איך נפטרים מזבובונים במטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא אחד המקומות בבית שנחשבים ללב הבית. כל המשפחה מגיעה אליו בבוקר כדי להכין את האוכל לבית הספר או ליום העבודה וכדי לשתות משהו חם. אל המטבח יגיעו חלקכם גם בצהריים ובשעות הערב לארוחת צהריים וארוחת ערב. אין ספק שמדובר במקום מרכזי מאוד הנמצא בשימוש לאורך כל היום ולכן הוא חייב להיות פרקטי, נקי ומעוצב לפי העיצוב שנעים לכם לעין. אך מה קורה כאשר ליד הכיור חגים כל הזמן זבובונים קטנים ומציקים? מעוצב, יפה ונקי ככל שיהיה, כל אלו לא יהיו שווים לאחר שנשים לב ליצורים הקטנים שפקדו אותו. אז מה עושים ואיך מחזירים את היופי והניקיון למטבח? על השאלה הזו נענה כעת.

 

מאיפה מגיעים הזבובונים למטבח?

אתם עשויים לראות שני סוגים של זבובונים במטבח:

זבוב פירות – הנקרא גם זבוב תסיסה – זבובונים קטנים ושחורים שניזונים מפירות בשלים יתר על המידה או רקובים. נקבת הזבוב מגיעה אל הפרי הבשל או הרקוב, מטילה ביצים ומהם בוקעים זבובונים חדשים אשר חגים באזור של הפירות וגם באזורים נוספים במטבח.

יתוש עש – זבובונים בהירים יותר שמגיעים לאזורים לחים או שיש בהם מים עומדים. את הזבובונים האלו אתם תראו במטבח בדרך כלל באזור של הכיור, בסמוך לעיגול שממנו מחלחלים המים. המים העומדים לא נמצאים בכיור עצמו, אלא בתוך הסיפון שרובנו לא פותחים אותו כך סתם. הם מגיעים אל הסיפון מהביובים ונשארים באזור כי המקום לח ויש בו מים עומדים.

 

האם שטיפה של הסיפון והכנסת הפירות למקרר תעזור במקרה הזה?

שטיפה של הסיפון וייבוש שלו עשויים למנוע את ההצטברות של הזבובונים למספר ימים, אך אם הביוב נגוע בזבובוני עש, מיד עם פתיחת המים והצטברות מים נוספת בסיפון, הם יחזרו לחוג מעל הכיור שלכם. טיפול בזבובונים במקרה הזה מחייב שימוש בחומרי הדברה.

ומה באשר לפירות? האם הכנסת הפירות למקרר עשויה לעזור במניעה? התשובה היא קודם כל כן, זה בהחלט עשוי לעזור כי הזבובונים מתרבים בעיקר כאשר חם בחוץ והסביבה לחה ומאפשרת זאת. הבעיה היא לא במניעה העתידית, אלא בשאלה האם הזבובונים הספיקו להטיל ביצים באזור המטבח שיבקעו מהם זבובונים נוספים? גם במקרה הזה נזדקק לשירותי הדברה.

 

איך תיפטרו מהזבובונים במטבח?

איך להיפטר מזבובונים קטנים במטבח בדרך היעילה ביותר? הדרך הטובה ביותר והיעילה, היא להזמין חברת הדברה שתבצע ריסוס. כדי להיפטר מיתושי העש, יהיה על המדביר לבצע ריסוס גם באזור הביוב שהוא המקור שממנו הם הגיעו. אם מדובר בזבובי פירות, יבצע המדביר ריסוס בקירות הבית והוא גם עשוי לבצע שימוש בדפי דבק שמושכים את הזבובונים. יש מדבירים שיציעו לכם גם שימוש במלכודות חשמליות.

 

 

האם הדברה במטבח ובביוב הם פתרון לכל הזמן?

אחת השאלות שתמיד עולה לאחר הדברה של זבובונים, היא האם המטבח יחזור להיות נקי מזבובונים לאחר ההדברה לצמיתות? אז חשוב לציין שלא, ההדברה היא אינה לצמיתות וכדאי לחזור עליה עם תחילת עונת האביב המביאה עמה ימים חמים שבהם הזבובונים הקטנים פעילים הרבה יותר. ובאופן כללי, ריסוס באזור הביוב הוא דבר חשוב לביצוע אחת לשנה למניעת כניסה של מזיקים נוספים.

המאמר באדיבות חברת הדברה בטוחה

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!