איתור נזילות מים מהגג

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

נזילות מים הן בעיה גדולה שעלולה להוביל לנזק רב. חלק מהמקומות הנפוצים ביותר בהם מתרחשות נזילות מים הם בעליית הגג, במרתף וליד הארובה.

השלב הראשון באיתור נזילות מים הוא בדיקת כל משטחי התקרה והקיר לאיתור נקודות רטובות. כדאי לבדוק גם רטיבות בחלקים אחרים של הבית כמו אדני חלונות, דלתות, לוחות בסיס, תקרות ורצפות.

אם מוצאים כתמים רטובים מאחד מהמקומות הללו, יש להתחיל לחפש אזורים אפשריים שבהם מים דולפים מהגג ולנקוט בצעדים הדרושים כדי לתקן זאת.

הצעד הראשון הוא לדעת להבדיל מתי אתם נדרשים לאיתור נזילות במקרה של פיצוץ בצנרת, או שאתם זקוקים לשירות מקצועי של חברת איטום גגות, במקרה כזה מומלץ לבדוק עוד מידע באתר https://adiv.co.il/ שבו תקבלו את כל המידע על איתור נזילות ותהליך איטום גגות.

נזילת המים מהגג היא אינדיקציה לבעיה בגג.

זה יכול לנבוע ממספר סיבות, כמו:

מרזב או שפך דולפים שיש לתקן.

מהבהב פגום שצריך להחליף.

שלבקת חוגרת סדוקה, שצריך להחליף.

צנרת דולפת בתוך הבית וגורמת לנזקי מים בתקרה או בקירות.

הצעד הראשון באיתור נזילה הוא בדיקת כתמים רטובים על תקרות וקירות, כמו גם כל שלוליות מים בחצר או ליד יסוד הבית.

ניתן לזהות נזילות מים מהגג על ידי חיפוש כתמים רטובים על התקרה או טפטוף מים מהתקרה. אפשר גם להשתמש בדלי כדי לבדוק אם יש נזילות בגג. אם יש לכם נזילה, כדאי להזמין אינסטלטור בהקדם האפשרי שיתקן אותה לפני שהיא תגרום נזק גדול לביתכם. אבל לפני כן חשוב לוודא האם מדובר נזילה בגלל מי גשמים או בגלל צינור לא תקין במערכת המים בבית. בקיץ זה הרבה יותר פשוט, אבל בחורף המשימה הופכת הרבה יותר מורכבת.

איך לטפל בנזילות מים מהגג?

נזילת מים מהגג יכולה להיות בעיה רצינית. לא רק שזה יכול להוביל לנזקי מים, אלא גם לחששות בריאותיים עקב עובש וטחב.

הדרך הטובה ביותר לטפל בנזילות מים היא להבין מאיפה הן מגיעות. אם הם מגיעים מצינור, אז אתה צריך לקרוא לאינסטלטור. אם הם מגיעים מהגג, אז אתה צריך למצוא את מקור הנזילה ולתקן אותה. כדאי גם לנקות את כל המים העומדים שהצטברו בנכס שלכם.

נזילות מים הן אחת הבעיות הגדולות ביותר שעומד בפני בעל בית. הם גם אחת הסיבות הנפוצות ביותר לתביעות ביטוח דירה. כאשר מים דולפים מהגג שלכם, הם עלולים לגרום נזק לבית ולחפצים שלכם, ותיקון זה עלול להיות יקר מאוד.

אם אתם חושבים שיש לכם נזילת מים מהגג, התקשרו בהקדם לאיש מקצוע שיבדוק את הבעיה ויבצע את התיקונים הנדרשים. אם אינך יודע לאיזה סוג איש מקצוע להתקשר, פנה לסוכן ביטוח או לקבלן מנוסה באזורך לקבלת עזרה.

נזילות מים מהגג עלולות לגרום לנזק חמור לפנים ולחוץ של הבית שלכם. הם יכולים גם להוביל לצמיחת עובש ובעיות אחרות. ישנן מספר דרכים לתקן את הדליפות הללו, אך עדיף להתייעץ עם מומחה לפני שמתחילים.

כמה מהגורמים הנפוצים ביותר לנזילות מים מהגג וכיצד ניתן להתמודד איתן.

הצעד הראשון הוא לבדוק אם יש סדקים בגג או במרזבים שעלולים להכניס מים.

כדאי גם לבדוק את הגג אם חסרים רעפים או רעפים שעלולים לגרום לנזילה.

כדאי גם לבדוק את כל הצינורות, פתחי האוורור או הארובות המובילות מהגג מכיוון שהם עלולים להיקרע.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!