מטבח כפרי אפור

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אם הגעתם לפה, כנראה החלטתם שאתם רוצים מטבח כפרי, ואתם מתלבטים אם הצבע האפור מתאים לכם, במאמר הבא ניתן לכם טיפים לבחירת צבעים למטבח, כדי שיצרו את המטבח שעונה על ציפיותכם

מהו מטבח כפרי

הסגנון הכפרי הוא סגנון ביתי, חמים ונינוח, אשר שם במרכז עיצוב יוקרתי ופונקציונליות, הם משלבים בתוכם סגנון עכשווי ומודרני ביחד עם סגנון מסורתי. יש בסגנון שימוש נרחב בחומרים טבעיים והשראה מהטבע, כמו שימוש באבן חצובה ועץ טבעי.

פלטת הצבעים באה מהשראה מהטבע, גוונים בהשראת האדמה, קינמון, דלעת, זעפרן, אגוז, מרווה ועוד.

הסגנון רוצה לשמור על פשטות וביתיות, לכן לא נראה בסגנון את הטרנדיים הכי עכשוויים, לא יהיו פריטים מאוד עדינים ומלוטשים, ולא יופיעו חומרים סינטטיים המיוצרים על ידי האדם, כמו פלסטיק.

הסגנון משדר פשטות, ביחד עם יוקרתיות, ומשדר חמימות, משפחתיות ונוחות, וביחד עם העיצוב המרהיב שלו, הוא שם דגש מאוד חזק על נוחות, שימושיות ופונקציונליות.

הסגנון הכפרי הוא סגנון ביתי, חמים ונינוח, אשר שם במרכז עיצוב יוקרתי ופונקציונליות, הם משלבים בתוכם סגנון עכשווי ומודרני ביחד עם סגנון מסורתי.

יתרונות הסגנון

  • אווירה – לסגנון ישנה אווירה נעימה, ביתית ומשפחתית, ותחושה של חמימות, כך שיהיה נעים לשהות בחלל במשך שעות ארוכות. יש לו מראה יוקרתי, שירשים את כל מי שיגיע אליכם לבית, ונותן ייחודיות לכל הבית.
  • קל לניקוי – מטבח הוא מקום המתלכלך בקלות, לאחר כל ארוחה קטנה צריך לנקות ולעבור על הכתמים, מספיק להכין בו סלט קטן או קערת קורנפלקס בשביל פירורים וחתיכות שצריך לזרוק ולנקות.  מטבח כפרי הוא מטבח אשר קל לניקוי יחסית לחומרי מטבח אחרים. בגלל הצבעוניות של המטבח, לא יראו כל כתם, והחומרים ממנו עשוי המטבח ניתנים לניקוי בקלות, ללא חומרים מיוחדים.
  • גמישות עיצובית – ניתן לשלב מספר רחב של צבעים וגוונים במטבח, להוסיף טקסטורות מגוונות, ולבצע התאמה אישית לחומרים שונים על מנת להגיע לתוצאה המושלמת.
  • תקציב – המחירים של מטבח כפרי אינם גבוהים במיוחד, כך שניתן לעשות זאת בתקציבים שפויים שתוכלו לעמוד בהם, התקציב יכול להיות גמיש בהתאם לאיכות החומרים בהם תבחרו.

איך לבחור צבעים למטבח שלכם

המטבח הוא חלל חשוב, שכן, בו מתרחשות רוב הארוחות שלנו, ונמצאים בו לעיתים שעות ארוכות בזמני בישול הארוחות. אנחנו  שוהים בו לא מעט, לכן חשוב להשקיע בו, מבחינה פרקטית שימושית, וגם מבחינה אסתטית. הצבע של המטבח קובע את הטון והאווירה בחלל, הוא יכול לחזק או לשבור את הסגנון העיצובי, ולהשפיע על מצב הרוח של האנשים היושבים בחלל.  הצעד הראשון הוא בחירת הצבעוניות שלות אז איך לבחור צבעים למטבח?

אפור הוא הלבן החדש, הוא מאוד פופולארי בשנים האחרונות בעיצוב מטבחים, יש לו השפעות פסיכולוגיות חיוביות, וניחוח יוקרתי, יש לא מעט אנשים נמנעים משימוש בצבע האפור מחשש משעמום ואווירה מדכאת

בחירת צבעים ניטרליים

צבעים נייטרלים הם תמיד באופנה, כדאי להתחיל מבחירת צבע בסיס נטריילי שאתם מתחברים אליו, למשל גוון של אפור, צבע שנראה טוב ולא יסיח מידי את הדעת מאלמנטים אחרים שתשלבו במטבח, את צבע הבסיס הנייטרלי כדאי לשלב בקירות ובאלמנטים גדולים.

מומלץ להשתמש בגוונים יותר נועזים באביזרים, כמו מתלים, כריות וכיסא ועוד. ניתן לשחק עם גווני האפור, להשתמש בצבע בסיס של אפור בהיר ונייטרלי ולשחק גם גוונים כהים יותר.

להסתכל על התמונה הגדולה

כדאי לחשוב איך המטבח והעיצוב שלו משתלב עם שאר הבית שלכם, מה הסגנון בחללים האחרים, במיוחד אם החלל של המטבח פתוח וניתן לראות ממנו חלקים אחרים של הבית.

תאורה -כדאי לחשוב על התאורה, כמה אור טבעי נכנס לחלל המטבח? אם לא מגיע הרבה אור טבעי למטבח, מומלץ להתרחק מצבעים כהים, אם חלל המטבח מואר היטב באור טבעי, גוונים כהים יתנו תחושה של תחכום.

ארונות המטבחארונות המטבח תופסים חלק מאוד גדול מהמטבח ומתשומת הלב כאשר נכנסים אליו, אחת ההחלטות החשובות בבחירת הצבעים במטבח, היא ההחלטה בין ארונות בהירים או כהים. במקרה וחלל המטבח שלכם קטן, כדאי לבחור בגוונים בהירים, כמו אפור רך, זה יתן תחושה של חלל מרווח יותר. גוונים כהים יותר יצרו תחושה של אלגנטיות, יוקרה, ופחות יראו עליהם שריטות וכתמים מהשימוש היומיומי.

בחירת דלפק – כדאי לבחור שיש ומשטחי עבודה בצבעים ניטרליים, כיוון שהם מתיישנים בצורה יותר מוצלחת, ולאחר כמה שנים, הם יראו הרבה יותר טוב מאשר משטחים צבעוניים עם צבע דהוי.

מטבח כפרי אפור – יתרונות הצבע

אפור הוא הלבן החדש, הוא מאוד פופולארי בשנים האחרונות בעיצוב מטבחים, יש לו השפעות פסיכולוגיות חיוביות, וניחוח יוקרתי, יש לא מעט אנשים נמנעים משימוש בצבע האפור מחשש משעמום ואווירה מדכאת, אך לאפור ישנם המון צדדים חיוביים, אז מהם היתרונות של הצבע?

  • גמישות עיצובית – הוא נייטרלי לכן יש לו גמישות עיצובית והוא משתלב טוב עם מגוון סגנונות וצבעים.
  • חמישים גוונים של אפור – אפשר ליצור המון גוונים של אפור, לשחק עם הבהירות, עם טמפרטורת הצבע ועם גוון הצבע, כל גוון של אפור יכול לייצר אווירה שונה לגמרי.
  • יוקרה מינימליסטית – אחד ההיבטים המובהקים של הצבע הוא היוקרה שהוא משדר, יש לו מצד אחד פשטות ומצד שני מראה מרהיב.
  • אווירה – האפור יוצר תחושה של רוגע ושלווה, לפי מחקר מדע שבוצע, הצבע האפור יוצר תחושות של אלגנטיות, יוקרה, ושביעות רצון .
  • אסתטיקה – הצבע האפור מאוד נעים לעין, ויותר תחושה של אסתטיקה, אלגנטיות ויוקרתיות, אלו דברים שהרבה מבעלי המטבחים מחפשים.
  • אווריריות – הצבע האפור נותן תחושה של חלל אוורירי ומרווח, זה מעולה במקרה שיש לך חלל קטן, ואם יש לך מטבח גדול, אז הוא ירגיש גדול עוד יותר.
  • מטבח כפרי אפור – לסיום, אנחנו מקווים שעזרנו לכם לבחור את הצבע שהכי יתאים למטבח שלכם.
אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!