איך להתמודד עם גג דולף

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אם הגג דולף, יש כמה דברים שכדאי לעשות, הפעם נעובר איתכם על הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לעשות בכדי להתמודד עם גג דולף ומה חשוב לדעת לפני שאתם בוחרים חברת איטום שתגיע לפתור את הבעיה.

נזילות בגג עלולות להוות מטרד של ממש. הם יכולים להוביל לתיקונים יקרים וגוזלים זמן, שלא לדבר על אי הנוחות של מגורים בבית רטוב.

תחילה יש להבין מאיפה מגיעה הנזילה – ייתכן שזו בעיה עם המרזבים או הרעפים של הגג . אם זה משהו חמור יותר כמו הבהוב פגום, אז תצטרכו לקרוא לאיש מקצוע לסיוע.

אם הגג דולף, אולי הגיע הזמן להתקשר לחברת איטום גגות. אבל לפני שעושים את זה, יש כמה דברים שצריך לעשות קודם.

ראשית, אם יש לכם עליית גג או חלל זחילה בבית והנזילה מגיעה מהתקרה שמתחת, בדקו אם המים נכנסים דרך פתח בעליית הגג או מחלל הזחילה. אם כן, ודאו שהוא אטום לפני שאתם עושים משהו אחר.

לאחר מכן, אם אינכם בטוחים מאיפה מגיעה הנזילה (או אם היא מגיעה מיותר ממקום אחד), התחילו עם המרזבים והמפלים של הגג. אם הם סתומים עם עלים או פסולת אחרת, הם לא יכולים לעשות את העבודה שלהם להפנות מים מהבית שלך ולמנוע דליפות על הגג שלך.

אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד ועדיין יש גג דולף, התקשרו אל חברת איטום מקצועית שתגיע לבחון את הבעיה ותתן לכם את הפתרון לנזילות בגג.

נזילות גגות יכולות להיגרם ממספר דברים.

אם רואים מים זורמים על הקירות או אם התקרה רטובה, זה יכול להיות שהגג דולף.

אם מבחינם באחד מאלה, עליכם לקרוא לגגן מקצועי שיתקן את הנזילה ויבדוק את הגג שלכם עבור כל בעיה פוטנציאלית אחרת.

השלב הראשון בתיקון גג דולף הוא לברר מהיכן נובעת הנזילה.

דרך פשוטה לעשות זאת היא לסגור את כל מקורות המים בבית ולהמתין שעה-שעתיים.

אם עדיין יש נזילות, אז זה יכול לנבוע מצינורות על גבי הגג שצריך להחליף או מחור ברעפים שלך שבו מים עברו.

למה חשוב לטפל בגג דולף?

הגג הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבניין. זה החלק שמגן על הבניין מפני גשמים עזים, רוחות חזקות ומפגעים אחרים הקשורים למזג האוויר. הגג מספק גם בידוד ואוורור כדי לשמור על הבניין קריר בקיץ וחם בחורף. גג דולף עלול לגרום לנזק חמור לבית או למשרד, לכן חשוב לתקן אותו בהקדם האפשרי.

ישנם סוגים רבים ושונים של נזילות שיכולות להתרחש על הגג. חלק מהדליפות הן קלות וניתן לתקן אותן באמצעות כמה תיקונים מהירים כמו תיקון חורים או החלפת רעף פגום. נזילות אחרות עשויות לדרוש תיקונים נרחבים יותר כגון החלפת חלק שלם של הגג או התקנת מרזבים חדשים בבית שלך. אם אתה מבחין בסימנים כלשהם של נזקי מים בביתך, כגון קירות עובשים או תקרות, עליך להתקשר מיד לאיש מקצוע לסיוע.

חשוב לזהות נזילות בהקדם האפשרי ולתקן אותן לפני שהן גורמות נזק נוסף. גג דולף עלול לגרום לנזק רב לביתכם, וחשוב לטפל בו לפני שהבעיה מחמירה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!