בחירת קרמיקה למטבח מודרני

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

סגנון העיצוב המודרני הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. לא מעט אנשים מעצבים מחדש את המטבח שלכם או בונים מטבחים חדשים ומעדיפים לבחור במראה המודרני עבור המטבח שלהם הכולל אלמנטים העשויים מתכת, צבעים מתכתיים ועיצוב ברור, מוקפד והחלטי. אם אתם תוהים מהו מטבח מודרני בדיוק ואיזו קרמיקה מתאימה לו, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

מטבח מודרני- מה מאפיין אותו?

על מנת ליצור עיצוב מטבחים מודרניים, חשוב מאוד להקפיד על כמה כללי ברזל: ראשית כל, יש לפעול בהתאם לקווים נקיים, כאשר המשמעות של קווים נקיים היא לא להשתמש בריהוט לא קונבנציונלי או צבעים זוהרים מדי ובולטים מדי. הכיסאות יהיו חלקים, הארונות יהיו קלאסיים ונעימים למראה והאווירה במטבח תהיה מזמינה ונינוחה.

כלל שני למטבח המודרני הוא שימוש במתכות מורכבות. המראה המודרני הוא מראה מעט תעשייתי ועל כן, ניתן למצוא לא מעט במטבחים מודרניים מוצרי נירוסטה ואלומיניום. לא פעם מדובר המוצרים הללו יהיו רק המקררים והמדיחים, אך לפעמים יעשה שילוב גם במשטחי עבודה העשויים מתכת.

מעבר לכך, במטבח המודרני לרוב מתקינים אי אשר עונה על הצרכים של המשפחה והופך את המטבח להיות נקודת מפגש חיונית אל מול ההמולה של החיים המודרניים וכן, חללי עבודה מודולריים המתאימים לכל צרכי המטבח השונים.

גם הטכנולוגיה תאפיין את המטבח המודרני והיא תשולב גם במטבח וגם ביצירתו. המרכיבים של המטבח יהיו מתוחכמים ומחייבים עבודה בשיטות מתקדמות לצורך חיתוך הלוחות והמשטחים של החומרים וההתאמה שלהם. כמו כן, המטבח המודרני כיום מכיל מכשירי חשמל רבים אשר מקלים מאוד על החיים ומשרתים את אורח החיים המתקדם של בעלי הבית.

כיצד בוחרים קרמיקה למטבח מודרני?

בחירה של אריחי קרמיקה למטבח המודרני מומלץ לבחור ראשית כל בהתאם לגודל של המטבח וכן בהתאם להיקף השטח שאתם מעוניינים לחפות. מכיוון שאחד המאפיינים המרכזיים של המטבח המודרני הוא החלל הפתוח, מומלץ מאוד לבחור באריחי קרמיקה גדולים יחסית, כאשר באזור חיפוי מסוימים ניתן לשלב גם אריחי פסיפס מעוצב שישבור מעט את האלגנטיות המאפיינת את העיצוב המודרני. כדאי לבחור אריחים בהתאם לצבע הדומיננטי של המטבח ובהתאם לצבע הדומיננטי של משטחי העבודה במטבח. אריחים שיכולים להתאים למטבח המודרני הם אריחי פורצלן המתאפיינים בעמידות גבוהה ומגיעים במבחר גדול של דגמים עיצוביים אשר יכולים להתאים לכל סגנון עיצובי. בכל הנוגע להלבשת אריחי קרמיקה, חשוב מאוד לציין שהמרווח בין אריח לאריח צריך להיות בדרך כלל 3 מ"מ, אך כאשר מדובר על חיפוי קירות מטבח מודרני, מומלץ להקטין את המרווח ולהפקיד על מרווח של 2 מ"מ ובכך לשמור על מראה אסתטי שתורם לאווירה של החלל הפתוח במידה ומדובר על מטבחים גדולים יחסית. אם מדובר על אריחי קרמיקה במטבח מודרני המשלב בתוכו לוחות זכוכית מודפסים, ניתן לעשות שימוש באריחי קרמיקה מודפסים גם לצרכי חיפוי הקירות של המטבח, אך מומלץ לעשות זאת במינון הנכון.

כמובן שחשוב מאוד לשלב רובה לקרמיקה התואמת לקרמיקה הנבחרת וזאת כדי שהיא תהיה אטומה ואיכותית.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!