הלוואה לבני 60 פלוס – משכנתא הפוכה כלל ביטוח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מבוגרים שעברו את גיל 60 מתקשים לקחת הלוואה מהגופים השונים. הסיבה היא שאף אחד מהגופים לא יכול לדעת מה עשוי לקרות בעתיד. הרי המטרה של הגוף המלווה היא לדעת כי מי שלקח את ההלוואה, גם ידאג להחזיר אותה. העניין הופך להיות בעייתי יותר כאשר מדובר על הלוואה גדולה כמו משכנתא. משכנתא לרוב פרוסה על פני עשרות שנים, דבר שאי אפשר להתעלם ממנו. אז מה מבוגרים אמורים לעשות? ראשית לא לוותר, כי לא פעם יהיה עליכם לקחת הלוואה גדולה. מה שהם כן יכולים לעשות זה לבחון את האופציה של משכנתא הפוכה כלל.

 

משכנתא הפוכה היא קצת אחרת

כבר מהשם של המשכנתא ההפוכה אתם מבינים כי מדובר על משכנתא קצת שונה. לא מדובר על משכנתא כמו שאתם מכירים אותה, אלא על כזאת שבנויה באופן אחר. משכנתא הפוכה היא משכנתא שניתנת בתמורה לשעבוד נכס בשווי של 50 אחוז מסכום המשכנתא. כך יהיה אפשר להעניק את ההלוואה הגדולה בידיעה כי תהיה אפשרות להחזיר אותה. מדובר על הלוואה שמאפשרת לאנשים בני 60 פלוס לדעת כי הם יכולים להמשיך לחיות.

 

מדוע מבוגרים יצטרכו לקחת משכנתא?

לא סתם משכנתא הפוכה כלל הפכה להיות מאוד פופולארית. אנשים בני 60 פלוס מבינים כי זה בדיוק הגיל שבו הם יכולים לטרוף את העולם. משכנתא הפוכה יכולה להילקח כדי לעזור לילדים או בשביל להגשים כל מיני חלומות שונים. לא באמת חסרות סיבות שבגינן אנשים בני 60 ומעלה ירצו לקחת משכנתא נוספת. בו בזמן חובה שיהיה להם נכס בהישג יד כדי שחברת כלל תוכל לאשר להם את המשכנתא ההפוכה.

 

למה לקחת משכנתא הפוכה כלל?

משכנתא לא חייב לקחת רק מהבנקים, אפשר לקחת אותה גם מחברות הביטוח. בעוד הבנקים עשויים להגביל אתכם מבחינת תנאי המשכנתא, בחברות הביטוח המציאות אחרת. תוכלו לקבל ביטוח שתפור בדיוק למידות שלכם, כזה שלא יגרום לכם להתפשר על אף פרט. משכנתא הפוכה כלל תהיה כזאת שתתאים לכל אחת מהדרישות השונות שיש לכם. גם אם אתם מסורבים לקחת משכנתא בבנק, תוכלו לקחת אותה דרך חברת ביטוח בתנאי שיש לכם נכס לשעבד.

 

איך מחזירים את המשכנתא ההפוכה?

בשונה ממשכנתא רגילה, משכנתא הפוכה לא מחזירים בתשלומים חודשיים קבועים. כאן מדובר על משכנתא שאתם לוקחים מבלי שיהיה עליכם להחזיר אותה בכל חודש בחודשו. מה שכן תצטרכו לעשות זה להחזיר את סכום המשכנתא עם מכירת הנכס שמשועבד לחברת כלל. אחרי שתחזירו את סכום המשכנתא כפי שנקבע מראש תוכלו למכור את הנכס ללא בעיה. נדגיש כי זה שהנכס משועבד לחברת כלל זה לא אומר כי לא תוכלו להתגורר בו. המגורים בנכס ממשיכים להיות כפי שהתרגלתם אליהם עד כה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!