כמה עולה לשפץ מטבח?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מחיר שיפוץ מטבחים; כמה יעלה, במי נעזרים והיכן מוצאים אנשי מקצוע מומחים? – קראו כאן. 

באופן כללי, שיפוץ מטבח יכול לעלות בין כ-2,000 – 4,500 ₪ למ"ר, אך מחירים אלו משתנים בהתאם להמון גורמים שונים. רגע לפני שיפוץ מטבחים, ריכזנו עבורכם כמה דגשים שחשוב לקחת בחשבון, כולל מחירי שיפוץ מטבח. במאמר הבא, נעבור על חלק מהפקטורים הכי חשובים במהלך פרויקט שיפוץ במטבח וכן נדבר על הנקודות הבאות:

  • מה כולל שיפוץ מטבח?
  • מה חשוב לדעת על תקצוב הפרויקט?
  • כמה יעלה שיפוץ במטבח?
  • לסיכום, כיצד לאתר חברת שיפוץ מטבחים?

מה יכלול שיפוץ המטבח שלכם? 

לפני שמתחילים בפרויקט, חשוב לדעת מה כולל שיפוץ מטבח וכמה הוא יעלה. שיפוץ מטבח כולל בדרך כלל החלפת ארונות, משטחים שונים, התקנת אי מטבח, החלפת מכשירי חשמל וכן חיווט חשמלי, הוספת גופי תאורה חדשים, צביעה מחדש של הקירות ואפילו התקנת ריצוף חדש. במילים אחרות, הפרויקט יכול לכלול המון פעולות שיפוץ שונות, ולכן המחיר משתנה בהתאם לסוג השיפוץ שברצונכם לבצע.

 

כיצד לפעול בהקשר של תקצוב הפרויקט?

מבחינת תקצוב לשיפוץ מטבחים, חשוב להסתכל על כל המשתנים המעורבים בתהליך, אבל לא רק. בפועל, אין הרבה פרויקטים כאלו שמסתיימים בדיוק בצורה שבה הם תוכננו מראש. במילים אחרות, תמיד תשאירו מרווח פעולה מסוים עבור מקרי בלת"מ. תמיד קורה שאיזשהו חומר גלם כרגע חסר אצל היבואן, או שמא חומרים אחרים מתעכבים מלהגיע וכולי. לכן, השאירו בצד סכום כסף של כ-15% מסך הפרויקט עבור מקרים בלתי צפויים.

 

כמו עולה שיפוץ במטבח?

כאמור, מחירי שיפוץ מטבחים יכולים לנוע בין אלפי שקלים בודדים למטר רבוע, בד"כ בין 2,500 ₪ – 4,500 ₪ למ"ר. עם זאת, באמת שזה תלוי בסוגי חומרי הגלם שאתם עתידים להשתמש בהם, סוגי מכשירי החשמל וכולי. כמו כן, יש לקחת בחשבון את התשתיות במטבח שכן הן לעיתים צריכות לא רק שדרוג, אלא ממש שיקום או התקנה מחודשת. למשל, במקרים בהם אתם מחליטים להתקין במטבח מדיח כלים חדש ועוצמתי, אבל תשתיות הצנרת ישנות מדי מכדי להכיל את פעולותיו.

 

לסיכום, כיצד לאתר חברת שיפוץ מטבחים?

מצד אחד, אפשר בקלות להזמין שיפוץ מטבח בטופ שיפוצים – פורטל המטבחים הגדול בארץ. מצד שני, ההמלצה הנכונה היא קודם כל לערוך השוואת מחירים בפורטל. פורטל טופ שיפוצים כולל בתוכו המון אנשי מקצוע מוסמכים וחברות מטבחים בכל הארץ, שבעזרתם תוכלו להגיע למטבח החלומות שלכם. הצעד הראשון הוא לערוך השוואת מחירים לשיפוץ מטבח, מה שיזכה אתכם (חינם) ב-3 הצעות מחירים אטרקטיביות. כעת, עליכם לבחור באנשי המקצוע שהכי מעניינים אתכם. כדי לדעת איזה סגנון הכי עושה לכם את זה, חשוב לבחון תיקי עבודות של חברות מטבחים, נגרים, קבלנים וכולי. 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!