כלי העבודה החשובים ביותר בנגריה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

כנגריית מטבחים הרי שישנו סט שלם של ציוד עליו אנו מוכרחים להסתמך על מנת שנדע לספק את העבודה הטובה ביותר וביעילות המקסימלית.

כלי העבודה המצויים בידיו של איש המקצוע, הם אבן היסוד ליכולת לספק שירות מקצועי ולשביעות רצונם המלאה של הלקוחות; זאת לצד כמובן הידע והניסיון המאפשר להשתמש בכלים אלו ביעילות ובאופן נכון.

כאן ריכזנו עבורכם בשיתוף עם SKIL כלי עבודה וגינון נטענים את סט כלי העבודה החשובים ביותר בתחום הנגרות, ושבלעדיהם, ובכן העבודה שלנו ייתכן והייתה מאתגרת כפליים. בזכות אותם הכלים, יש לנו את היכולת להפיק עבורכם כל מטבח חלומי שתרצו, ובדיוק קפדני.

 

כלי מדידה וסימון

רגע לפני שנדבר על כלי העבודה, הרי שעלינו להצטייד בכל האביזרים הנדרשים למען ביצוען של מדידות מדויקות ושל סימונים המאפשרים לנו לדייק ולייצר מטבח קפדני ובעל נראות הרמונית ומדויקת.

סרט מדידה למדידת אורכים בצורה מדויקת הוא בגדר חובה, זאת לצד משולש קרפנטר המבטיח לנו לבחון כי הזוויות ישרות ומדויקות באמצעות מדידה מהירה ופשוטה. מד סימון ואפילו כלי כתיבה לסימון המידות לאורך הקיר ולאורך קורות העץ והחלקים השונים של המטבח אף הם חלק בלתי נפרד מן התמונה למען מתן שירות מקצועי וקפדני.

 

כלי ניסור

בנגרות כמו שבנגרות, איש מקצוע ללא מסור משול לנהג מונית שאין לו הגה. עלינו להצטייד בכלי ניסור המותאמים במדויק לכל הצרכים העולים הן בשטח והן בהכנת המטבח בנגריה.

מסור עגול הנדרש לביצוע חיתוכים ישרים ומהירים, מסור חרב המאפשר לנו לבצע חיתוכים גם בתנאי שטח קשים, ועד לאמצעי נגרות לשיוף וגילוף עץ המאפשרים לנו לערוך עיצובים פרטניים ולתת מענה בעת הצורך.

 

כלי הברגה וקידוח

לעתים קרובות ייתכן ונדרש להבריג את הבורג הישר בתוך העץ, פעולה שאמנם ניתנת לביצוע באמצעות מברג רגיל, אך מדוע שנהפוך את מלאכת ההרכבה והבנייה של המטבח לעבודת פרך? בדיוק לשם כך ישנם כלים ייעודיים לרבות מברגה המאשרת להבריג כל בורג בעוצמה וגם אם אין חור כניסה ייעודי בעץ אליו אנו נדרשים להבריג.

כלי נוסף וחשוב לא פחות הוא מקדחה המאפשרת לבצע קידוחים בתוך העץ, וכן לעתים נדרש קידוח הישר אל תוך הקיר עצמו ובמקרים מסוימים בטון, דבר המצריך כלי ורסטילי ובעל מגוון רחב של אפשרויות.

 

כלים לעיצוב וגימור העץ

נגיעות אחרונות וליטושים אחרונים הם בהחלט חלק בלתי נפרד מן העבודה של הנגר, וכל שכן נגר העוסק בתחום כה ויזואלי כמו מטבח.

מלטשות להשגת גימור עדין על גבי משטחי עץ, ניירות שיוף, גילוף בעת שמדובר במטבחים בעלי נראות מורכבת המצריכה התאמות אישיות, כל אלו מוכרחים להיות חלק בלתי נפרד מן הציוד העומד לרשותם של נגרים ונגריות מטבחים בפרט.

בכל שאלה והתייעצות אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, ונשמח לעצב גם עבורכם את מטבח החלומות.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!