דרכים לשמירה על איכות המטבח לאורך שנים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

ארון מטבח הוא אחד המרכיבים החשובים בעיצוב המטבח ובשמירה על מטבח פונקציונאלי אשר מחזיק מעמד למשך שנים רבות. כאשר בוחרים ארונות מטבח יש ליחס חשיבות לפרקטיות שלהם ולחומרים מהם הם עשויים.

בחרו ארונות מטבח עמידים, בטיחותיים ונוחים לשימוש יום יומי

ארונות המטבח צריכים להיות בנויים מחומרים עמידים, עליהם לעבור צביעה מקצועית עם צבעים איכותיים ועמידים בפני חומרים שונים, עליהם לנצל את השטח הקיים ולסגור פינות (בעיקר באזור בו הקירות נפגשים), עליהם להכיל פרזולים עמידים ונוחים לשימוש יומיומי, עליהם להתאים להרגלי השימוש של בני הבית ועליהם להיות ניתנים לשינוי (במידה ותרצו לשפץ את המטבח או את כל הבית עוד כמה שנים).

כפי שנאמר, לאיכות הארונות יש חשיבות רבה שכן באמצעות הארונות ניתן לאחסן את הכלים ומוצרי המזון. מעבר לזאת, מרבית השהות הינה מטבח ותהליך הבישול וההגשה כרוכים בשימוש בארונות- שכן מרבית תכולת המטבח מאוכסנת בהם (הכלים, הסכו"ם, התבלינים, הקפה, המפות, המוצרים ועוד).

כמו כן, יש לוודא כי ארונות המטבח בטיחותיים, בצורה זו יהיה ניתן למנוע סכנות כמו (חלילה) טריקת ארון על אצבעות, פגיעה בראש או בחלק גוף אחר ומקרים נוספים. במידה ותרכשו ארונות מטבח איכותיים תוכלו למנוע בזבוז זמן וכסף עקב התקנות חוזרות.

חשיבות בשמירת איכות המטבח - ארונות המטבח צריכים להיות בנויים מחומרים עמידים, עליהם לעבור צביעה מקצועית עם צבעים איכותיים ועמידים בפני חומרים שונים, עליהם לנצל את השטח הקיים ולסגור פינות

מגוון סגנונות לארונות המטבח- מה הטעם שלכם?

ארונות המטבח מגיעים במגוון סגנונות- ניתן לבחור בארונות מטבח בעלי מראה כפרי, ניתן לבחור בארונות מטבח מודרניים, אפשר לרכוש ארונות מטבח בסגנון אמריקאי או אנגלי, ניתן להתאים את גווני הארון לסגנון ועיצוב המטבח, ניתן לבחור בין פרזולים שונים וניתן לבחור במגוון חומרים אשר יתנו את התוצאה הרצויה, בין מגוון החומרים הללו תוכלו לבחור בעץ, שיש, זכוכית, נירוסטה ועוד. כמו כן, ניתן לבחור ריצוף פנים של אבן, רצוף שיש וכו',(לפרטים נוספים באתר שיש דן)  כך כל אחד יכול להתאים את המטבח לצרכיו, לעיצוב הבית ולטעמו האישי.

שילוב מנצח בין פונקציונאליות ובין מראה עיצובי

אם אתם מעוניינים לתכנן מטבח חדש לביתכם וליצור שילוב בין ארונות מטבח פונקציונאליים מרשימים, עמידים ואיכותיים אשר מחזיקים מעמד למשך זמן, מומלץ עבורכם לסור אל מגוון חנויות אשר מתמחות בעיצוב מטבחים ולבחור בחברה המתאימה לכם. חברה או חנות אשר מתמחה בתחום המטבחים ומשווקת ארונות איכותיים תוכל לחסוך לכם הרבה זמן, כספים ומאמצים בהמשך. כמו כן, מומלץ לבחור בחברה אשר משווקת מגוון סוגים של מטבחים וארונות למטבחים ומקפידה לחדשם מידי תקופה- בצורה זו תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את הארונות המתאימים למטבח החדש שלכם.

רצוי לתכנן מטבח חדש לביתכם וליצור שילוב בין ארונות מטבח פונקציונאליים מרשימים, עמידים ואיכותיים אשר מחזיקים מעמד למשך זמן

חברה מקצועית שאינה מתפשרת על איכות.

חברת הנגרים מספקת מגוון שירותים לאדריכלים, קבלנים וללקוחות פרטיים, מסייעת לכל לקוח בתהליך הבחירה ומספקת ליווי מקצועי לאורך כל הדרך. אם אתם מעוניינים ליהנות ממטבחים נפלאים אשר מחזיקים מעמד למשך שנים, שפע חידושים ואיכות גבוהה – הגעתם למקום הנכון.

מעוניינים לצור קשר? רוצים לשאול שאלה או להזמין מוצרים? צרו קשר על ידי מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

יתרונות ארונות קיר

אחד הרהיטים החשובים ביותר בכל בית, אם לא החשוב מכולם, הוא הארון. זהו לא רק פריט בעל שימוש מרכזי בהחלט – אחסון בגדים ופריטים אחרים – אלא גם כזה שיכול לשפר את מראה הבית במספר דרגות. עם זאת, עקב העובדה שיש לא מעט סוגים של ארונות, בחירה של ארון אינה דבר של מה בכך.

אחד הסוגים הפופואלריים ביותר של ארונות כיום הוא ארונות הקיר, שכנובע משמם – יוצמדו לאחד מקירות הבית. מהן המעלות של ארונות אלה?

בעיני רבים, אחד היתרונות המהותיים ביותר של ארונות קיר נוגע לחיסכון העצום במקום שהם מאפשרים, ולו עקב ההצמדה שלהם לקיר.

יתרון מרכזי: חיסכון במקום

בעיני רבים, אחד היתרונות המהותיים ביותר של ארונות קיר נוגע לחיסכון העצום במקום שהם מאפשרים, ולו עקב ההצמדה שלהם לקיר. בנוסף על כך, מכיוון שארונות הקיר מיסודם הם ארונות הזזה, גם בעת פתיחתם ניתן לשמור על חלל החדר פתוח. בעידן הנוכחי, בו אנשים רבים מסתפקים בדירות קטנות יחסית כתוצאה מעליית המחירים המאסיבית, סוגיה זו הופכת למשמעותית עוד יותר.

החיסכון שמאפשר ארון חדר נתון מתיישב היטב גם עם אחד המאפיינים הבסיסיים של עיצוב הפנים בעת הנוכחית, והוא ההתבססות על חלל רחב יחסית, והקטנת נפח הרהיטים שבו.

אחסון רב של פריטים

ארונות קיר מתפרסים, במספר לא מבוטל של מקרים, על פני הקיר כולו. כשהם רחבים יותר מאשר הם עמוקים, כפי שקורה לא פעם, הם מאפשרים לנצל שטח שגם כך לא אמור להיות מנוצל, והוא זה של הקיר. לכן, ניתן לראות שבארונות הקיר שטח האחסון גדול באופן יחסי לשאר סוגי הארונות, מה שמאפשר לשים בתוכם לא רק בגדים, כי אם חפצים מכל סוג, ובכל גודל.

ומה עם ההיבט האסתטי?

ארונות קיר, מעבר ליתרונות המעשיים שלהם, נחשבים לפיתרון אסתטי לכל הדעות. סוגיית ההתאמה תופסת מקום מרכזי, בהקשר הזה: הארונות האלה מורכבים, פעמים רבות, באופן אישי עבור המזמינים. כך ניתן לבחור בכל סגנון עיצובי בו מעוניינים, ולשלב את הארון היטב עם יתר הרהיטים שנמצאים בחדר נתון.

חומר הגלם העיקרי המשמש לארונות הקיר הוא, כמובן, עץ. אלא שיש מספר סוגי עצים בהם ניתן להשתמש, גוונים שנכנסים לתמונה וכן שלל אפשרויות לעיצוב מתקדם. על ארונות הקיר ניתן לשים מראות, למשל, מה שמגדיל את השימושיות שלהם עוד יותר, ותורם למראה המתקבל.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!