מה צריך לדעת על מזח?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מזח הוא מונע זרימה חוזרת. חשוב לדעת כי אירועי זרימה חוזרת מהווים מצב שיכול להיגרם מהמון גורמים שונים לרבות שאיבה חזקה לכיוון אחד בתוך מערכת המים העירונית, במצב מעין זה כל המים יישאבו לכיוון אחד כולל כל מה שנמצא בתוך המערכות של העסקים בדרך. שאיבה מעין זאת יכולה להיגרם כתוצאה מהפסקת חשמל של המשאבות להגברת לחץ העירוניות, תקלה במשאבות או פיצוץ גדול בצנרת. חשוב לדעת כי בכל אחד מהמקרים הללו, צנרת המים בזמן האירוע תהפוך להיות כמו קש חזק אשר יונק את כל המים וכן את כל החומרים המחוברים בצורה ישירה למערכת המים ולקו אספקת המים העירונים שלנו. בזמן החזרה לשגרה לאחר שמתקנים את המצב, כל המים המזוהמים נכנסים לבתי המגורים או לעסקים הסמוכים.

מדוע מקפידים על התקנת מזח כיום?

חשוב לדעת כי משרד הבריאות דורש להתקין אביזר למניעה חוזרת וזאת בכדי שכיום הסכנה מאירועי זרימה חוזרת גדולה יותר. ככל שאנו מתפתחים והופכים לחברה מודרנית יותר, גדלים האזורים אשר מסכנים את מי השתייה, כך לדוגמא: באזורים שבהם יש מפעלים, מתקני טיהור שפכים ועוד. במקומות הללו ישנם חומרים שיכולים לזהם מיליוני ליטרים של מים עם כמות קטנה מאוד של חומר ועל כן, עולה הצורך באביזר כלשהו אשר ימנע את המצב המדובר ולא ידרוש ניקוי קווים שלמים של מים וכן בזבוז משמעותי מאוד של מים שיכול לפגוע גם באנשים אשר ישתו מהמים המזוהמים עד שיעלו על התופעה. כיום ניתן למצוא לא מעט מזחים וכן חלפים למזחים קיימים וחשוב להתקין אותם בצורה נכונה.

מי צריך להתקין מזח?

ההנחיות של משרד הבריאות מציינות בצורה מפורטת רשימה ארוכה של בתי עסק וכן מקומות נוספים שזקוקים למזח. כל תחנות הדלק, מסופי הדלק, בתי הזיקוק, תחנות כוח, מחסני נפט, מאחסני פחם, מקומות למילוי מכליות גז וכן עסקים המאחסנים גז למטרות של חלוקה ומכירה. כמו כן, ברפתות, לולים, בריכות דגים, בתי מטבחיים, אטליזים וכן מפעלי לייצור מוצרי נוצות ופוך. גם מפעלים ובתי עסק הקשורים למוצרי מזון לרבות מרכולים, מפעלי מזון, ייצור משקאות ועוד. עסקים נוספים שצריכים את ההתקנה המדוברת הם עסקים העוסקים בתחום חומרי הדברה וכן עסקים העוסקים בתחום פסולת, טקסטיל, תכשירים, גני חיות, מכוניות, מחצבות, בנייה, ייצור ואחסון של דשנים ועוד.

מי מתקין מזח?

בכדי להתקין מזח יש לבחור במתקין מקצועי שיש לו תעודה המעידה כי הוא למד את התחום והוסמך לעסוק בו. מדובר על עבודה חשובה שחייבת להתבצע בצורה מדויקת, מקצועית, איכותית ואמינה בהתאם לכל התקנים והדרישות העומדים על הפרק. לכן, אם אתם צריכים מתקין מזח בירושלים, חשוב שתבדקו היטב איזה מתקין יכול לסייע לכם בצורה הטובה ביותר, לבצע את העבודה בצורה מקצועית ואמינה ובחרו בה.

מה צריך לדעת על בדיקת מזח?

חשוב לדעת כי מלבד התקנת מזח, על פי החוק בישראל ועל פי ההוראה של משרד הבריאות כל בעל עסק חייב לבדוק פעם בשנה את תקינות המזח וכן את איכות מי השתייה אשר זורמים לעסק שלו. את ההתקנה או הבדיקה יש לבצע על ידי איש מקצוע מנוסה המוסמך לבצע את העבודה מטעם משרד הבריאות. בדקו היטב טרם אתם מזמינים איש מקצוע לבדיקת המזח האם במידה ועולה בעיה כלשהי במזח הוא מוסמך ויכול לתקן אותה, האם יש לו חלקי חילוף מתאימים הנדרשים במקרה הצורך ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!