חיפוי שיש למטבח – לשדרג את מראה המטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

החלטתם לשפץ את המטבח ולתת לו מראה חלומי ויוקרתי? עד כמה לחיפוי השיש יש תפקיד מרכזי במראה הסופי של העיצוב ומדוע הוא כל כך משמעותי? הכנו עבורך סקירה קצרה שתסביר על תחום חיפוי השיש באופן מעמיק, כדי שכשתצאו לדרך יהיו לכם כל הכלים הדרושים.

ראשית, מהו חיפוי שיש?

חיפוי השיש הוא משטח של שיש שמותקן על גבי הקיר שנמצא בין משטח העבודה ובין ארונות המטבח העליונים. ניתן לבצע חיפוי מכל סוג של שיש אך לרוב אנשים יבחרו לבצע חיפוי שדומה לשיש שנמצא במשטח העבודה כיוון שכך קו העיצוב יהיה דומה, התוצאה הסופית הנה אסתטית והבחירה באותו סוג הנה זולה יותר משמעותית מבחינת כמה סוגי שיש.

אילו יתרונות יש לחיפוי השיש במטבח?

לחיפוי השיש במטבח יתרונות רבים, כאשר היתרון הבולט ביותר הוא האיטום המלא שהוא מספק במטבח. ידוע כי אזור הבישול סופח נוזלים רבים וחומרים שונים מאדי הבישול, וכל כך החיפוי צריך להיות עמיד וחזק במיוחד, ומאידך קל מאוד לניקוי. תכונות אלה משויכות לשיש, שכן מדובר על אחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שקיימים. עוד יתרון הוא מגוון הצבעיים וסגנונות העיצוב מהם ניתן לבחור בחיפוי השיש, וגם האפשרות לבצע בו קדיחות בחיפוי במידה ויש צורך במדפים, ווי תליה לכלי מטבח ועוד.

שיש אמיתי או חיפוי דמוי שיש?

אמנם השאיפה היא תמיד להתקין שיש אמיתי בחיפוי, אך לא תמיד התקציב מאפשר זאת. מסיבה זו כדאי לדעת שכיום ישנן אפשרויות שונות של חיפוי שיש למטבח דמוי שיש שמחירו מחצית ממחיר החיפוי האמיתי. אמנם לא מדובר על אותה האיכות, ועמידות השיש האמיתי גבוהה בהרבה, אך עם תחזוקה נכונה ניתן יהיה ליהנות גם מדמוי חיפוי שיראה בדיוק אותו הדבר.

כיצד מבצעים את ההחלפה?

כדאי לדעת שמחיר השיש המסוכם מול הקבלן שנבחר לבצע את העבודה כולל גם את העבודה עצמה בפועל, ויש לבצע הסכם כתוב מראש לפני תחילת העבודה כדי למנוע אי נעימויות ואי הבנות. אם יש בבית כבר חיפוי שיש יש לפרק אותו ולהתקין במקומו את השיש החדש, מי שמבצע את העבודה הוא הקבלן המבצע ובמקרים רבים הוא יכול לנסות ולשכנע להחליף גם את השיש עצמו אבל אין זו חובה, אלא אם מדובר על עניין עיצובי מהותי וחיפוי השיש הנבחר לא מתאים לשיש הקיים. כאשר רוצים להחליף חיפוי קרמיקה במטבח בחיפוי שיש יש לשכור את שירותיו של קבלן שיפוצים שיבצע את פירוק הקרמיקה כיוון שקבלני השיש לא עוסקים בתחום זה. קבלן השיפוצים יבצע את הפירוק מבלי לפגוע בתשתית הקיימת לחיפוי ומומלץ לכלול במסגרת הצעת המחיר מול קבלן השיפוצים את פינוי פסולת הבניה מהבית או הדירה.

לסיכום, בין אם מדובר בחיפוי שיש או חיפוי דמוי שיש, ובין אם מדובר על מדרגות שיש או חיפוי שיש למטבח, מומלץ לבצע את העבודה מול קבלנים מנוסים ומוכרים שיוכלו להבטיח מניסיונם עבודה מקצועית ממנה ניתן יהיה ליהנות עשרות שנים ויותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!