מטבח מודרני כפרי: איך ליצור תוכנית עיצוב מתאימה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אנחנו מבשלים בו את המתכונים שעוברים אלינו מדור לדור, אופים את העוגיות האהובות על הילדים, את עוגת השוקולד שמנצחת כל יומולדת, את הסלט שבת הזוג כל כך אוהבת ואת המרק של סבתא. אנחנו מעלים למכונה אספרסו לא פחות ממדויק, מזמינים מהוולט ואוכלים על האי את הגלידה של השכונה, מעבירים בו ערבים של פיצה וסושי, בקיצור המטבח הוא ללא ספק החלל הכי דומיננטי בבית שלנו. אחד ההחלטות הכי חשובות שאנחנו צריכים לקבל בנוסף לתכנון, לפתרונות האחסון ומוצרי החשמל קשורה בהכרח ובאופן ישיר לסגנון העיצובי של המטבח שלנו. מטבח מודרני כפרי אהוב על בעלי בתים רבים, ובצדק. אלו מטבחים חמים, מסבירי פנים ונוחים, אבל אין פירוש הדבר שהם צריכים להיראות מיושנים.

אם אתם מחפשים שיטות ליצור את המטבח הכפרי המודרני האולטימטיבי, הנה כמה רעיונות קלים ליישום במהלך עיצוב המטבח החדש שלכם.

מטבח מודרני כפרי מה זה אומר?

בעיקרון יש שני סגנונות עיצוביים פופולארים על הישראלים וגם על משפחות בעולם כולו. מודרני וכפרי. הישן אל מול החדש, הנקי אל מול ה“מתובל“, האותנטי אל מול הקלאסי, המשפחתי והחמים אל מול העירוני האקלקטי. שבוחרים בכפרי מודרני בוחרים בשניהם. מצד אחד עץ, מצד שני ניקיון, מצד שני חום, מצד שני אסתטיקה ברמה הכי גבוהה שיש. הנה כמה מהמאפיינים הבולטים של המטבח הכפרי מודרני.

מטבח מודרני כפרי אהוב על בעלי בתים רבים, ובצדק. אלו מטבחים חמים, מסבירי פנים ונוחים, אבל אין פירוש הדבר שהם צריכים להיראות מיושנים.

עץ לבן

על מנת ליצור שיק יציב אמיתי, אי אפשר לטעות עם חיפויים צבועים מקסימים ומשטחי עבודה מעץ. חוץ מזה, משטחי עבודה מעץ הם גם עמידים ואנטי בקטריאליים באופן טבעי, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור מטבח מודרני כפרי שוקק חיים.

עם מסגרות העץ המוצקות והפנלים המרכזיים הצבועים, בעלי בתים רבים אוהבים לעצב מטבח עם משטחי עבודה מדהימים מעץ אלון. זהו סגנון עיצוב אלגנטי ונצחי, שמציע בסיס ניטרלי אבל חם לכל מטבח מודרני כפרי.

ריצוף קיטשי

מבחירת אריחים בצורות פשוטות ועד לדוגמאות מורכבות, אריחים הם תוספת וינטג' אולטימטיבית לכל מטבח מודרני כפרי. למרבה המזל, אפשר לאמץ את אפקט הריצוף הקלאסי הזה בלי צורך ממש לעקור את המרצפות.

אופציה הרבה יותר משתלמת היא ריצוף ויניל שמספק עומק ומרקם למטבח שלכם, ובמקביל גם מחמיא לשאר החדר עם הגימור האפרורי שלו.

מטבח מודרני כפרי מה זה אומר? בעיקרון יש שני סגנונות עיצוביים פופולארים על הישראלים וגם על משפחות בעולם כולו.

ספסל פיקניק נוח

כדי ליצור אווירה של מטבח מודרני כפרי, הכרחי שהישיבה במטבח תעורר אווירה חברתית אבל נינוחה. במקום כסאות אוכל תואמים ושולחן אלגנטי, מומלץ לבחור ריהוט קצת יותר פשוט ומחוספס.

שולחן האוכל והספסלים חזקים ומיוצרים בעבודת יד, מוציאים את האנרגיה הזו לפיקניק, וניתן לעצב אותם למעלה או למטה עם זרדים רכים וכריות ישיבה.

תוספת קסם כפרי עם שידה וינטג'

במקום לבחור רק יחידות מטבח תועלתניות, מומלץ גם לבחור כמה רהיטים עצמאיים. שימוש בשידה וינטג' להצגת מבחר אקלקטי של כלי אוכל יוסיף לאווירה הנינוחה של מטבח מודרני כפרי.

בעבודת יד ובהתאמה אישית, מזנון פתוח עם מתלה לשידה עבור גימור עם חלק עליון מעץ אלון מלא, ונצבע בצבע טבעי. מושלם להוספת קצת אינדיבידואליות לחלל שלכם!

עיצוב עם תאורה כפרית

נברשות כפריות מוסיפות אלמנט טבעי נוסף לעיצוב מטבח מודרני כפרי, כמו גם מכניסות חמימות וזוהר לחלל. על מנת לשמור על סגנון כפרי, מומלץ לבחור במתכות שיש להן גימור מיושן או עמיד, ועיצובים פשוטים אבל בסגנון וינטג'.

כדי ליצור אווירה של מטבח מודרני כפרי, הכרחי שהישיבה במטבח תעורר אווירה חברתית אבל נינוחה. במקום כסאות אוכל תואמים ושולחן אלגנטי

עלות מטבח מודרני כפרי

חשוב להבין שהעלות של מטבח מודרני כפרי בגודל ממוצע, בעיצוב בשיטות עבודה קלאסיות, שימוש בחומרים איכותיים, והתאמה אישית, עולה בין 50,000-98,000 ₪, למרות שעלות זו עשויה להגיע גם ל-120,000 ₪, אם העיצוב כולל גם פרטי פרזול וריהוט מעוצב אצל נגר בהתאמה אישית.

בעלי בתים שמעוניינים להשיג את המיטב של סגנון עיצוב זה, כולל עיצוב פנים מסוגנן, ריהוט עץ, פתרונות אחסון חכמים, וצביעה אמנותית, משלמים על עיצוב מטבח מודרני כפרי, הרבה יותר מהתעריפים הממוצעים.

ממה מושפע המחיר של מטבח מודרני כפרי?

המחיר של מטבח מודרני כפרי מושפע ברובו ממספר קריטריונים חשובים ומהותיים. קודם כל מחומרי הגלם. ככל שנבחר בחומרי גלם איכותיים יותר בין אם זה עץ מלא, בין אם זה פרזולים מיוחדים ובין אם רצפת פרקט או שיש, המחיר של המטבח יעלה בהתאמה. דבר נוסף שמשפיע כמובן על המחיר וזה רק הגיוני הוא הגודל של המטבח. כלומר, ככל שהמטבח גדול יותר, ככה נצטרך יותר חומר, יותר עבודות, יותר זמן ולכן זה משפיע מן הסתם גם על המחיר. עוד דברים שישפיעו על המחיר של מטבח כפרי מודרני הם:

  • בעלי המקצוע שנבחר- אדריכל, מעצבת פנים, קבלן, חשמלאי, חברת מטבחים וכדומה.
  • פתרונות אחסון- היום יש מגוון רחב של פתרונות אחסון מכל מיני סוגים, אלו משפיעים כמובן על המחיר הסופי.
  • מכשירי חשמל – יש מנעד מאוד רחב בין מכשירי חשמל שונים וגם זה משפיע.

מחירון מטבח כפרי מודרני

סוג המטבח הערות מחיר ממוצע לאורך של 10 מטרים
מטבח כפרי מודרני איטלקי מגירות, מנגנון טריקה שקטה, ידיות אינטגרליות, יש לבדוק האם המחיר כולל התקנה והרכבה. בנוסף, המחיר כולל משטח שיש, כיור, ברז ואי מתאים. 12,000-20,000 ש“ח
מטבח כפרי מודרני פרובנס מגירות, מנגנון טריקה שקטה, ידיות אינטגרליות, יש לבדוק האם המחיר כולל התקנה והרכבה. בנוסף, המחיר כולל משטח שיש, כיור, ברז ואי מתאים. 15,000-25,000 ש“ח
מטבח כפרי מודרני קלאסי מגירות, מנגנון טריקה שקטה, ידיות אינטגרליות, יש לבדוק האם המחיר כולל התקנה והרכבה. בנוסף, המחיר כולל משטח שיש, כיור, ברז ואי מתאים. 17,000-30,000 ש“ח

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!