מטבח בצבע שמנת – איך מעצבים נכון ובזול?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

הבחירה בצבע שמנת מכניסה אל המטבח הביתי הרבה סגנון. הגוון המוביל שאתם בוחרים בעבור המטבח שלכם צפוי להשפיע על המראה הכללי. מטבח בצבע שמנת יהיה מטבח בעל מראה יוקרתי ובו זמנית גם ביתי וחמים. גוונים של שמנת משתלבים נהדר בכל סוגי המטבחים ויוצרים מראה הרמוני עם גופי התאורה ועיצוב הבית כולו. מטבח בצבע שמנת מתאים במיוחד בעבור בתים שמעוצבים בסגנון כפרי ובעבור אלו שמתכננים לבנות ארונות מטבח מעץ מלא.

איך מעצבים מטבח בצבע שמנת בסגנון כפרי?

המטבח הכפרי האותנטי מתבסס על שילוב בין עץ צבעי לבין גוונים של צבע שמנת. נמצא במטבח הכפרי חומרי גלם טבעיים במראה אותנטי כמו ברזל, זכוכית, אבן ועץ. כיום המטבח הכפרי המודרני משלב בין חומרי הגלם העמידים לבין הטכנולוגיה החדשה. כך למשל, ארונות מטבח עשויים עץ מלא במטבח כפרי יכללו פרזול מקצועי שבא לידי ביטוי במסילות שקטות, טריקה שקטה ופתרונות אחסון חכמים. במרכז המטבח הכפרי המודרני נמצא עמדת אי מעוצבת בגוונים של שמנת. בחלק מהמטבחים אפשר יהיה לשלב בעמדת האי כיור או כיריים.

מטבח בצבע שמנת בסגנון פרובנס

אם אתם מחפשים מטבח כפרי מרהיב שתקבלו עליו מחמאות רבות – מטבח בצבע שמנת פרובנס הוא התשובה. מטבחי פרובנס מעוצבים בקפידה עם מיטב חומרי הגלם (עדיפות לחומרים יוקרתיים שגם נראים יקרים) והאבזור המודרני והחדיש ביותר. מתלבטים כמה כדאי להשקיע בעיצוב המטבח החדש? מטבח פרובנס הוא השקעה לטווח ארוך, אתם צפויים ליהנות מהמטבח למשך עשרות שנים. מטבח פרובנס בצבע שמנת יוצר דיאלוג בין הגוונים הכהים של העץ לבין גוון השמנת הבהיר. נשלב במטבח פרובנס גם ארונות חדישים עם דלת בלגית, אי למטבח ושאר פיתוחים דקורטיביים. תוספת של משטח עבודה יוקרתי או ברז מעוצב תעניק למטבח כולו מראה מיוחד ומושקע.

מטבח בצבע שמנת יהיה מטבח בעל מראה יוקרתי ובו זמנית גם ביתי וחמים. גוונים של שמנת משתלבים נהדר בכל סוגי המטבחים ויוצרים מראה הרמוני עם גופי התאורה ועיצוב הבית כולו

מתי כדאי לבחור צבע שמנת למטבח?

אין ספק שבחירת הגוון המוביל בעבור המטבח היא אחת ההחלטות החשובות ביותר. צבע שמנת נוצר מערבוב של לבן וחום. מטבח בצבע שמנת מתאים לכל סגנון עיצוב, מטבחים סגורים וגם למטבחים פתוחים (חלל אחד עם הסלון). בחירה בצבע שמנת אידאלית גם בעבור מטבחים גדולים וגם בעבור מטבחים קטנים. גוונים בהירים יוצרים אשליה של מרחב במטבחים קטנים. את בחירת הצבע המוביל בעבור המטבח נבצע יחד עם מעצב מטבחים מנוסה. על בחירת הגוון העיקרי והגוונים המשלימים להתאים לסגנון העיצוב הקיים, לתקציב ולאלמנטים קבועים כמו כיור, מכשירי חשמל או משטח עבודה שאין בכוונתכם להחליף.

אלו אילוצים צריך לקחת בחשבון?

מטבחים מעצבים בהתאמה אישית למאפיינים של המבנה, להרגלי הבישול שלכם, לתקציב ולהעדפה האישית. מטבח שמתאים לשכנים אינו בהכרח גם המטבח שמתאים לכם. בכל בית יש להגדיר את האילוצים ולהרכיב בהתאם את תכנית העיצוב והאבזור. שימו לב, אם ראיתם מטבח בצבע שמנת בקטלוג ומיד התאהבתם, אצלכם במטבח הוא עשוי להיראות שונה. צוות מקצועי של מעצבי מטבחים יידע איך לסייע לכם לשלב במטבח החדש שלכם את גווני השמנת ואת כל האלמנטים המבוקשים.

מטבח בצבע שמנת פרובנס הוא התשובה. מטבחי פרובנס מעוצבים בקפידה עם מיטב חומרי הגלם (עדיפות לחומרים יוקרתיים שגם נראים יקרים) והאבזור המודרני והחדיש ביותר.

מדוע חשוב לפנות אל אנשי מקצוע?

מטבח ידידותי ונוח לבישול, ניקוי ואכילה חוסך לכם הרבה כסף. ככל שתרבו לבשל בעצמכם ארוחות כך תצליחו לצמצם בהוצאות של רכישת אוכל מוכל ואכילה במסעדות. עם מטבח מעוצב ונוח תהפכו למארחים המועדפים בחבורה וחיי החברה שלכם יתעוררו לחיים. התפקיד של אנשי המקצוע בעיצוב מטבח מסתכם בהרבה יותר מבחירת צבעים או דלתות של ארונות. מעצבי המטבחים מנחים היכן כדאי למקם כל ארון, מכשיר חשמלי, מדף, גוף תאורה או כיור. התכנון של המטבח דורש צוות מקצועי ומנוסה שמתמחה בעיצוב מטבחים דומים. תכנון ארגונומי של המטבח הוא המפתח לניצול מקסימלי של השטח כולו וכל שאר היתרונות של המבנה.

הכנות לקראת עיצוב מטבח בצבע שמנת

אתם קרובים מאוד להגשמת החלום שלכם על מטבח בצבע שמנת עם פתרונות אחסון חכמים, מגירות עם מסילות טלסקופיות שקטות ומיטב הטכנולוגיה. על מנת להגיע מוכנים אל הפגישה עם מעצב המטבחים כדאי לקרוא לפני מדריכים על עיצוב מטבחים, המלצות וטיפים. אם לא החלפת מטבח בשנים האחרונות, קחו לעצמכם כמה רגעים להתעדכן בחידושים וברעיונות חדשים. מטבח בצבע שמנת הוא מטבח לבן בגוון מיוחד, תבחרו בעבור המטבח שלכם את הסגנון והאבזור שתומך בהרגלים שלכם ומעודד בישול ואירוח.

אתם קרובים מאוד להגשמת החלום שלכם על מטבח בצבע שמנת עם פתרונות אחסון חכמים, מגירות עם מסילות טלסקופיות שקטות ומיטב הטכנולוגיה.

מדוע חשוב לקנות מטבח רק מול חברת מטבחים מקצועית?

המטבח הוא הרבה יותר מעוד חדר בבית עם ארונות ופינת אוכל. רק מעצב מטבחים מקצועי ומנוסה יידע איך להתאים נכון את המטבח למאפיינים של החדר, לצרכים שלכם, לציפיות ולתקציב. מטבח לא מחליפים בכל שנה כך שעליכם להקפיד לקבל החלטות שקולות, להיות בטוחים בבחירות שלכם ולא למהר לוותר על מטבח החלומות שלכם. עם המעצב הנכון תקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים ורוצים. רק בחברת מטבחים שיש לה ניסיון בעיצוב מטבחים בצבע שמנת תמצאו מענה מלא.

באיזה סגנון כדאי לעצב את המטבח?

מטבח בצבע שמנת אפשר לעצב בסגנון כפרי, קלאסי, מודרני וגם אורבני. אם אתם אוהבים מראה של עץ מלא – תבחרו בסגנון כפרי חמים ומשפחתי או בסגנון פרובנס שיוצר מטבחים כפריים יוקרתיים מרהיבים. דלתות ארון מגולפות עם משקופים עגולים צפויות לשדרג ברגע כל מטבח כפרי. אם אתם מעדיפים את המראה המודרני תבחרו הארונות בגוון שמנת מבריק ללא גילופים ותקבלו מראה חלק ואחיד. לא בטוחים באיזה סגנון לבחור? התייעצו עם מעצב מטבחים ותבחרו בסגנון שתואם לקו העיצוב המוביל בשאר החדרים בבית.

מטבח בצבע שמנת אפשר לעצב בסגנון כפרי, קלאסי, מודרני וגם אורבני. אם אתם אוהבים מראה של עץ מלא – תבחרו בסגנון כפרי חמים ומשפחתי או בסגנון פרובנס שיוצר מטבחים כפריים יוקרתיים מרהיבים.

איזה משטח עבודה מתאים למטבח בצבע שמנת?

בחירת משטח העבודה היא ללא ספק אחת ההחלטות החשובות בכל עיצוב מטבח. טיב המשטח יקבע את משך השימוש בו, את נוחות הבישול ואת המראה הכללי של המטבח כולו. אתם מתבקשים לבחור בין משטח עבודה עשוי אבן טבעית, משטח סינטטי, משטח עשוי נירוסטה. משטחי עבודה שמיוצרים באופן מלאכותי (לא אבן שיש שנחצבת מבטן האדמה) יהיו זולים יותר בהשוואה למשטחים טבעיים. כיום כאשר מיוצרים משטחים מלאכותיים איכותיים ועמידים במראה יוקרתי, אין סיבה לבחור באופן אוטומטי במשטחי שיש יקרים. בחירה במשטח מלאכותי תהיה במקרים רבים נכונה יותר ותאפשר ניצול טוב יותר של התקציב.

אלו מכשירי חשמל מתאימים למטבח בצבע שמנת?

גוון של שמנת משתלב נהדר עם מכשירי חשמל בצבע לבן, שמנת וגם נירוסטה או ברונזה. אם תרצו לייצור ניגודיות מעניינת תבחרו במכשירי חשמל בצבע שחור. שילוב של מכשירי חשמל בצבע אדום במטבח שמנת מוסיפה קריצה מעניינת של צבע וסגנון. מקרר בגוון שמנת יהיה גם כן בחירה הולמת בעבור מטבח בצבע שמנת. הקפידו למדוד היטב את השטח טרם רכישת מכשירי החשמל ומקמו אותם נכון.

מטבח בצבע שמנת יהיה תוספת נהדרת בעבור כל בית או דירה. הקפידו לבחור בקפידה את הפרטים הגדולים והקטנים ותצליחו לייצור מטבח מעוצב, מרשים ונוח לשימוש. התייעצו עם מעצבי מטבחים לקבלת טיפים שימושיים, הכוונה ופרטים אודות פתרונות אחסון חכמים. אל תתפשרו על פחות ממגירות שקטות וארונות איכותיים עם מנגנון טריקה שקטה. מגיע לכם לקבל את הטוב ביותר בעבור המטבח שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!