איך לבחור כיור מטבח מעוצב – המדריך למתלבט

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

כשעושים שיפוץ בבית יש הרבה דברים לבחור, אך אחד הדברים שהכי חשוב להתלבט לגביהם ולהחליט בחוכמה הם בחירת כיור מטבח מעוצב. כיור הוא מרכז המטבח, והוא גם חלק פרקטי ושימושי במיוחד שנמצא בשימוש המון במהלך השהייה במטבח. לכן, יש כמה דגשים שכדאי לדעת כאשר בוחרים כיור, כך שתבחרו בכיור מעוצב לשנים ארוכות, כזה שיהיה גם יפה ועל זמני וגם פרקטי ונוח. רוצים לדעת הכל? המשיכו לקרוא את המדריך למתלבט!

 

איך בוחרים כיור מטבח מעוצב?

כיורי מטבח מעוצבים מגיעים במגוון צבעים, גדלים, סגנונות וכמובן מחירים. ניתן לבחור כיור מעוצב פשוט יחסית ועד כיורים מעוצבים יוקרתיים שהופכים להיות ה"וואו" של המטבח. כדאי לדעת מה אתם מחפשים, בטרם תיגשו למשימת חיפוש הכיור המושלם.

 

בחירת כיור מעוצב למטבח מתחיל מהבנת הסגנון של המטבח. הגדירו ראשית מה אתם מחפשים, ודעו מהו סגנון הבית שלכם כך שתוכלו להתאים לו כיור שיתאים לקו העיצוב. כך למשל:

  1. עיצוב מודרני: לעיצוב בית ומטבח מודרני, יתאים כיור מינימליסטי, בצבע אחיד וחיתוכים מדויקים וחדים, כך שישתלב יפה במטבח מינימליסטי ומדויק. אם המטבח שלכם אחיד, מודרני, חד וחדשני, זה הכיור שיתאים עבורכם.
  2. סגנון כפרי: במידה והמטבח שלכם הוא על גווני העץ, בשילוב עם עיצוב חדשי אך כזה ששומר על חמימות כפרית "כמו של פעם", יתאים למטבח שלכם כיור יותר מסוגנן, אולי מחרסינה ואף אפשר להתפרע עם הצבעים.

 

מחפשים כיור מעוצב? כדאי לבקר באתר הבא.

לצד סגנון הכיור בחרו את החומר ממנו עשוי הכיור, למשל קרמיקה, או שיש. הפרמטרים לבחירת חומר הם עמידות, חוסן, צרכי הבית וכמובן מחיר. כך למשל, כיור משיש או מאבן טבעית יעלה יותר כמובן מכיור חרסינה, אך טווח המחירים משתנה.

 

מה חשוב לבדוק לפני קניית כיור מטבח?

כיור מעוצב למטבח הוא לא רק רהיט שתורם ליופי של הבית ולכן כדי לברר מספר דברים בטרם הקנייה:

  1. כשרות – עבור בתים השומרים כשרות הקפידו לקנות כיור מחולק או לעשות הכנה לשני כיורים על מנת שתוכלו להפריד בין הכלים הבשריים לחלביים שלכם.
  2. מקום – ישנם כיורים בגודל סטנדרטי אך ישנם כאשר שגדולים או קטנים מכך. בדקו מהן מידות ההכנה בשיש או במשטח המטבח שלכם עבור הכיור, כדי שהוא יתאים בצורה מושלמת.
  3. חומר – בדקו מאיזה חומר עשוי הכיור המעוצב שלכם. שאלו על העמידות של החומר, ובררו על הציפוי ו/או על העמידות של החומר ממנו עשוי הכיור לכתמים ובלאי ממזון.
  4. מקום ייבוש – חשבו מראש האם אתם מעוניינים בכיור עם משטח ייבוש מובנה או שתוסיפו לידו מתקן ייבוש חיצוני.

 

טווח מחירים של כיורים מעוצבים בישראל

המחירים של כיורים מעוצבים משתנים מאוד בהתאם לסוג הכיור, גודלו, האם הוא כפול או יחיד והן החומר והעיצוב שלו. באופן כללי ניתן לומר כי טווח מחירים של כיורים מעוצבים בישראל הוא כ-1,000 ₪ ועד כ-7,500 ₪ לערך.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!