מה חשוב בתכנון עיצוב המטבח?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח הוא במידה רבה הלב הפועם של הבית, המקום בו אנחנו מבלים שעות רבות בכל יום. זה מתחיל בבוקר, שעה שלוקחים משהו לשתות או מכינים את הילדים לבית הספר וזה מסתיים בשעות הערב, שעה שמכניסים את הכלים של ארוחת הערב למדיח. אגב, אנחנו לא להתעלם כמובן מהעובדה כי ישראל היא מדינה של מהגרים, כאלו שהביאו אוכל משובח מכל רחבי העולם, מי שיצרו כאן, על האדמה הזו מטבח מגוון ומיוחד במינו, כזה המשמש מקור השראה למסעדות זוכות פרסים בכל רחבי העולם. אם אתם רוצים להפוך את המטבח שלכם למקום בו אתם אוהבים לבלות ולבשל, לשמוע מוזיקה מעולה בזמן שאתם מתכוננים לארוחה משפחתית ביום שישי או סתם, מכינים סנדוויץ מצויין לעוד יום עבודה ארוך, מוזמנים לשמוע על טיפים שימושיים לעיצוב המטבח הפרטי שלכם.

 

כמה דברים שאף פעם לא שמתם לב אליהם

אם אנחנו חושבים על עיצוב מטבח, בדרך כלל, המחשבה הראשונה תהיה היכן נכון למקם את הכיריים ומשטח העבודה? האם כדאי להניח שולחן אוכל או אולי להקים אי באמצע החלל? כל אלו פרטים חשובים אליהם בהחלט כדאי להתייחס, אבל יותר מהכל, אנחנו צריכים לחשוב על מה שאנחנו לא מייחסים לו חשיבות באופן מיידי. זו התאורה. כן, כן, התאורה במטבח היא גורם משמעותי משום שתאורה היא זו המשפיע על התחושה שלנו, בני האדם. כל מעצב פנים לומד כבר בשנה הראשונה איך להשתמש בתאורה כדי להפוך את החלל נעים יותר וביתי יותר. לשם ההמחשה, שימוש בגופי תאורה קטנים יחסית, המפיצים אור חזק, יאפשרו לכם לעבוד טוב יותר במטבח, כי פשוט תוכלו לראות מה אתם עושים. אבל, באותה הנשימה, שימוש באור לבן וחזק מדי, יגרמו למוח להימצא במצב של 'עירנות יתר', מה שיתן תחושה של התנהלות בתוך חדר ניתוח ולא במטבח ביתי. הרבה פעמים מיקום גופי התאורה, בחירה של גופי תאורה המתאימים לעיצוב של המטבח מצד אחד ונותנים מענה פרקטי מצד שני, הוא השלב הראשון והמשמעותי ביותר, זה שנותן לנו מסגרת בתוכה אפשר להתחיל לעבוד.

 

למצוא את הדרך לענות על הצרכים החיוניים שלנו בכל יום

משום שהמטבח משמש אותנו גם בימים רגועים יחסית וגם בימים בהם אנחנו שרויים בלחץ וצריכים להספיק לעשות לא מעט דברים, הרי שעיצוב המטבח חייב להיעשות מתוך הניסיון להפוך את המרחב לפרקטי עבורינו. כלומר, חשוב להתייחס, בתהליך של עיצוב מטבח, לפינות האחסון הקבועות בחלל, למשטחי העבודה ומיקומם, למיקום של פינת האוכל וכן הלאה. לפני שאתם יוצאים לדרך, היינו ממליצים לכם ממש להעלות על הכתב את אופי ההתנהלות שלכם ביום, יום. נסו לחשוב על כל הרגעים בהם אתם נכנסים למטבח, נסו לחשוב על כל מה שהפריע לכם עד עכשיו והייתם רוצים לעשות אחרת. כך יהיה קל יותר למצוא את הפריטים שיענו על הצרכים שלכם בסופו של דבר.

 

להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשאוב השראה

כל משפחה אחרת וכל לקוח זקוק למענה מעט שונה. כדי שתוכלו להגדיר את הדרישות שלכם בצורה הכי טובה, נסו להקפיד על שלוש פעולות פשוטות:

  1. אל תהססו להתייעץ עם מקצוענים: פעמים רבות תגלו מידע חדש שיאפשר לכם לבחור נכון יותר.
  2. לכו לרשת וחפשו מקורות השראה: שוב, דרך מצויינת להבין טוב יותר מה אתם מחפשים בעצם.
  3. הגדירו מסגרת תקציב: אנחנו חיים בעידן בו האפשרויות בלתי מוגבלות. אבל כדי שתוכלו לבחור נכון, תמיד טוב להבין איפה אתם עומדים, כדי שהדרישות שלכם יתמלאו במסגרת המשאבים העומדים לרשותכם.
אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!