ככה תוסיפו מראה רענן למטבח שלכם

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא מרכז חיי הבית, המקום בו מתכנסים בני המשפחה ואורחיהם, רוקחים מטעמים, מנהלים שיחות ונהנים מעשייה ומזמן איכות. המטבח גם מכתיב את הטון הסגנוני של סביבת המגורים ולכן, חשוב מאוד להשקיע בתהליך התכנון שלו לפרטי פרטים – הפריסה, חומרי הגלם, פתרונות אחסון, התאמה ייחודית לצרכים כך שהוא יהיה גם אסתטי וגם פונקציונאלי. מוזמנים להפיח חיים במטבח ישן או לשדרג מטבח בסיסי, למשל, בדירת קבלן או ליצור מטבח מסקרץ', באמצעים שונים שיוסיפו לו מלכתחילה את הטאץ' המבוקש – חזות אטרקטיבית ופרקטיות גבוהה. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להפוך אותו למרחב נהדר לבישול, אכילה ובילוי עם המשפחה:

האי – מרכז העניינים של המטבח

אין כמו להוסיף יחידה עצמאית למטבח – האי, שיכולה לשמש הן כמשטח עבודה והן כשולחן אוכל וכפתרון אחסון נהדר. העיצוב של האי תורם באופן משמעותי למראה של החלל כאלמנט עיצובי יוקרתי ודקורטיבי. אפשר להחליט בין אי נייד על גלגלים אותו אפשר לשנע במרחב ובין אי קבוע שמותקן לרצפה כמו גם חצי אי, שצמודים לאחד הקירות ונחשבים פתרון מצוין למטבחים צרים וצפופים. בתכנון האי יש לבחור את הגודל המתאים למטבח כך שהוא לא יחסום את המרחב ויהיה שימושי וישרת את הדיירים כמו גם את הצורה בהתאם לסגנון העיצובי המבוקש וקנה המידה המתאים ביחס לפרופורציות החדר דוגמת מלבן, ריבוע או עיגול. חשוב מאוד להתאים את האי לתשתיות השונות וכן להחליט מה יהיו פתרונות האחסון שישולבו באי דוגמת מגירות, מזווה, מקרר יינות ולחשוב איך להאיר אותו נכון בגופי תאורה אסתטיים ופונקציונאליים. עץ נחשב לחומר גלם נהדר לאי כיוון שהוא מייצר את החיבור המבוקש לטבע ומוסיף מגע חמים ונעים וגם יכול להתמזג עם כל סגנון עיצובי. החליטו איזה שיק תרצו בין אם מדובר בוינטאג', מודרני, תעשייתי, נורדי, אנגלי וכדומה כולל פלטת גוונים וגימור.

חיפויים שעושים הבדל

ניתן לשדרג ולבצע מתיחת פנים גם באמצעות חיפויים שונים. כמו למשל, חזיתות חדשות לארונות, יצירת מראה מגובש ומסודר באמצעות משטחי עץ שמחפים על הבלגן או מסתירים את קיומם של מוצרי החשמל. אפשר להוסיף גם חיפויי קירות שמוסיפים ממד אקוסטי ותורמים לעמידות וכמובן, לחזות הוויזואלית בנגיעת צבע מעניינת או מרקם ייחודי, למשל של הדפסים בוטניים או טקסטורות טבעיות.

איך הופכים את המטבח לגן עדן ירוק?

לצמחייה השפעה מחיה על כל חלקי הבית ועל אחת כמה וכמה על חדר כה מרכזי. מעבר ליופי שהם מכניסים, הם מטהרים את האוויר ויוצרים אווירה מרגיעה הודות לחיבור עם הטבע. תוכלו להכניס עציצים לחלל ולהציב אותם על פני מדפים צפים או על גבי נישות שונות. חשבו על הנקודות הירוקות האטרקטיביות ביותר כמו למשל, אדן החלונות, צמחייה שנתלית מסביב לכיור או מקשטת את הקיר. חשוב לבחור זנים שישרדו היטב את תנאי הלחות והרטיבות של המטבח ויהיו רב עונתיים בתחזוקה מינימלית וישגשגו גם אם יש להם גישה מוגבלת לאור טבעי או מלאכותי. תוכלו להזמין צמחים נהדרים לעיצוב מטבחים באמצעות אתר פלנט איט שמציע מבחר עשיר של עציצים, כלים מסוגננים ומספק גם מידע חשוב בנושא.

פתרונות אחסון יעילים

חשבו איך ליצור מטבח פעיל ונוח, נגיש לתנועה במרחב באמצעות מדפים נשלפים, משטחים שאפשר לקפל ולהכניס, יצירת נישות ייעודיות ומדפים פתוחים או סגורים, גופי תאורה מתכווננים, מתלים לסירים ומחבתות. התייעצו עם המומחים ופנו לחברה שתדע להמיר את החזון אל הפועל ולהגשים את החלום שלכם בחדר שבו תיהנו לבשל, לארח ולבלות כל יום מחדש.

מטבח מודרני

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!