אילו שימושים יש לדבק לעץ למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

שימוש בעץ למטבח הוא שימוש רווח במיוחד בשנים האחרונות. אם נסתכל על האופן בו הישראלים מסתכלים על המטבח בביתם הפרטי, אנחנו נראה כי ככלל, מרבית הישראלים מבלים לא מעט שעות במטבח. ריבוי תוכניות הבישול, בשילוב העובדה כי הישראלים נחשבים לאומה משפחתית ומסורתית באופן יחסי, הופכת את המטבח ללב הפועם של כל בית. אנחנו אוהבים לעמוד במטבח ולהכין את התבשילים מבית אמא, לארח חברים לשבת וחג וכן הלאה. עבודה לאורך שעות ארוכות במטבח יכולה לעורר לא פעם אי נוחות. אף אחד לא אוהב לעמוד שעות ארוכות בחדר חם, מלא אדים וריח של בישול, בלי שתהיה לו נקודת מפלט. אנחנו יכולים לפתוח כמובן חלון כדי להכניס קצת אוויר פנימה. בנוסף, אנחנו יודעים כי השימוש בעץ יכול בהחלט להכניס רעננות לחלל החשוב הזה. במאמר הבא נסביר בהרחבה על השימוש בעץ במטבחים. כמובן, נדבר על שימוש נכון בדבק לעץ. כדי שתוכלו להמשיך ולתחזק את המטבח שלכם לאורך הזמן. אנחנו יוצאים לדרך ממש עכשיו.

מה היתרונות של השימוש בעץ בעיצוב מטבח

דיברנו על כך בקצרה, אבל אנחנו רוצים לחזור על הנקודה הזו שנית. שימוש בעץ למטבח הוא מצויין בעיקר משום שעץ מעורר אצל רבים מאיתנו אסוציאציה נעימה, של טבע רענן וחמים. אגב, אצל רבים מאיתנו, יש זיכרון של עץ במטבח ממטבחים מוכרים ואהובים מהעבר שלנו. בין אם מדובר על המטבח של אמא או סבתא. כמובן, כאשר אנחנו מעצבים את החלל, עלינו לחשוב כיצד אנחנו מעצבים אותו כך שתיכנס בו אותה חמימות נעימה אותה אנחנו יכולים לקבל דרך שימוש בעץ, אבל תוך שאנחנו מבטיחים כי המראה של חלל העבודה החשוב הזה, לא יראה 'עתיק'. את זה אנחנו עושים תוך שאנחנו מקפידים על אופן העבודה בחומר הגלם. על צבעו ועל העיצוב שלו. אחד היתרונות של עץ זו הוורסטיליות של חומר הגלם. מדובר על חומר גלם איתו אפשר לעשות אינספור דברים, כזה אשר יכול לעזור לנו להגיע לפתרונות יצירתיים במיוחד. זו עוד סיבה טובה לכך שהשימוש בחומר הגלם הזה דווקא נחשב פופולארי במיוחד בשנים האחרונות.

איך נשמור על המטבח שלנו לאורך הזמן

עץ, עם כל היתרונות הגלומים בו, הוא גם חומר גלם אשר עלול להישחק לאורך הזמן. כאשר מופיעים חריצים וכן הלאה, לא תמיד יש לנו פתרון טוב כדי לאטום את העץ מחדש. במקרים מסוימים אנחנו כמובן יכולים להשתמש בברגים וכו' אבל לפעמים אנחנו צריכים פשוט דבק לעץ מתוצרת איכותית. אנחנו רוצים לבחור את אותו דבק לעץ תוך שאנחנו מתייחסים למספר פרמטרים מרכזיים:

1.     האם הוא מספק לנו גם איטום: כלומר, אנחנו לא רק רוצים להדביק את חתיכות העץ אחת לשניה, אלא, אנחנו רוצים להגן על התכולה מפני חדירה של מזיקים פנימה, מפני רטיבות וכדומה.

2.     אנחנו צריכים להבין האם אותו דבק לעץ יצליח להחזיק מעמד גם בטמפרטורות גבוהות: בסופו של יום אנחנו עובדים במטבח. זה מקום בו אנחנו צריכים להשתמש רק בחומרים איכותיים עבור תיקונים מהסוג הזה. פשוט מפני שחומרים מאיכות ירודה לא רק שלא יתנו לנו את המענה הדרוש, אלא ישחקו בתוך זמן קצר.

איך נבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

יש כמה כללים אשר אם תקפידו עליהם, העבודה שלכם תישא פרי. הכלל הראשון, אם אתם כבר מזמינים דבק לעץ, הקפידו להזמין ציוד נוסף כמו כפפות וחומרי ניקוי, כדי להבטיח כי העבודה תיעשה בקלות תוך שאתם שומרים על הידיים שלכם. שנית, חשוב להקפיד ולנקות את הנקודה בה אתם מניחים את הדבק. תרצו לתת לחומר להיקשר על העץ בצורה הטובה ביותר. את התוצאה הזו תוכלו להשיג אם תערכו ניקוי יסודי בנקודה בה תבצעו את התיקון.

WOOD KICHEN

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!