מערכות ישיבה נגישות למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

בשנים האחרונות האופנה היא ליצור מטבח פתוח אל הסלון, ונראה כי קו עיצוב זה אינו הולך להיעלם בקרוב, כיוון שיש לו יתרונות רבים. מטבח מעוצב הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של הבית, והוא תופס חלק מרכזי בחיי המשפחה. גם במטבחים סגורים יש צורך ליצור שפה עיצובית המקשרת בין החללים השונים, אך כעת, כשהמטבח משקיף על מערכות ישיבה בסלון ולהיפך, הדבר נכון יותר מתמיד. המעצבים המקצועיים של חברת הנגרים, החברה המובילה בישראל לעיצוב וייצור לבית.

מעבר בין החללים

בעבר, הסלון היה מרכז הבית. המטבח זכה לתשומת לב מועטת יותר, והיה סגור בחלל נפרד שבדרך כלל האורחים לא נכנסו אליו. היום, המטבחים פתוחים ורחבי ידיים, ומהווים חלל מרכזי בפני עצמם, לבישול, לארוחות משפחתיות ולאירוח, וחשיבותם גדולה כמו זו של הסלון. בהיותם פעמים רבות מחוברים ביניהם, ובשל שדה הראייה הפתוח, חייבת להיות התאמה בין המטבח לסלון ולמערכת הישיבה שבו, ומעבר חלק ביניהם, ויזואלית וקונספטואלית כמו גם פיזית.

המטבחים פתוחים ורחבי ידיים, ומהווים חלל מרכזי בפני עצמם, לבישול, לארוחות משפחתיות ולאירוח, וחשיבותם גדולה כמו זו של הסלון

הגדרת הצרכים

כל תהליך עיצובי מתחיל בבחינת הצרכים, כדי לעצב נכון את החלל הנדרש. במקרה של התאמת מערכות ישיבה והסלון עצמו למטבח, בחינת הצרכים היא כפולה ומכופלת, שכן יש צורך להתחשב בשני החללים ובקשר ביניהם, ובצרכים שעל שני החללים לספק, בנפרד וביחד. האם המטבח נועד לבישול בלבד ופינת האוכל מחוצה לו? האם ישנה הפרדה כלשהי בין החללים כמו שולחן אוכל גדול, אי מעוצב כלשהו וכו', או שישנו רצף מוחלט בין החללים? האם המשפחה מרבה לארח או שהחללים הם לשימוש עצמי בלבד? ועוד .

מהספה ועד התאורה

עיצוב נכון אינו בהכרח עיצוב תואם בצורה מושלמת. עיצוב חכם ייתן לכל אחד מהחללים אופי משלו, ויחד עם זאת ישכיל לשמור על חיבור ביניהם ומעבר חלק, שאינו גורם לאי נוחות או להתנגשות עיצובית. כדי להשיג את התוצאה הזאת בדיוק, תשומת לב לכל פרט ופרט, החל מתאורה, דרך ספות בסלון ובמטבח, ועד לפרזולי הדלתות בארונות בשני החללים, היא חיונית, וכדאי להשאיר את העיצוב לאנשי המקצוע ולא לנסות לעשות זאת לבד.

חשיבות הנוחות והנגישות של מערכו הישיבה במטבח המודרני

חשיבות הנוחות במטבח

הפאר של המטבחים יכולים להיות אצלכם בבית. אין צורך ללכת למחוזות רחוקים על מנת לחלום על מטבח מהסרטים. אפילו אם יש לכם מטבח משלכם ואתם לא מתכננים להחליף אותו, אך מרגישים שהוא לא מטבח החלומות שלכם, תוכלו להכניס בו שינויים קטנים כך שהוא יהפוך לכזה. החלפת צבעי הקיר, הוספת תמונה יפה ועוד. הבעיה היא שישנם בתים רבים בהם המטבחים כל כך יפים ומצוחצחים עד שבעלי הבית לא רוצים ללכלך אותם. בעיה זו מוכרת והרי כולנו יודעים כי לאחר כל הכנה של אוכל במטבח יש צורך להתחיל בניקיונות ועבור אלו שאוכלים בבית לפחות שלוש ארוחות יש צורך לעשות הרבה מאד ניקיונות. אחת מהבעיות של הכנת אוכל במטבח היפה שלנו והניקיון המתמיד הוא הזמן שאנחנו מרגישים לא פעם שאנחנו מבזבזים על הפעולה הבלתי פוסקת של הכנת האוכל. על מנת שנוכל לנקות פחות אנחנו יכולים פשוט:

  • להכין יותר אוכל בכל פעם ולחמם
  • להזמין אוכל בריא מבחוץ
  • לחפש מתכונים עם מינימום מרכיבים כך שלא יהיה לכלוך
  • לשתף את הילדים בהכנת האוכל
  • להכין כמויות

כמובן, אף אחד לא מצפה מכם להפוך את המטבח שלכם למטבח אירועים, אך אם תכינו אפילו כמות כפולה בכל פעם תוכלו לחסוך לעצמכם את הניקיונות בפעם הבאה. הדבר רלוונטי מאד כשמכינים מרק עמוס בירקות שיש לקלף ולקצוץ וכמובן נכון לכל תבשיל. המקררים חזקים מספיק כדי להחזיק את האוכל למספר ימים גם לאחר שהכנו אותו והחשוב ביותר הוא שלאחר שהאוכל התקרר נכניס אותו מיד למקרר, על מנת שהוא לא יספיק להיות בחום וישמור על הטריות שלו.

מטבח מודרני כמרכז הבית לכל המשפחה לא רק בשעות האוכל. חשוב שהמטבח יהיה נוח למשפחה ואירוח אורחים

  • להזמין אוכל הביתה – היום ניתן להזמין אוכל בריא לבית. החל מתבשילים ואפילו פיצה טבעונית. פיצה זו דוגמה לאוכל שעבר הסבה והפך להיות בריא יותר מבעבר. הטרנד של הבריאות אינו פוסח על אף אחד ולכולם חשוב היום לשפר את התזונה שלהם. לכן, היא פתרון עבור הורים שרוצים להזמין לילדים שלהם אוכל שהם אוהבים אבל שיהיה בריא יותר. כמובן, ניתן להזמין עוד שפע של מאכלים וליהנות מסוף הארוחה כשכולם שבעים והמטבח נקי.
  • מתכונים מינימליים – טרנד חדש שניתן למצוא היום ברחבי האינטרנט הוא מתכונים עם מעט מרכיבים. בכל מתכון יש עד 5 מרכיבים, מה שאומר שלכם מצופה מינימום של לכלוך במטבח. מעבר לנוחות של המתכונים ולכך שניתן לשער שתמצאו בקלות את כל המרכיבים בבית, גם המטבח שלכם יישאר נקי.
  • שתפו את הילדים – הילדים שמחים מאד להכין דברים במטבח, הבעיה היא שהם משאירים אחריהם את הלכלוך למבוגרים. אתם יכולים ללמד אותם כיצד להכין אוכל וגם לקחת אחריות ולנקות אחריהם. כמובן, אפשר תמיד להכין אוכל ביחד ותוך כדי ההכנה ללמד את הילדים לנקות.
אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!