הידרולוגיה בבניה הירוקה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

נכון להיום ניתן לראות כי רוב המבנים שנבנים במדינת ישראל נבנים בבניה ירוקה. עם זאת העולם הזה עדיין חדש לרובנו, יש כאלה שעדיין לא מכירים אותו בכלל. בניה ירוקה משמעותה בניה המבוססת על חומרים ידידותיים לסביבה, כאלה שלא מזיקים לאף אחד. בו בזמן לאורך כל הדרך ישנה חשיבות לשמור על סטנדרט בנייה גבוה. סטנדרט הבנייה שהיה נהוג לפני כמה שנים השתנה לגמרי בהשוואה לסטנדרט הבנייה של ימינו. אי אפשר לדבר על בניה ירוקה מבלי לדבר על הידרולוגיה יחד איתה. יש כאלה שיכולים להרים גבה כאשר אנו משלבים בניהן, אך מדובר על שילוב שאי אפשר שלא לעשותו.

 

מהו תפקידו של הידרוגלוג בבניה ירוקה?

בניה ירוקה מצריכה מאיתנו לשנות את כל מה שהכרנו בהקשר של בניה רגילה. הידרוגלוג בבניה ירוקה אמור לחשב את כמויות הגשם שאמורות לרדת באזור של המגרש. לאחר מכן יהיה אפשר לבנות את התוכניות כך שהן יהיו ישימות בהתאם למציאות. מצד אחד לא לקפוץ מעל לפופיק, מצד שני לא להגיע למצב שבו לא משיגים את המטרות. יחד עם איש מקצוע מוסמך יהיה אפשר לסיים את הפרויקט כולו בהצלחה רבה. דברים שבעבר לא היו נלקחים בחשבון בכלל, בהקשר של בניה ירוקה נלקחים בחשבון ביתר שאת. המטרה בסופה של הדרך היא שכל מי שעובר להתגורר במבנה ייהנה ממה שהם מקבל.

 

עד כמה ההסתברות היא אמינה?

גם הידרוגלוג מאוד מנוסה לא יכול לדעת מה עלול לקרות בעתיד מבחינת מזג האוויר. כולנו ראינו בשנים האחרונות כי מזג האוויר אוהב מאוד לתעתע בנו ובכל מה שאנו מכירים. אך כמובן שניתן להישען על כל מיני בדיקות שונות שנעשות על סמך השנים הקודמות. זה נכון שתמיד יש הבדל בין השנה הנוכחית לבין השנה החולפת בהקשר של כמויות המשקעים. אך בו בזמן לא מדובר על הבדלים שלא ניתן יהיה להסיק מהם מסקנות. איש מקצוע שמכיר את האזור ידע להסתמך על הערכות שונות שנמצאות בידיו. לאחר שהוא יסיק את המסקנות תהיה אפשרות להישען עליהן כאשר נמצאים בעיצומו של תהליך הבנייה.

 

האם חובה לבצע הידרולוגיה בבניה ירוקה?

זה אולי נראה לכם מיותר לדבר עם הידרוגלוג על כמות המשקעים שיורדים על המגרש. אך כל מי שכבר התעסק עם בניה ירוקה מבין עד כמה העניין הזה הוא מהותי. אפשר להגיד כי העניין הזה הוא זה שיקבע כיצד הולך להיראות היום שאחרי הבנייה עצמה. המטרה היא לבצע את הבניה בצורה כזאת שלא תהיינה בעיות בהווה או בעתיד. מעבר לכל זה חשוב להגיד כי הידרולוגיה בבניה ירוקה זוהי חובה על פי החוק. כך שלא תהיה לכם היכולת לקבוע האם לעשות את זה או באיזה אופן לעשות זאת כי לא משאירים לכם ברירות.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!