איך בוחרים בצורה נכונה אביזרים מעוצבים למטבח?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אביזרים למטבח ללא ספק מהווים דבר חשוב מאוד עבור כל מטבח באשר הוא. המטרה של האביזרים השונים למטבח היא בין היתר פונקציונאליות שכן לכל אביזר או כלי שבוחרים יש ערך, משמעות וחשיבות לצורך ביצוע פעולות קולינריות שונות או כל פעולה אחרת הנוגעת למטבח, אך אין ספק שלאביזרים הללו יש גם אלמנט דקורטיבי אשר מאפשר למטבח להיות מעוצב בצורה ייחודית יותר ומביא לידי ביטוי את מהות המטבח. אם אתם תוהים כיצד בוחרים בצורה נכונה אביזרים ואלמנטים שונים למטבח שלכם שגם יענו על הצורך הפונקציונאלי וגם יענו על הצורך הדקורטיבי, כדאי מאוד שתקראו את הדברים הבאים.

איך תעשו סטיילינג למטבח שלכם?

חשוב שתדעו כי סטיילינג למטבח צריך לבצע בכמה צעדים פשוטים אך מדודים. ראשית כל, חשוב שתדעו כי אתם לא בהכרח צריכים לבחור מגוון רחב של אביזרים למטבח בכדי לעצב אותו. לא פעם כל מה שעליכם לעשות זה לבחור בפחות אביזרים, אבל מדויקים ביותר הן מבחינת הצורך שלכם והן מבחינת העיצוב שלהם. ניקח לדוגמא את המוצר הבסיסי ביותר בכל מטבח הלא הוא הקומקום החשמלי אשר מאפשר לנו להכין מגוון משקאות חמים בכל עת. כמובן שכדאי לכם לבחור קומקום חשמלי מעוצב אשר יהיה מדויק לסגנון העיצוב של המטבח שלכם. יחד עם הקומקום כדאי לבחור עוד כמה פריטים מעוצבים שיהיו גלויים לעין למטבח ויתכתבו עם סגנון העיצוב של הקומקום, אך חשוב ביותר לזכור כי אין להעמיס על המטבח באביזרים וכלים שונים שכן המטרה שלו בסופו של דבר היא להיות פונקציונאלי ומרווח כמה שיותר.

פרזול, ברזים וטקסטיל

עוד טיפים יעילים מאוד להלבשת ועיצוב המטבח שלכם באמצעות אביזרים שונים הם: ראשית כל, התמקדו בבחירת מוצרי פרזול למטבח בצורה נכונה. המילה פרזול מאגדת בתוכה עולם שלם של תכשיטים שונים שמהווים את התבלין שכל מטבח זקוק לו. באמצעות ידיות מיוחדות לארונות, פתרונות טריקה שקטה למגירות ועוד, תהפכו את המטבח שלכם לייחודי מאין כמותו. גם הברזים שתבחרו עבור המטבח שלכם צריכים להיות גם פונקציונליים וגם מעוצבים. הברזים הנבחרים יכולים להשלים את מוצרי הפרזול שבחרתם וכן את יתר האביזרים שבחרתם עבור המטבח שלכם וליצור טוטאל לוק מושלם. כמובן שגם הטקסטיל ברחבי המטבח משפיע על האווירה ועל העיצוב. הוא יכול לרכך את הנראות ולהוסיף למטבח ממד נינוח ומשפחתי. ניתן להוסיף ריפוד לכיסאות הבר, סלים קלועים ואפילו טיח.

נסתר וגלוי במטבח

המטבח יכול להוות זירה של חפצים גלויים לצד חפצים נסתרים מאחורי דלתות אטומות של ארונות. הגלויים לרוב יהיו במדפים פתוחים. חשוב מאוד שתבחרו בצורה נכונה את הכלים והאביזרים שאתם רוצים שיהיו גלויים ונגישים ואת אלה שיכולים להסתתר. כך לדוגמא אם רכשתם קוצץ חשמלי לירקות, הוא בהחלט יכול להיות בתוך אחד הארונות או המגירות, אך אם מדובר על כלי מטבח מיוחדים ניתן לתלות אותם על מתלים מיוחדים או להניח אותם על מדפים או כל אזור גלוי אחר, כך שהם גם יהיו נגישים וגם יוסיפו ויתרמו לעיצוב של המטבח שלכם.

שילוב של עציצים

אם אתם רוצים שהמטבח שלכם יהיה חי, ירוק ורענן אתם בהחלט יכולים לשלב בו צמחייה. אתם יכולים לשלב צמחי תבלין בעציצים שגם יאפשרו לכם לתבל את האוכל שלכם ולהוסיף לו טעם וכמובן יוסיפו יופי וחיות למטבח שלכם. כמובן שאינכם חייבים לשלב רק צמחי תבלין ואתם יכולים גם לבחור בצמחים מסוג אחרים וכן בצמחים מלאכותיים במידה ואינכם מעוניינים בצמחים טבעיים. כמובן שצמחייה ירוקה יכולה להוסיף לא מעט למטבח שלכם.

כיצד תבחרו בצורה נכונה אביזרים וכלים למטבח?

הן אם מדובר על אביזרים שמטרתם היא לעצב את המטבח שלכם בצורה ייחודית ובין אם מדובר על כלים או אביזרים שונים שהמטרה שלהם פונקציונאלית, הרי שחשוב לבחור את המקום שבו ניתן למצוא מגוון רחב של כלים ואביזרים למטבח. חשוב לוודא כי מדובר על כלים איכותיים מאוד אשר ישמשו אתכם לאורך זמן וכן חשוב ביותר לבחור במקום שמציע את המגוון הגדול ביותר שכן, במקום מעין זה כל אחד יוכל למצוא בדיוק את הכלים והאביזרים המתאימים למטבח שלו. כמובן שיש לוודא כי גם המחיר הוגן.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!