איך לבחור תריסים למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

איך לבחור תריסים למטבח? המומחים של א.מרום אלומיניום מסבירים

בחירה של תריסים למטבח היא ללא ספק דרך נהדרת לשדרג בקלות את אחד החללים הכי חשובים בבית. אבל איך עושים זאת כמו המקצוענים? המומחים של א.מרום מסבירים לנו באופן פשוט וכל אילו פרמטרים חשובים בזמן הבחירה וכיצד עם מעט תושייה – כל אחד יכול להצליח במלאכת הבחירה.

 

בחרו תריסים שיתאימו ללחות ששוררת במטבח

אחד הדברים הבסיסיים ביותר בבחירת התריסים במטבח, טמון בהתאמתם לתנאים היחודיים אשר קיימים במטבח. החום, הלחות הגבוהה והעובדה שמדי פעם יש נתזים של מים מהסירים, מבהירה לנו שלא כל תריסים יתאימו. איזה כן? כאלו אשר עשויים מחומרים אשר עמידים בפני מים וטמפרטורות גבוהות. תריסים שכאלו יוכלו להחזיק זמן ממושך ולשמור על העיצוב שלהם מבלי להינזק בזמן שאתם מכינים ארוחה טעימה.

 

שימו לב לקלות הניקוי

המטבח הוא האזור הכי יצירתי בבית: אנחנו מכינים בו מגוון של רטבים, מרקים וצירים עם פירות וירקות אשר עלולים להכתים תריס. לכן, חשוב לבחור בתריסים אשר קל יהיה לנקות אותם. תריסים אשר מבוססים על אלומיניום יהיו בחירה נהדרת משום שמדובר בחומרים אשר אינם סופחים כתמים. כמו כן, יש המון דרכים לנקות אותם ולשמור על המראה הראשוני שלהם, גם אם בזמן הכנת הארוחה ניתזו כמו רסיסים של נוזלים.

 

בחרו בעיצוב מתאים ומנגנון קל לתפעול

תריסים הם לא רק אביזר טכני אשר מאפשר לכם ליהנות מצל במטבח אלא גם אביזר דקורטיבי לכל דבר. לכן, המומחים טוענים שחשוב לבחור בתריסים אשר מעוצבים בסגנון אשר ישלים את הקווים הדקורטיביים אשר קיימים במטבח ויחמיאו להם. כמו כן, חשוב לבחור במנגנון קל לתפעול, כזה אשר לא ישחק ואשר יאפשר לכם לפתוח ולסגור את התריסים גם כאשר הידיים שלכם מעט לחות או שמנוניות מהבישולים.

 

שאלו אודות אחריות

יצרנים שונים נוטים להעניק אחריות על איכות המוצרים שלהם וגם בתריסים יש לבדוק את העניין. למרות שכאשר אתם תבחרו את התריסים האיכותיים אתם לא תזדקקו לאחריות, תמיד טוב לדעת שיש "אבא" ו"אמא" לתריסים החדשים שלכם. לכן, בנוסף לתעודת האחריות, בדקו כמה זמן החברה שאיתה אתם מתקשרים קיימת והעדיפו ניסיון ומוניטין טובים על פני מחיר זול במיוחד. אחרי הכל, את מחיר לשקט הנפשי שלכם

 

אל תשכחו את המחיר

ממש כמו כל בחירה אחרת, גם כאן חשוב להתחשב במחיר ובתקציב העומד לרשותכם. המומחים של א. מרום מסבירים כי ניתן להשיג מגוון של סוגי תריסים במחירים שווים לכל נפש ולכן לא מומלץ לשלם יותר מאשר מחיר השוק. כדי לדעת זאת, הם מבהירים, חשוב לעשות סקר שוק אשר יקנה לכם הבנה בסיסית בעלויות של החומרים השונים, ההתקנה והתריסים עצמם. כך שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה שתתאים לכם בכל המובנים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!