לכל רגע במטבח איך מנקים מטבח שחור?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא מרכז העניינים של הבית וקיימים עיצובים רבים של מטבחים מרשימים. מהסגנון הכפרי דרך האולטרה מודרני ועד הקלאסי, אותם ניתן להתאים גם לאילוצי השטח ומבנה החלל, הפריסה המבוקשת והעדפות המשתמש וצרכי הדיירים.

הבחירה בגוון המוביל של המטבח משפיעה על האסתטיקה והרושם. מטבח שחור מככב בסביבות מגורים רבות ובצדק. הוא בעל אסתטיקה מלוטשת, מודרנית ונקייה ושיק של תחכום – מדובר בעיצוב אלגנטי ורלבנטי לאורך שנים, שצולח את מבחן הזמן ושומר על נחשקות גם עם חילופי הטרנדים והמגמות. השחור הוא צבע שמתמזג בהרמוניה עם גוונים רבים ויכול ליצור קונטרסט מעניין בחיבור עם צבעים בהירים או עם חומרים טבעיים, שמוסיף עניין וויזואלי ועומק למרחב. מטבחים שחורים בעלי אמירה נועזת ודרמטית ויכולים גם להעלות את ערך הנכס והשבחתו בזכות המראה היוקרתי שלהם.

על אף שמשטחים שחורים ממוצבים כנחשקים ברמה העיצובית, הרי שברמה הפונקציונאלית הם עשויים להיות יותר מאתגרים: קל לראות עליהם כתמים ופסי אבק. למעשה, האבק יותר בולט על רקע כהה וגם שריטות נראות גלויות יותר לעין על משטחים כהים מאשר על צבעים בהירים. לכן, כה חשוב לשמור עליהם נקיים ככל שניתן, זאת על מנת להאריך את תוחלת החיים שלהם ולשמור על מראה יותר אסתטי ויותר מרשים. לפניכם המלצות כיצד לתחזק בצורה שוטפת מטבח שחור:

סודות הניקוי – בלי כתמים ובמינימום טרחה

אמצו שגרת ניקיון קבועה כאשר יש לבחור חומרי ניקוי המתאימים לסוג המשטחים השחורים למינימום שרידים ומינימום שאריות. רצוי חומרי ניקוי ניטרליים שנוסו בעבר על משטחים מבריקים. עבור כתמים קשים ובמיוחד שומניים, ניתן לשלב סבון כלים עדין עם מים חמימים או להשתמש בתערובת המורכבת מחומץ ומים שיכולה לסייע בהפחתת שומן ולכלוך מבלי לפגוע במשטח עצמו. בכל מקרה, יש להימנע מחומרי ניקוי שעלולים לפגום במראה המלוטש או חלילה לשרוט אותו. כדאי להשתמש במטליות מסוג מייקרופייבר לתחזוקה שלוכדות היטב אבק ומונעות היווצרות של פסים וגם הן לא קשות כך שהן לא יגרמו לנזק בעת ביצוע פעולת הקרצוף. אגב קרצוף, יש להתמיד בתנועות סיבוביות עדינות עם המטלית ולנגב בכיוון אחד, כדי להשיג אחידות בכיסוי. כדאי לנגב יום יום את המשטחים השונים שמרכיבים את המטבח על מנת שהוא יראה תמיד חדיש ונקי ככל שניתן.

כפפות לניקיון – הגנה לידיים וניקוי ביעילות מקסימלית

לביצוע של פעולת ניקיון בטוחה יותר כדאי להצטייד בזוג של כפפות ואותן לובשים על הידיים. כפפות בעלות יתרונות רבים הן למשתמש והן למשטחי המטבח. ראשית, הן שומרות ומגינות על הידיים מפני מגע עם כימיקלים קשים או מים חמים. ההגנה קריטית מפני תגובות אלרגיות או גירוי על אחת כמה וכמה אצל מי שהינו בעל עור רגיש לאלה והגנה מפני כוויות שעשויות להיווצר בעת שימוש במים חמים. הכפפות גם יכולות להפחית העברה של חיידקים במהלך תהליך הניקוי. שנית, הן מונעות העברתן של טביעת אצבע וכתמים על גבי משטחים שחורים וכך גם מגינות על הגימור המלוטש והבוהק המאפיינים דגמים כהים אלה.

מומלץ לבצע את הניקוי עם כפפות גם על מכשירי החשמל אם הם שחורים ולנקות במיוחד בקטעים וברווחים בהם עשוי להצטבר אבק בכמות גדולה ולהיתפס ברווחים או בשקעים. כדאי גם תמיד לחפות על המשטחים באמצעות מגשים או משטחי חיתוך ייעודיים או להשתמש במחצלות מתחת למכשירים העשויים לטפטף או להתיז שמן ולכלוך. במידה ויש תחושה שאבד מעט ברק, הרי שישנם תכשירים ותרכובות שיכולים להחזיר ברק ולשפר את הליטוש.

כפפות לניקיון

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!