איך לרהט בצורה נכונה מטבח קטן?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

ריהוט מטבח קטן יכול להיות אתגר, אבל עם האסטרטגיה והעיצוב הנכונים, תוכלו להפיק את המרב מהשטח המצומצם שקיים בו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לרהט נכון מטבח קטן.

 

למקסם את שטח האחסון

במטבח קטן, חשוב לנצל כל סנטימטר של מקום בחוכמה. חשבו על התקנה של מדפים פתוחים או ארונות שמגיעים עד התקרה. השתמשו במחיצות למגירות כדי לארגן את הכלים והאביזרים שלכם, והשקיעו במכלי אחסון שניתן לערום כאשר אינם בשימוש.

 

בחרו את המכשירים הנכונים והשימושיים לכם

בכל הנוגע למכשירי חשמל, בחרו במכשירים קומפקטיים ויעילים. בחרו במקרר המתאים למידות המדויקות של הנישה, מדיח כלים צר ועוד מכשירים שמתאימים למטבחים שאין בהם הרבה מקום. יש כיום המון שדרוגים של מכשירים שמבצעים מספר פעולות יחד והם חוסכים במקום.

 

התקנת ריהוט רב תכליתי

ריהוט רב תכליתי יכול לעזור לכם להפיק את המרב מהמטבח הקטן שלכם. לדוגמה, אתם יכולים לבחור אי למטבח עם אחסון מובנה או שולחן שיכול לשמש כמרחב עבודה או שטח דלפק נוסף. ניתן לשלב גם שולחן אוכל שמתקפל בעת הצורך.

 

שימוש בצבעים הנכונים

שימוש ביותר מדי צבעים או דוגמאות בתוך חלל קטן יכול לגרום לחלל להרגיש עמוס וכאוטי. הקפידו על ערכת צבעים מגובשת, כגון צבעים לבנים או בהירים, כדי לגרום לחלל להרגיש פתוח ואוורירי.

 

שלבו תאורה

תאורה נכונה חשובה בכל מטבח, אבל במיוחד במטבח קטן. השתמשו בתאורה מספקת שתאיר את החלל ותגרום לאשליה שהוא גדול יותר.

 

שילוב שולחן אוכל קטן

אם אתם מתכננים פינת אוכל במטבח הקטן שלכם, בחרו שולחן אוכל קטן למטבח שהינו קומפקטי ומתאים לחלל. קחו בחשבון שולחן עגול או מרובע שניתן לדחוף אותו אל הקיר כאשר אינו בשימוש, או שולחן מתקפל.

בעת בחירת שולחן אוכל למטבח קטן, הצורה והגודל הינם קריטיים. שולחן עגול או מרובע יכולים להיות בחירה טובה, שכן הם יכולים להתאים לפינה או להידחף אל הקיר, אך בעניין זה יותר חשוב, שתשימו לב, אם אין מקום, יכול להיות שכדאי לחשוב על שולחן קטן מתקפל. יש היום המון אפשרויות.

מעבר לכך, בעת בחירת השולחן, וודאו שהוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים שיישמרו לכם לאורך זמן, במיוחד אם זה שולחן שאתם עדיתים להזיז לפעמים או לקפל אותו. כמו כן, וודאו שהחומרים מתאימים לעיצוב הכללי של המטבח.

 

לסיכום, ריהוט נכון של מטבח קטן דורש גישה אסטרטגית והתמקדות במקסום החלל והפונקציונליות. שלבו ריהוט רב תפקודי, השתמשו בצבעים מגובשים ובחרו במכשירי חשמל קומפקטיים כדי להפיק את המרב מהשטח המצומצם שלכם. בבחירת שולחן אוכל, קחו בחשבון את הגודל והצורה, כמו גם את החומר והסגנון. בעזרת הטיפים הללו תוכלו ליצור מטבח קטן פונקציונלי ומסוגנן העונה על כל הצרכים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!