איך לבחור טפט לקיר המטבח?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא ללא ספק ליבו הפועם של כל בית, מרכז החיים והאירוח. זהו המקום המרכזי בו מתרכזת פעילות הבישול והאפייה, ומכאן מתפשטים ריחות נעימים לכל רחבי הבית.
אך המטבח איננו משמש רק כלב קולינרי – הוא גם מרחב מפגש משפחתי, שבו נפגשים בני הבית לשיחות ולארוחות משותפות. זהו מקום המאפשר ביטוי יצירתי דרך הבישול והאפייה.
בשוק המטבחים המודרני קיים מבחר עצום של דגמים משוכללים, המגיעים בחומרים שונים ובעיצובים מגוונים. ניתן למצוא היום מטבחים חדשניים העשויים מחומרים חזקים ועמידים כגון אלומיניום, פלדה אל-חלד, קוורץ ושיש, שמבטיחים חיי שירות ארוכים. במקביל, ישנה התמקדות רבה באסתטיקה מרהיבה – עיצובים נקיים, צבעוניות מודרנית ופרטי גימור המשדרגים את המראה והחוויה. מטבחים אלה הופכים את סביבת המגורים לחוויה מפנקת ומלאת הנאה לא רק למבשלים, אלא לכלל המשפחה.

חשוב מאוד שהמטבח יהיה לא רק פונקציונלי אלא גם נעים לשהייה ונראה למראה. קיימות שלל דרכים קלות וזולות יחסית לשדרג את הנראות והאסתטיקה של המטבח ולהפוך אותו למושך ואטרקטיבי במיוחד.

משדרגים את המטבח בטפט איכותי

אחת האפשרויות היא שימוש באמצעי כמו טפט לקיר. טפטים מודרניים מציעים מגוון רחב של הדפסים, צבעים ועיצובים מרהיבים שיכולים להעניק למטבח אופי ייחודי ומרענן. בנוסף לערכם האסתטי, טפטים עשויים מחומרים עמידים במיוחד שמגנים על הקירות מפני שמן שמותז, שאריות מזון, רטיבות ולכלוך. 
חומרים אלה עובדים כשכבת הגנה למניעת חדירת לכלוך לקירות ומאפשרים ניקיון קל ויעיל באמצעות התזת מים או שימוש בחומרי ניקוי. כך ניתן לשמור על סביבת מטבח נקייה, היגיינית ובריאה בקלות רבה יותר. תחזוקה פשוטה זו חוסכת זמן וממון רב לאורך זמן.

קיימים מגוון רחב של טפטים כאשר אתם מוזמנים להתייחס למראה של הטפט ביחס למראה המטבח כמו למשל, מראה מינימליסטי וקלאסי או להפך, פסים עדינים או מוטיבים פרחוניים שמעניקים טאץ' תוסס וססגוני יותר.

ססגוני ונועז או אחיד ורגוע?

אפשר ללכת על הדפסים גיאומטריים נועזים או מרקמים מחוספסים ובולטים שמוסיפים נפח ומעבים את הקירות ויוצרים ניגודיות בין קווי המתאר ואופי המטבח לכתליו. כך או כך קחו בחשבון את גודל החלל כדי שלא להעמיס את המרחב בפריטים מיותרים ולכן, בחללים צפופים או צרים כדאי לבחור טפטים במראה קליל, אוורירי ומעודן בעוד בחללים רחבי ידיים אפשר בהחלט לשלב טפטים תוססים וצבעוניים במיוחד. התייחסו גם לדוגמאות של הטפטים ולצורת הדפוסים כאשר העיקרון דומה: במטבחים צרים וצפופים ההמלצה תהיה על גוון אחיד בעוד במטבחים רחבי ידיים ופתוחים ניתן להוסיף דוגמאות של מרקמים מעניינים וצבעוניות כהה.

לתאורה של המטבח השפעה על מראה הטפט ובמטבחים בהם יש תנאי תאורה מוגבלים חשוב לבחור טפטים בהירים שמחזירים אור ויוצרים תחושה של מרחב גדול יותר מכפי שהוא באמת.
שימו דגש גם על טפטים מחומרים בטוחים למגע ואל תשכחו את העובדה שאפשר לבחור אזורים ייעודיים לכיסוי ולא חייבים לבצע כיסוי מלא אלא למשל, רק לכסות אזור מאחורי הכיריים או צמוד שיש גם מההיבט של הקניית תוספת של עמידות וגם מההיבט של הוספת אמירה הצהרתית.

אופציה נוספת בתהליך הבחירה העיצובית קשור לתיאום בין הטפט לאריחי הרצפה או לאלמנטים נוספים להתייחסות בתור רפרנס. גם במקרה הזה אפשר לשמור על תיאום ואחידות או ליצור קונטרסט ביניהם בין הריצוף לכיסויי קיר.
בבואכם לבחור ממש כמו שהשקעתם בתכנון ובמבנה המטבח, חשוב שתבחרו חומרים איכותיים וכן שתשקיעו בפעולת ההתקנה שתהיה טובה. שימו דגש לעמידות בפני לחות בעלי אריכות חיים ובמידה של שחיקה עם השנים כדאי להשאיר לגיבוי טפטים ולהחליף את האזורים שנפגמו. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Picture of הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!