התאמת תאורה והצללה למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח הוא המקום הכי מרכזי בבית הן מבחינה שימושית והן מבחינה פרקטית. שעות רבות אנחנו מעבירי במטבח גם א יש לנו סלון מרווח ומפנק. זו הסיבה שחשוב כל כך להשקיע במטבח כדי שהשהות בו אכן תהיה נוחה ונעימה. יהיה כיף לבשל ולאפות ויהיה גם כיף לשבת לאכול. חוץ מזה, מטבח נוח הוא מטבח מזמין כך שבני הבית ייהנו להיכנס למטבח וכך הם יקבלו את התחושה הביתית והחמימה שרק המטבח הביתי מסוגל ליצור.

 

הבחירה בתאורה במטבח – כדי שהמטבח יהיה מושלם באמת!

אז השקעתם במטבח. עיצבתם אותו היטב עם דגש על כל הנקודות שהיו חשובות לכם. עכשיו אתם רוצים להתחיל וליהנות מהתוצר המוגמר. הבעיה היא שאנשים רבים מוצאים את עצמם מאוכזבים עד לעומק מהבחירה שהם עשו כאשר הם לא מצליחים לראות את כל היופי ואת כל החן של המטבח בו הם השקיעו כל כך הרבה.

לא תמיד הם מסוגלים להבין מה גורם ל'באג' הזה. אז אנחנו כאן כדי להצביע על נקודות התורפה. התאורה הלקויה. היא זו שיוצרת את ההבדל ואת הקושי לראות את היופי של המטבח.

 

תאורה זה עניין לאנשי מקצוע

חשוב הבין כי התאמה נכונה של התאורה היא בהחלט עניין לאנשי מקצוע. לא כל מי שיודע להתקין מנורה או אפילו נברשת גדולה הוא גם זה שמבין בהתאמה נכונה של התאורה כמו גם בבחירה עיצובית נכונה.

ברגע שאתם מפנים את השאלה לגורם מקצועי שכבר מכיר את התחום, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים שתצאו בסופו של דבר עם מטבח שיהיה מואר באור יקרות ויקבל את המראה הייחודי שעליו חלמתם.

כי לעיתים רק זה מה שנותן את הטאץ' הסופי ואת המראה העיצובי וזה מה שמחמיא לאזורים השונים במטבח.

 

תאורה וגם הצללה

ממש כמו שחשוב לנו להאיר את המטבח, כך גם חשוב לנו ליצור בו אפשרויות של הצללה ואפילו החשכה. כשאנחנו רוצים להאפיל מעט על המטבח במיוחד אם זה קורה באמצע היום, אנחנו צריכים לבדוק מה התאנים של החלל והאם אכן הדבר אפשרי. יש לבדוק האם יש ריסים בכל החלונות, האם אפשר להגיף את הדלת של המטבח אם היא בכלל קיימת וכן הלאה. במקרה ויש חלונות במטבח, ההמלצה היא לרכוש ווילונות. בעזרת הווילונות ניתן לשלוט על כמו האור, על כמות השמש ועל התחושה שתתקבל במטבח. הווילון אף יתרום יופי ועיצוב למטבח מה שיוביל לתוצאה חזותית מרשימה ומושלמת. אז התקדמו להזמנת וילון בהתאמה אישית למטבח. המטבח יהיה הרבה יותר נוח ונעים לעין וכמובן שהמטבח יקבל מראה חדש וייחודי.

בקרו באתר וילונות ישראל כדי לגלות את האפשרויות המדהימות של ווילונות מכל הסוגים, בכל המידות ובכל הסגנונות. כדי שגם המטבח שלכם יהיה מיוחד ומרשים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!