטי. מצד אחד, מטבח כפרי בגוון לבן, צריך להדגיש את המאפיינים של העץ המלא ואת זה רואים באיכות של המטבח, בעץ עצמו, באחריות שמעניקה חברת המטבחים ובוותק שלה.

מומלץ ללכת אחר שם ומוניטין של חברות מטבחים, הידועות בסגנון מטבחים כפריים מושלמים. יש שיודעים לספק את כל הסגנונות של המטבחים הכפריים. יש להגיע לכמה חברות המתמחות שנים בעיצוב מטבחי כפריים לבנים, לקבל את הרושם, את הצעת המחיר ואז להחליט מי מהחברות הללו, עשויה להתאים לכם כמו כפפה ליד. כאשר מעצב המטבחים, יהיה מעוניין להיפגש עמכם בביתכם, הוא ימדוד ויציע לכם את המטבח האידיאלי, תוך תכנון מיטבי, תוך התחשבות בכל האלמנטים.

עיצוב של מטבח כפרי, יכול להכניס המון אופי למקום שרובינו מבלים בו המון זמן. ישנה קשת רחבה של סגנון מטבח כפרי לבן, אשר מכניס אור, נוחות רומנטיקה ורוך.

מטבח בעל אופי מיוחד לאנשים מיוחדים

ללא ספק, מטבח כפרי מיוחד, נועד לאנשים מיוחדים שיש להם טעם של עיצוב אנין טעם. זהו המטבח שגם משלב עיצוב אבל גם נוחות, מין כפריות ומודרניות בנשימה אחת. כל המטבח, מתוכנן נכון, על מנת להקל על בעליו, אם באפייה, בישול, ניקיון ונגישות. כמו כן, יש דגש מיוחד גם על האחסון של מכשירי חשמל שכל אחד ואחת, משתמשים בהם בכל יום. אמנם מטבח לבן  כפרי  איכותי, אינו עולה זול, אך ההשקעה היא לטווח הארוך. יש לשים לב לתחזוקה של מטבח זה, היות והגוון הלבן נוטה להתלכלך ולכן, הוא נצבע בצבע מיוחד שקל יהיה לנקות אותו באמצעות חומרי ניקוי שיש לדעת ע קיומם. זו הסיבה, שיש לשאול את יצרן המטבחים, לגבי התחזוקה הנכונה של מטבח כפרי לבן.

הוא מטבח כפרי לבן. מדובר על גוון  בהיר של ארונות שמעניק תחושה של חלל גדול יותר מהבחינה האופטית, ניקיון ויופי, אם בחללים קטנים ואם בחללים הגדולים יותר.

ניצול של כל פינה באופן המיטי בתכנון מטבח כפרי לבן

יש לנצל כל פינה במטבח הכפרי הלבן, כך שהתכנון הנכון הוא ה-א'-ב' של מטבח כפרי.  יש לדאוג לאחסון חכם של כל כלי הבית, מכשירי החשמל וכן, לדאוג למגירות נוחות שנסגרות בטריקה עדינה. למשל אם מדובר על פינה אחת במטבח שתסגור את השטח ולכן, יש  לדאוג כי גם שם יהיו מקומות אחסון שיהיו נגישים ומוסתרים למען המראה האסתטי של מטבח כפרי לבן. למשל גם ב"E" של המטבח, ניתן לאחסן כלים שונים שהם חיוניים, היות ועל ה-"E" ניתן יהיה להכין את האוכל או, לשבת בפינה המיוחדת הזאת לאכול יחד עם האורחים או בני הבית.

ניצול של כל פינה באופן המיטי בתכנון מטבח כפרי לבן יש לנצל כל פינה במטבח הכפרי הלבן, כך שהתכנון הנכון הוא ה-א'-ב' של מטבח כפרי.

היתרונות הבולטים במטבח כפרי לבן

למעשה מטבח לבן בסגנון כפרי, מבליט את פרטי העיצוב המשלימים. למשל חומרי גלם צבעוניים משתלבים בהרמוניה נפלאה יחד. יש להזמין מטבח לבן כפרי בחברה שיש בה אדריכלים, המתמחים בתכנון נכון, לפי נתוני השטח של המטבח אצל כל לקוח. מטבח לבן בסגנון כפרי הוא מואר ומקנה תחושה של מקום אוורירי יותר. ניתן להזמין מטבח לבן בסגנון כפרי, גם בדירות שהחלל במטבח הוא קטן, מה שמהוה אתגר לאדריכלים העובדים בחברת עיצוב מטבחים כפריים. יש לשים לב לסוג העץ ולקבל את כל הפרטים, לגבי חומרי הגלם שמהם מייצרים את המטבח.

גם חיפוי של קירות המטבח הכפרי הלבן, יכול לתת טון מיוחד, למשל בריקים מיוחדים שיכולים רק לתת את העיצוב הכפרי והמושלם. אם החלטתם להזמין מטבח כפרי בגוון לבן, אך אתם אוהבים את סגנון הוינטאג",  מדובר באחד מסגנונות העיצוב המיוחדים ביותר בעולם המטבחים הכפריים הלבנים. לרוב ישנם אלמנטים של פרזול בברונזה או נחושת לסגנון מטבחי הוינטג', הטבע הנינוחות והאותנטיות אשר משרים מטבחים אלה. למעשה, לא כולם יודעים לייצר מטבח כפרי לבן בסגנון זה. ראשית יש לאתר חברה, אשר כן מתמחה שנים בסגנון מטבחים וינטאג", מה שיכול לספק את סגנון העיצוב המיוחד שאופייני למטבח כפרי לבן זה.

לסיכום – מטבח כפרי לבן הוא פופולארי, קלאסי ואף נחשב לנחשק ביותר בנשוא עיצוב מטבחים. ניתן ליצור שילובים מעניינים של גוונים דומיננטיים או גוונים רכים, היות והגוון הלבן השולט הוא גוון נייטרלי שהולך נפלא עם כל הגוונים ולכן, שילוב מעניין ייצור מטבח כפרי, לבן ומקורי.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!