איך לבחור פינת אוכל למטבח קטן?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

בתור ישראלים, אין משהו אותו אנחנו אוהבים יותר מאשר לארח בני משפחה וחברים לארוחה, בשבת, חג ואפילו ביום חול. הקשרים הקרובים של הישראלים האחד לשניה, החיבור הטבעי למשפחה ולמעגל הקרוב, מובילים אינספור משפחות ישראליות לחפש את אחד האלמנטים החשובים בבית, היא פינת האוכל. מי שיחפש את השולחן המושלם וסט הכיסאות התואם, ימצא את עצמו בבעיה. פשוט משום שיש היצע כל כך רחב ולפעמים, זה קצת קשה למצוא את 'הידיים והרגליים', בתוך סל האפשרויות. אבל אנחנו כאן כמובן, כדי לעזור וכדי ללמד אתכם איך לבחור את הפינה המושלמת. אם אתם מחפשים שולחן וכיסאות למטבח קטן, אנחנו כאן כדי לתת לכם את הטיפים שלנו לבחירה מוצלחת. מתחילים עכשיו.

 

רגע לפני הבחירה, יש לנו כמה כללים חשובים

רגע לפני שנדבר על פינות אוכל כאלו ואחרות, אנחנו רוצים רגע להזכיר, מה המטרות שלנו ברכישה של רהיט מהסוג הזה:

  1. עלינו לבחור בשולחן שיאפשר לכל הסועדים לשבת בנוחות: לכן, הרבה פעמים, גם אם מדובר על בחירה של פינות אוכל למטבח קטן, ההעדפה הטבעית היא לרכישה של שולחן מודורלי, כלומר כזה שנפתח ונסגר בהתאם לצורך. אם בבית יש פינת אוכל גדולה ויפה והחיפוש הוא עבור רכישה של שולחן קטן אותו נציב במטבח עצמו, אז אולי אפשר לוותר על רכישה של רהיט מודולרי, הדבר תלוי בכם כמובן.
  2. פינות אוכל לא רוכשים בכל יום, לכן לא כדאי להתפשר על איכות: פינת האוכל זה מסוג הפריטים אשר משמשים אותנו כל הזמן. הילדים יושבים סביב השולחן עם קערה של דגנים, במהלך ההכנות לשבת, אנחנו מניחים סירים מהבילים בשולחן במטבח ולא פעם, יש מי שמשתמש בפינה הזו כדי להניח תיבה למסמכים חשובים וכן הלאה. כלומר, אנחנו מדברים על רהיט בו אנחנו משתמשים כל הזמן לאורך שנים. הוא לעולם לא יחזיק מעמד, אם לא נקפיד לבחור רהיט מתוצרת איכותית.
  3. אל תתפשרו על העיצוב: פינות אוכל הן מסוג הדברים אשר מלווים משפחות לאורך הרבה מאוד שנים. לכן, אם יש ספק אין ספק. במילים אחרות, במידה ואתם לא מרוצים מהעיצוב של שולחן מסוים, גם אם הוא מתאים מכל בחינה אחרת, שווה לוותר על האופציה הזו ולחפש פתרון טוב יותר. תהליך הבחירה אולי יהיה ארוך יותר ומורכב יותר בתנאים הללו, אבל אתם עוד תזכרו להודות לנו על כך שביקשנו מכם לא להתפשר. אנחנו מסתכלים על פינת האוכל בכל בוקר, למה שלא נבחר את הפינה המושלמת עבורינו?

 

איך להתאים את הבחירה למטבח שלנו

עכשיו, אחרי שדיברנו על כללים רלוונטים בכל רכישה של פינות אוכל איכותיות, אנחנו רוצים לענות על השאלה אשר לשמה התכנסנו ולנסות להסביר איך להתאים את הבחירה למימדים של המטבח. ראשית, ההמלצה שלנו היא תמיד קודם כל למדוד את החדר מספר פעמים, כדי שתדעו בדיוק אילו שולחנות יתאימו ואילו כיסאות יהיו רלוונטיים. האמינו לנו, אין מתסכל יותר מאשר להזמין שולחן וכיסאות, להמתין להם עד שיגיעו אלינו במשלוח ולגלות בצער כי הפריטים הללו לא נכנסים למטבח בצורה טובה.

כעת, אנחנו רוצים להפריד בין התאמה של שולחן מסוים ומספר כיסאות לגודל של המטבח ובין התחושה שנקבל מהצבה של הרהיטים בתוך החלל. לצורך ההמחשה, הרבה פעמים, שולחן מלבני גדול, יותר תחושה של מקום צר יותר, מאשר שולחן עגול גם אם הוא יהיה קטן יותר. אמנם, השולחן הרבה פעמים נותן את הטון ומשפיע על העיצוב של המטבח כולו, אבל תמיד כדאי לחשוב על בחירה שתחמיא לחדר ולא 'תעמיס עליו'. לכן, כדאי לבחור בשולחן קצת יותר קטן, אבל כזה שלא יתפוס את כל המקום ולא יאפשר לכם לנוע בחופשיות. כמובן, חשוב להשקיע מחשבה ולבחור כיסאות עם רגליים דקות יחסית, כך תוכלו להכניס אותם היטב לשולחן שעה שאין בהם צורך. אגב, תמיד אפשר לצלם את המטבח ולנסות להבין איך השולחן ייראה בתוך החדר, בזכות הטכנולוגיה תוכלו ליצור סוג של המחשה שתעזור לכם לבחור נכון.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!