מטבחון קטן ויפה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

בישראל יש לא מעט דירות קטנות של פחות מ80 מ"ר, מה שאומר שגם המטבח שלכם יהיה קטן באופן מסוים. דירות קטנות אידאליות לאנשים שגרים לבד, זוגות צעירים, סטודנטים ואנשים שלא מעוניינים לשלם יותר מדי על דירה קצת יותר גדולה בשל יוקר המחייה מאמיר.

בבואכם לעצב את הבית בכלל, ואת המטבח שלכם בפרט, אתם עומדים בפני דילמה רצינית. מצד אחד, דירות קטנות לא מאפשרות יותר מדי מרחב פעולה… מצד שני, יש בדירות ובתים קטנים שפע של קסם, אינטימיות ותחושה של חמימות ביתית נחמדה. למרבה המזל, לא חסרים רעיונות יצירתיים שיכולים לקחת את המרחב הקטן באופן יחסי המוצע לכם מטבע המציאות, ולהפוך אותו למקום רחב לפחות בתודעה בזכות עיצוב וסגנון חדשני. יש המון רעיונות איך להפוך את המטבח הקטן שלכם למקום שופע קסם והתייעלות מבחינת האחסון והתפוקה.

על ידי חשיבה יצירתית כיצד להפיק את המרב מהמרחב של המטבחון שלכם, תוכלו למנף את המקום ולייקר אותו. בין אם אתם משפצים את המקום ומתחילים מאפס או שסתם אתם מעוניינים למצוא דרכים כיצד לרענן את החלל הקיים בדירתכם הקטנה, זה הזמן למצוא את הפתרון המושלם עבור המטבח הקטן והיפהפה שלכם.

אולי אין לך מקום להרחיב או להוסיף אי מלא, אז חשבו על הבאת עגלת מטבח מתגלגלת דקה או עגלת בר כדי להחזיק את המיסה שלכם או לשמש כשטח דלפק נוסף. אפילו קונסולה צרה יכולה לעבוד כמקום להגדיר כלים ומרכיבים בזמן הבישול.

דאגו למקומות אחסון יעילים

מטבח קטן אומר בהכרח גם מעט מדי ארונות אחסון. לכל אחד מאיתנו שמבשל, אופה ומטגן אוכל במטבח צריך שיהיה סט כלים בהם ישתמש ויחזיר למקום האחסון שלהם בצורה נוחה ויעילה. אם יש לכם סט ארונות נרחב ומרווח, הוקל לכם. אם לא, תוכלו להשתמש עם עגלה ו/או שידה רבת שימושים שיכולה להיות בתוך המטבח או בסמוך אליו. בעגלת שידה זו תוכלו לאחסן במגירות או המדפים שלה סירים, מחבתות ושאר כלי מטבח גדולים שאין להם מקום במטבחון הקטנטן שלכם. לעגלת שידה זו יש יתרון משמעותי בכך שהיא נוחה מאוד לשימוש – היא ניידת, תוכלו להציב אותה בכל מקום ברחבי הבית, קל מאוד לשלוף ממנה ולהחזיר אליה כלים כמו סירים, מחבתות ושאר כלי מטבח.

בתכנון מטבח כדאי ומומלץ לערב אדריכל מקצועי אשר יעזור ליצור את המטבח המושלם, הן מבחינה תפקודית והן מבחינת המראה והעיצוב.

ריווח באמצעות הסרת הארונות העליונים

אם ממילא אין לכם הרבה ארונות מטבח או שאתם מעוניינים לרווח קצת יותר את המקום הנוכחי, תוכלו לעשות זאת באמצעות הסרת הארונות עליונים. במקומם, תוכלו להשתמש במדפים צפים וחזקים שיהיו פרוסים במקומות אחרים במטבח או סמוך אליו. כך תוכלו יותר לרווח ולהשיג יותר שטח בעל פוטנציאל אחסון. במקום המבנה המאסיבי של הארונות, תוכלו להציב מדפים עליהם תציבו כל מה שאתם צריכים, בשליפה מהירה. המראה הזה יזכיר לכם טבחים במסעדות שף, שם אין ארונות עליונים אלא מדפים. כך יהיה לכם קל יותר לשים ולהוריד פריטים ביתר קלות וביעילות.

דאגו לתאורה מתאימה

תאורה יכולה להשפיע בצורה דראסטית על האווירה במקום. חללי עבודה גדולים דורשים יותר תאורה, מן הסתם. משרדים ואולמות גדולים עושים שימוש בגופי תאורה גדולים ונורות חזקות במיוחד. לכם יש מטבחון קטן, אבזרו אותו לא רק עם ריהוט מתאים אלא גם עם תאורה נכונה. זה אומר למצוא גוף תאורה שישמור על תחושה אינטימית במטבח הקטן. יותר מדי תאורה תסנוור אתכם שלא לצורך, וגם תבזבז לכם חשמל סתם. עבור חללים קטנים זה אופטימלי לבחור גם בגופי תאורה וגם בנורות תאורה שיהיו חזקים מספיק על מנת להאיר בצורה מרווחת, נוחה ונעימה את החלל מצד אחד ומצד שני לא לבזבז יותר מדי חשמל שלא לצורך.

כיצד לבחור וילונות מתאימים כחלק משדרוג המראה הכללי של הבית והמטבח

השתמשו בכל המרחב העומד לרשותכם!

אתם יכולים למצוא שהמטבח שברשותכם אינו כה קטן כמו שקודם לכן חשבתם. על ידי ניצול כל האלמנטים שהמרחב מאפשר לכם, תוכלו לגלות שאפשר לנצל כמעט כל דבר במטבח. קירות ותקרה הם שטח הפעולה שלנו. תוכלו להתקין על גבי הקירות הסובבים את המטבחון שלכם מקומות אחסון וווי תלייה שייעלו לכם את השהות והפעילות במטבח. איך אומרים? "השמיים הם הגבול" או לכל הפחות התקרה של המטבחון שלכם זה הגבול. כל מה שמתחתיו נתון לעיצוב על פי בחירתכם והשכלתם בסידורו וארגונו. אתם יכולים בקלות ליצור מערכות אחסון יעילות להפליא באמצעות מדפים בשביל כלי זכוכית, ווים המיועדים לתלייה של ספלי קפה ותה, יתדות להשחלת מחבתות ומוט לתליית כלים המיועדים לשימוש תדיר. אחרי שתנצלו את הפינות הריקות של הקירות שלכם, תגלו שיש לכם הרבה יותר מקום אחסון במטבח הקטן.

תוכלו גם לעצב את המטבחון שלכם אם יש לכם מספיק תקרה מעל הראש, ולתלות עציצים צפים שיעניקו למרחב שלכם מראה טבעי וקסום יותר. זה נפוץ ביותר בקרב בני הדור הצעיר, סטודנטים ואנשים בעלי חוש יצירתי שמחפשים לייעל את השהות שלהם בכל מקום בצורה מדליקה ויעילה במיוחד.

מעצבים מטבח קטן ואישי? עשו זאת בצורה חכמה ויעילה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!