הטרנדים החמים בעיצוב המרפסת

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

סטנדרט הבנייה הישראלי בשני העשורים האחרונים כולל בניית דירות שיש בהן מרפסת. בכל דירה יש גודל מרפסת אחר, כאשר היא מהווה מעין חצר או מבואה חיצונית המאפשרת לגרים בדירה להנות מהיתרונות של ישיבה מהנה בחוץ.

עם התפתחות בניית המרפסות בדירות, התפתח גם טרנד העיצוב שלהן, אשר הופך אותן ליותר אסתטיות ונעימות לישיבה. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על מספר טרנדים חמים לעיצוב המרפסת שלכם ותוכלו לבחור את הטרנד שהכי מתאים עבורכם.

קרדיט תמונה: פסים

מרפסת הזולה

אחד המושגים שנולדו בישראל הוא "הזולה". הכוונה כאן למקום ישיבה נוח, פחות מחייב המאפשר ישיבה רגועה ושלוה. בשנים האחרונות הפכה "הזולה" לטרנד עיצובי חם במרפסות.

בטרנד זה אתם תראו שילוב של פינות ישיבה נמוכות, עשויות עץ בדרך כלל וריפודים צבעוניים. אל פינות הישיבה האלו בדרך כלל מוסיפים גם מושבים פחות מחייבים כמו פופים שמותאמים לתנאי חוץ ולמעשה יוצרים פינה שכיף לשבת בה.

מה שייחודי בפינות הזולה, שניתן להתאים אותן לכל מרפסת בכל גודל. במרפסות קטנות ניתן לשלב פינות ישיבה נמוכות יותר מינימליסטיות ואילו במרפסות גדולות יש יותר משחק וניתן להוסיף מספר מוקדים כאלו.

קרדיט תמונה: פסים

המרפסת הירוקה

טרנד חם נוסף בעיצוב של מרפסות זו המרפסת הירוקה. זה לא סוד, שוק הנדל"ן הישראלי הוא שוק לא פשוט ועלות של בית עם גינה היא גבוהה ולא כל אחד יכול לעמוד בעלויות אלו ולרכוש בית מהסוג הזה.

המרפסות למעשה הפכו אצל חלק מהאנשים להיות הגינה או החצר הפרטית שלהם ולכן הם מטפחים את האזור הזה כמו גינה.

במרפסות אלו אתם תראו המון אדניות עם פרחים, צמחי תבלין ואפילו עצים ננסיים. רבים גם יוצרים מעין קיר עץ מעוצב עם פתחים בצורת מעוינים שעליו הם מניחים צמח מטפס.

אל כל היופי הזה מצטרפת בדרך כלל פינת ישיבה קטנה ועדינה הכוללת שולחן עגול גבוה ומינימליסטי עם שניים – שלוש כיסאות.

המראה של מרפסת מהסוג הזה הוא מאוד אסתטי, מאוד עדין ומאוד פסטורלי. כמובן שניתן לשלב אותו גם עם ריהוט למרפסת שהוא יותר מסיבי ומאפשר יותר מקומות ישיבה.

קרדיט תמונה: פסים

מרפסת ברביקיו

בארה"ב קוראים לזה "ברביקיו", אצלנו קוראים לזה "על האש". מרפסת הברביקיו היא מרפסת מאוד פרקטית במראה מאוד מודרני.

טרנד זה כולל אזור שיש בו גריל גז או אפילו מטבחון חוץ במידה והמרפסת גדולה. אל פריטים אלו מצטרף ריהוט למרפסת הכולל פינת ישיבה גבוהה המאפשרת ישיבה נוחה לשישה משתתפים לפחות.

המטרה היא ליצור מרפסת אירוח נוחה שניתן לשבת ולאכול בה. יותר מכך, דירות שאין בהן הרבה מקום ואין להן אזור המותאם לפינת אוכל, רוכשות קירוי מתאים לסגירת המרפסת והופכות אותה לפינת האוכל הרשמית של הדירה.

קרדיט תמונה: פסים

מרפסת משחקים

הטרנד של מרפסת משחקים הוא טרנד המותאם למשפחות עם ילדים. הטרנד פרץ לתודעה הישראלית במיוחד בשנת הקורונה שהיה בה סגר שלא איפשר יציאה של הילדים החוצה.

בשנה זו המרפסת קיבלה משמעות של חופש ומשחק והורים רבים הפכו אותה למרפסת משחקים. מה יש במרפסת כזו? הורים רבים בחרו להציב בה שולחן עץ הדומה לשולחן קק"ל ובו ספסלים נוחים משני הצדדים המאפשרים ישיבה של מספר ילדים לצורכי יצירה. חלק מההורים בחרו להכניס למרפסת הזו ספסל נדנדה ולאבזר גם בטרמפולינה קטנה.

כל העניין במרפסת משחקים היא להכניס אליה פריטים מהנים המותאמים לגודל שלה. יש המון פריטים שילדים יכולים להנות מהם, אך חשוב לא לחסום את החלל ולבחור בקפידה את מה שתכניסו למרפסת שלכם.

קרדיט תמונה: פסים

מרפסת בוהו שיק

מרפסת בוהו שיק היא טרנד עיצובי מוכר בעולם שהגיע גם לישראל. במרפסת זו הנטייה היא לבחור בפריטים העשויים מחומרים הקרובים לטבע בגוונים של לבן, בז' וחום.

במרפסות בוהו שיק אנו נראה ריהוט למרפסת במראה רך הכולל שילוב של פינות ישיבה העשויות עץ, ראטן או במבוק. כמו כן, נראה שילוב של ערסלי ישיבה העשויים מחוטי מקרמה וכל העיצוב יהיה בגוונים מאוד בהירים.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לעצב את המרפסת שלכם בעזרת ריהוט למרפסת, אנו ממליצים לכם לבחור אחד מהטרנדים שאתם יותר מתחברים אליהם ולבחור את הרהיטים המתאימים לסגנון. בדרך זו תוכלו ליצור לעצמכם מרפסת מושלמת שכיף לשבת בה. תוכלו להיכנס לאתר https://www.passim.co.il/ ולמצוא ריהוט מרפסת מגוון במחירים נוחים.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!