מטבחים בצבע אפור – המדריך המלא למטבח מושלם

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

הצבע האפור הוא אחד הסממנים של העיצוב המודרני. העולם מתחלק לאלו שרואים בגווני האפור יוקרה, רגש, עומק והרבה סגנון, וכאלו שרואים בו צבע אפרורי ומשעמם. בשנים האחרונות מטבחים בצבע אפור הפכו פופולריים, הם משתלבים נהדר עם סגנון העיצוב המודרני ומתאימים לכל סוגי המבנים. גוונים בהירים של אפור הולמים מטבחים קטנים ויוצרים אשליית מרחב. אם אתם מחפשים צבע מוביל למטבח מרהיב, מודרני ונוח לניקוי – תבחרו באפור.

איזה סגנון עיצוב מתאים למטבח שלי?

זה לצד זה נפגוש כאן אצלנו בישראל שני סוגים של אנשים : הוא הראשון הוא כאלו שמבלים את רוב שעות הערות שלהם במטבח ומחלקים מטעמים לכולם. לעומתם, הסוג השני יידע בכל שעה ביממה היכן אפשר להזמין את משלוח המזון המהיר והטעים ביותר. תופתעו לגלות שהמטבח הוא החדר המועדף בבית על שני סוגי האנשים. כיצד זה ייתכן? הסוד הוא התאמה אישית. בין אם אתם נוהגים לבשל בעצמכם ובין אם אתם משתמשים במטבח בעיקר בשביל לחמם אוכל מוכן במיקרוגל ולאחסן קופסאות של אוכל מוכן, העיצוב של המטבח יקבע את נוחות השימוש.

אתם בטוחים שאתם רוצים מטבח אפור?

אם התאהבתם בצבע האפור וכולם חושבים שהשתגעתם, אנחנו כאן בשביל להציג מטבחים בצבע אפור שלא תרצו לעזוב. עם העיצוב הנכון מטבח אפור יהיה מעוצב, מרהיב ומלא באופי. אפשר לשלב את הצבע האפור עם סגנון מודרני, קלאסי, כפרי וגם עם סגנון פרובנס. מטבחים בצבע אפור אפשר לעצב בגוון עמוק או בגוון בהיר. שילוב בין גוונים של אפור לבין עץ מלא יוצר מראה חמים, מודרני, יוקרתי ומזמין. המילה האחרונה בעיצוב המטבחים בארץ ובעולם היא שילוב בין כמה סגנונות.

בשנים האחרונות מטבחים בצבע אפור הפכו פופולריים, הם משתלבים נהדר עם סגנון העיצוב המודרני ומתאימים לכל סוגי המבנים.

מטבחים בצבע אפור בשילוב נירוסטה

ההמלצה בעבור בשלנים היא על מטבח מבוסס שימוש בחומרי גלם עמידים ואיכותיים. על המטבח כולו עם דגש על משטחי העבודה להיות עשוי חומרים עמידים בפני חום, לחות ושריטות. כמו כן, חשוב לוודא ניקוי קל של המטבח כולו. מטבחים בצבע אפור משתלבים נהדר עם משטחי עבודה וכיורים עשויים נירוסטה. שפים מכל רחבי העולם בוחרים נירוסטה בעבור המטבח שלהם בכלל הנוחות, העיצוב והעמידות.  יחד עם כיור נירוסטה ניתן לבחור בכל סוג של משטח עבודה (כל עוד מדובר בחומר גלם איכותי ועמיד שדוחה כתמים).

מטבחים בצבע אפור בסגנון מודרני אורבני

הבחירה הסופית של רוב אלו שמעוניינים במראה מודרני למטבח היא מטבחים בצבע אפור. גם אלו שלא העלו על דעתם בחירה בגוונים של אפור והגיעו אל המעצב בידיעה שהם מעוניינים רק במטבח לבן, בוחרים לבסוף במטבח אפור. גווני האפור מכניסים אל המטבח את המראה האורבני ומעניקים לבית כולו מראה יוקרתי. במטבח אפור אפשר לשלב את כל סוגי חומרי הגלם הטבעיים והמלאכותיים. פריטים מיוחדים שאספתם בטיולים בעולם, כלים בעלי ערך סנטימנטלי או חפצי אומנות יעניקו למטבח אופי מיוחד. מטבחים בצבע אפור בסגנון מודרני הם בחירה באיכות, נוחות ומראה מעוצב.

אם התאהבתם בצבע האפור וכולם חושבים שהשתגעתם, אנחנו כאן בשביל להציג מטבחים בצבע אפור שלא תרצו לעזוב. עם העיצוב הנכון מטבח אפור יהיה מעוצ

שילוב מרהיב של אפור ועץ טבעי במטבח

מעצבי המטבחים המובילים בתחום יודעים איך לשלב נכון בין כמה חומרי גלם. אל מטבחים בצבע אפור שמסמלים את המראה המודרני נכנס העץ המלא ומתקבל בחיבוק אוהב. יהיה זה מטבח פרקטי, חמים ומשפחתי, מודרני ויוקרתי. מטבחים בצבע אפור בשילוב עץ מלא מתאימים לכל סוגי הבתים וניתנים להתאמה לחללים קטנים וגדולים כאחד. החשיבה הפרקטית באה לידי ביטוי במשטח עבודה גדול, שימוש בחומרים נוחים לניקוי, פרזול איכותי (שקט) ומקומות אחסון רבים.

הצבע האפור כאן בשביל להישאר

טרנדים בענף העיצוב באים והולכים, אך מעת לעת מגיעים טרנדים שנשארים לתמיד. הכניסה של הצבע האפור אל ענף המטבחים קבועה. מי שבוחר היום לעצב את המטבח שלו בגוונים של אפור ייהנה ממטבח מעוצב ומודרני גם בעוד 10 שנים. הצבע האפור צפוי ללוות אותנו  בעשרות השנים הבאות, הוא מצטרף אל הצבע הלבן וגווני השמנת המובילים בעיצוב מטבחים. מטבחים בצבע אפור משדרים ניקיון, סגנון מודרני, יוקרה ואלגנטיות.

יתרון של מטבחים בצבע אפור בהיר

הבחירה בגוונים בהירים לעיצוב מטבחים ועיצוב הבית כולו מעניקה אשליה של מרחב. אם החלל שמיועד למטבח אצלכם בבית אינו גדול, גוון בהיר של אפור יעניק תחושה של חלל גדול יותר. קיימות טכניקות נוספות ליצירת אשליה של מרחב ועיצוב נכון של מטבחים קטנים. עם מעצב מטבחים מנוסה ומקצועי אפשר וכדאי להפוך מטבח קטן לנוח, מרווח ופונקציונלי. בבתים ישראלים עם מטבח קטן (נפוץ מאוד בבנייה החדשה), בחירה בגוון בהיר לעיצוב המטבח קריטית. מטבחים בצבע אפור משתלבים נהדר עם סגנון עיצוב מודרני, יוקרתי, אורבני וגם כפרי, הבחירה באפור אידאלית בעבור מטבחים שפתוחים לסלון.

מטבחים בצבע אפור משתלבים נהדר עם משטחי עבודה וכיורים עשויים נירוסטה. שפים מכל רחבי העולם בוחרים נירוסטה בעבור המטבח שלהם בכלל הנוחות, העיצוב והעמידות.

איפה כדאי לקנות מטבח חדש?

מטבח לא מחליפים בכל שנה וגם לא בכל 5 שנים. המטבח שאתם רוכשים היום עתיד לשמש אתכם ב-10 השנים הבאות (רובנו מחליפים מטבח אחת ל-10 עד 15 שנה). על כן, תרצו לוודא בחירה מדויקת בסגנון עיצוב שעומד במבחני הזמן ובחומרי גלם עמידים ששומרים על מראה חדש. חשוב לזכור שהמטבח חשוף לטמפרטורות גבוהות, לחות וחומרי ניקוי. בחירה בחומרי גלם עמידים וחזקים הכרחית לשמירה על מראה חדש גם בעוד מספר שנים. הקפידו לוודא שאתם רוכשים את המטבח מיצרן בולט בענף כאשר העיצוב מתבסס על התאמה אישית ויד מכוונת של מעצב מטבחים מנוסה.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברת מטבחים?

  1. מוניטין חיובי מבוסס המלצות (עמידה בזמנים)
  2. וותק בתחום
  3. רמה גבוהה של מקצועיות
  4. שימוש במיטב חומרי הגלם
  5. התקנה מקצועית שמתבססת על מדידות שמתבצעות אצלכם במטבח
  6. עבודה על בסיס הסכם חתום
  7. מחירים הוגנים
  8. אחריות מקיפה של היצרן

אל תתפשרו על פחות משירות אישי שיעניק לכם שקט נפשי. מגיע לכם להרגיש חופשיים לשאול כל שאלה ולקבל הסברים מקיפים אודות אפשרויות העיצוב, חומרי הגלם, תמחור, בחירת צבעים וניצול נכון של המרחב.

עיצוב תאורה בעבור מטבחים בצבע אפור

התאורה שתבחרו בעבור המטבח שלכם עתידה להשפיע על המראה הכללי ונוחות השימוש. מטבחים מכל הסוגים צריכים להיות מוארים. אנחנו זקוקים לאור בכדי להבטיח שימוש בטיחותי ונוח. את גופי התאורה נבחר בהתאם לגוונים המובילים בעיצוב המטבח, גודלו ועצמת האור שמפיצות הנורות. מטבחים בצבע אפור כהה זקוקים לתאורה חזקה ומקיפה יותר בהשוואה למטבחים בצבע אפור בהיר. השלימו את עיצוב המטבח עם גופי תאורה מעוצבים שתואמים את סגנון העיצוב הנבחר. אל תשכחו לוודא שבחרתם גופי תאורה שמתאימים למטבחים וניתנים לניקוי קל.

מטבח מואר דרוש גוף תאורה אחד מרכזי שמפיץ אור חזק ובהיר. בכדי להאיר היטב את המטבח כולו נוסיף עוד גופי תאורה קטנים בפינות חשוכות ונסתרות. על גוף התאורה הראשי להתאים לסגנון העיצוב של המטבח כולו. בשביל הנוחות שלכם כדאי להתקין גוף תאורה חזק מעל משטח העבודה (הארונות העליונים מחשיכים מעט את האזור).

מטבחים בצבע אפור כהה זקוקים לתאורה חזקה ומקיפה יותר בהשוואה למטבחים בצבע אפור בהיר. השלימו את עיצוב המטבח עם גופי תאורה מעוצבים שתואמים את סגנון העיצוב הנבחר.

מחירים של מטבחים בצבע אפור

תמחור מטבח מתבסס על עלויות של חומרי הגלם ועבודת המעצב. תשמחו לגלות שדווקא פנייה אל מעצב מטבחים מנוסה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף. המעצב יידע לנהל נכון את התקציב, להתמקח על המחירים עם הספקים ולבחור נכון בחומרי גלם עמידים, פתרונות אחסון חדישים, פרזול איכותי. השקעה במטבח מעוצב ואיכותי היא השקעה נבונה לטווח ארוך. מטבחים בצבע אפור מעלים את הערך של הנכס.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!