כיצד מתכננים שיש למטבח שיישאר שנים?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

שיש למטבחים תמיד היה סמל לאלגנטיות ואצילות ללא דופי. ובכל מה שקשור לתכנון המטבח, חשוב לבחור בחומרי גלם שיחזיקו מעמד לשנים רבות. בפרט, אם מדובר על מטבח יוקרתי, חשוב שיהיו חומרי גלם מעוצבים ואיכותיים. שיש איכותי הוא בחירה מצוינת. היופי הטבעי והעמידות שלו הופכים אותו לבחירה המובילה עבור בעלי בתים שרוצים מטבח יוקרתי לאורך זמן. השיש ידוע בדפוסי הוורידים המעודנים שלו ובאופיו הייחודי. בין אם אתם הולכים על עיצוב מטבח קלאסי, מודרני או כפרי, אריחי שיש יכולים להשתלב בצורה חלקה, ולהעלות את רמת העיצוב של המטבח שלכם. כדי להבטיח שאריחי המטבח שלכם עומדים אכן לשמש אתכם לכל החיים, כדאי לבצע בחירה קפדנית ובהתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים.

 

איך לבחור את סוג השיש הנכון

בחירת השיש הנכון חייבת להיעשות בליווי מקצועי מתאים ולכן חשוב לבחור את הסוג הנכון ביותר למטבח שלכם. שיש איכותי מגיע בצבעים ובדוגמאות שונות, כל אחד עם המאפיינים הייחודיים שלו. לפני קבלת החלטה, בדקו היטב האם הסגנון של המטבח שלכם יכול להתאים לסגנון השיש שאתם רוצים ובדקו התאמה מלאה. אורך החיים של אריחי שיש למטבחים תלויים במידה רבה בהתקנה נכונה. הזמנת איש מקצוע מנוסה חיונית על מנת להבטיח שהאריחים מונחים בצורה נכונה, בדייקנות ובזהירות. 

 

איך שומרים ומתחזקים שיש למטבח?

כדי לשמור על היופי של אריחי שיש למטבח יש צורך בטיפול קבוע. בעוד ששיש הוא אבן טבעית עמידה, הוא יכול להיות רגיש לכתמים אם חומרים חומציים כמו מיץ לימון או חומץ נשארים על פני השטח. לכן, חיוני לנגב נזילות באופן מיידי ולהשתמש בחומר ניקוי נטול pH שתוכנן במיוחד עבור שיש.

 

תנו מקום לאיכות ומקצועיות

תכנון רכישת שיש למטבח, איכותי, שיחזיק לאורך שנים רבות חייב להיות מכוון ובהנחייה מקצועית על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. בחירה מתאימה ברמה האישית, הנחיות על תחזוקה והתאמה לעיצוב בבית ובמטבח יביאו לאריחי שיש איכותיים, אלגנטיים ואצילים כמו שתמיד רציתם ומתאימים לכם. חברת Ferretti אבן שיש ופורצלן היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ההתקנה, אספקה והתאמה של שיש למגוון של צרכים וחללים החל ממטבחים, ריצוף שיש, חיפוי, אמבטיות ועוד. החברה דוגלת בשירות אדיב, סבלני וברמה גבוהה ומקצועיות ללא דופי. הכנסו כבר כעת, וביחד, נגשים לכם חלום.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!