הבחירה החכמה והמבריקה ביותר לכל רצפה – מיקרוטופינג!

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

ריצוף מיקרו-טופינג הפך מטרנד אופנתי לדבר המשגע הבא בעולם הבנייה. מדובר בציפוי רצפה מבוסס צמנט שעבר שינוי פולימרי המיועד לחללים ציבוריים, אזורי מסחר, תעשייה ואף באזורי מגורים יוקרתיים. ניתן למרוח אותו בקלות בצבע ולשדרג אותו מבחינה ויזואלית עם אמצעים מיוחדים ולהפוך כל רצפה ליצירת אומנות של ממש. אם אתם מעוניינים ושוקלים לעשות בטון מוחלק בחוץ בחצר או בחללים פנימיים, כדאי לכם להמשיך לקרוא מאמר זה!

 

למה מיקרו- טופינג? רבגוניות!

ריצוף מיקרוטופינג או בטון מוחלק בחוץ לא רק משמש כדי לחזק ולחדש בטון ישן, בלוי וסדוק. אמנם זה נכון שרוב הפעמים שאנשים מבקשים שירותי מיקרוטופינג עושים זאת לצורך תחזוקת המבנה וחידושו בגלל פגמים בבטון או בריצוף, אך למעשה מיקרו-טופינג הינו פתרון רב תכליתי עם מספר עצום של פוטנציאליים שימושיים למבנה. שימושים אלו לדוגמה כוללים בין היתר הוספת גימור חדש ועמיד דמוי בטון עבור תשתיות כמו אריחי קרמיקה ופורצלן, VCT, גבס ואפילו לעץ!

אפשרי ליישם ריצוף מיקרו-טופינג כמעט לכל משטח, הן אופקי והן אנכי. העובי שניתן לעשות אותו יכול להיות דק כמו נייר במידת הצורך. אפשר לעשות את זה הן לסביבות ביתיות ופנימיות והן לאזורים פתוחים, כמו גינות, חצרות, מרפסות, פטיו, שבילים ועוד. תהליך ריצוף מיקרו-טופינג מיושם בצורה האפקטיבית ביותר על רצפות וקירות בטון מוחלק בחוץ או בפנים חללים מקורים.

 

תוספת עיצובית מרשימה למבנה

מגוון האפשרויות לעיצוב ולסגנון עם מיקרוטופינג הוא כמעט אינסופי, ומאפשר גימור ושילובים אסתטיים הודות למחר הגדול של צבעים וטקסטורות אפשריות שניתן להתקין על פני השטח. כך למשל, מערבבים פולימר אקרילי יחד עם השכבה שמהווה את המיקרו-טופינג לפני יציקה על גבי המצע המיועד. ניתן אז לצבוע באופן אינטגרלי עם חומרים ייעודיים לאחר ההתקשחות של השכבה.

 

עוצמה ויוקרה בהרכב אחד

נפוץ מאוד לברר בנוגע לעמידות והחוזק של שכבת ריצוף שעברה הליך מיקרוטופינג, כיוון שמדובר בשכבה דקה מאוד. בעוד שאתם יכולים להשתמש במיקרוטופינג לצורך הוספה עיצובית לטובת מערכת ריצוף עמידה במיוחד, זכרו כי שכבת המיקרוטופינג היא למעשה רק קנבס המיועד לצבעים ועיצובים דקורטיביים אחרים על גבי הבטון. החוזק והעמידות האמיתית של הרצפה מקורה למעשה מהסילר, הידוע גם בתור ציפוי מגן שקוף, שמיושם על גבי עיצובי שכבות הבטון. מבין כל השכבות, הסילר יספק את תכונות העמידות והחוזק את בפני שחיקה ועמידות לכתמים ולכלוכים.

 

כיצד מיישמים ציפוי מיקרוטופינג?

ניתן ליישם מיקרוטופינג בשיטות שונות, על בטון עם כף מריחה מיוחדת או כף גימור רגילה לבטון. אפשר לעשות זאת גם עם אקדח הופר שמחובר למדחס. כמובן שלכל שיטה יש אפיונים ייחודיים ויתרונות משלה.

תחילה יוצקים חומר הנקרא פריימר, לאחר מכן שתיים או שלוש שכבות של מיקרוטופינג, ואז על גבי זה מורחים עוד שתיים או שלוש שכבות של ציפוי מגן שקוף.

 

כיצד בוחרים אוטם בטון אפקטיבי?

כיוון שהציפוי החיצוני ביותר בשכבות, שזה ציפוי המגן השקוף, הוא זה שנמצא בחשיפה מתמדת לסביבה החיצונית, הרי שחשוב לבחור את הסילר המתאים ביותר למלאכה זו בצורה מקצועית ומדויקת. פעולה אחראית זו תגן על הבטון שלכם מפני שריטות, יצירה של שקעים, פגיעה מצד כימיקלים שונים או פגמים שונים בריצוף.

זה הזמן להזמין החלקת בטון בחוץ ובפנים ולשדרג את חווית המגורים שלכם!

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!