מה זה בעצם פרקט? ואיך הוא קשור לנגרות?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

פרקט הוא סוג של ריצוף עץ שנמצא בשימוש זמן רב. לרוב הוא עשוי מעץ, וסוגי העץ השונים מסודרים בשורות מקבילות. ניתן למצוא רצפות פרקט בבתים, מסעדות, בתי מלון ומקומות נוספים. המילה "פרקט" באה מהמילה הצרפתית ל"פארק" או "בית כרכרה". האזכור הראשון לפרקט נמצא במאה ה-16. רצפת פרקט עשויה לרוב מלוחות עץ המסודרים בשורות מקבילות. ניתן לחתוך את הלוחות מחתיכת עץ מוצקה אחת (הנקראת קרש) או שהם יכולים להיעשות על ידי הדבקה של חלקי עץ (הנקראים למינטים). פרקט הוא סוג של ריצוף שעשוי מעץ. ניתן למצוא אותו בבתים רבים ובמבני ציבור. המילה "פרקט" מגיעה מהשפה הצרפתית, שמשמעותה "פאזל, משחק או דפוס". האזכור המוקדם ביותר של המילה היה בשנת 1725 כאשר היא שימשה להתייחסות לדוגמא מיוחדת של ריצוף שנוצרה על ידי חיבור רצועות עץ יחד בעיצוב דמוי לוח שחמט.

פרקט

פרקט הוא סוג של ריצוף המורכב מבלוקים מרובעים. הוא משמש לעתים קרובות למטרות מגורים, כמו בבית פרטי. פרקט נעשה על ידי הדבקה של שכבות עץ הנחתכות לקוביות קטנות ולאחר מכן מודבקות זו לזו. הבלוקים עשויים בדרך כלל מעץ רך, כמו אורן או אשוח. קל לעבוד איתו סוג עץ זה ואין צורך לסיים אותו בשום סוג של ציפוי כי הדבק הופך אותו לעמיד במים. לסוג הפרקט הנפוץ ביותר יש דפוס אדרה בצד אחד ודוגמה חלקה בצד השני. סוגים אחרים כוללים יהלום, לוח שחמט או דפוס לוח שחמט. פרקט הוא סוג של ריצוף המשמש בדרך כלל בקומת הקרקע של הבית. הוא מורכב מעץ וניתן ליצור אותו מכל סוג עץ, אך העץ הפופולרי ביותר למטרה זו הוא אלון. רצפות פרקט עשויות בדרך כלל בשני חלקים עם חריץ ביניהם כדי להחזיק את החול המשמש כדבק. ריצוף עץ קיים עוד מימי קדם וזה היה אחד מסוגי הריצוף הראשונים שהומצאו. סוג זה של ריצוף היה פופולרי מכיוון שניתן להתקין אותו כמעט על כל משטח והוא אינו דורש עבודה נוספת מלבד התקנתו. במידה ואתם צריכים עזרה בפרקטים ביקרו באתר: https://d-litush.co.il

סוג של ריצוף עץ

פרקט הוא סוג של ריצוף עץ שנמצא בשימוש במשך מאות שנים. זה פותח במקור במאה ה-18 בצרפת. השימוש הראשון בפרקט היה למגורי מלכות בצרפת והוא הותאם מאוחר יותר למבני ציבור. רצפות פרקט היו פופולריות גם בקרב העילית והעשירה במהלך המאה ה-19, כאשר לעתים קרובות צוידו בהן גבולות ודוגמאות משוכללות. כיום, רצפות פרקט עדיין נמצאות בבתים פרטיים רבים וכן במבני ציבור כמו בתי מלון, מסעדות, בתי ספר ובתי חולים. פרקט הוא סוג של ריצוף עץ שעשוי בדרך כלל מחתיכת עץ אחת. יש לו דפוס ייחודי הדומה לשורות של לבנים או אריחים. המילה פרקט באה מהמילה הצרפתית "פרקטר" שפירושה "להתאים יחד". רצפות פרקט היו פופולריות במאה ה-18 כאשר הן הוצגו לראשונה לבתים אירופיים. הם הפכו פופולריים יותר במאה ה-19 וכיום, רצפות פרקט משמשות עד היום בשל המראה הטבעי והעמידות שלהן.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!