סגנונות צילום בעיצוב פנים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

צילום עיצוב פנים, עבור מי זה מתאים?

במאמר קצר זה אסקור כמה סגנונות צילום בעיצוב פנים בדגש על תאורה, קומפוזיציה ומרכיבים נוספים. כמובן שלא אוכל במאמר קצר להקיף לעומק את הנושא, אבל תוכלו כמובן לקרוא באתר שלי מאמרים נוספים בהתאם לתחומי העניין שלכם.

צילום עיצוב פנים מתאים במיוחד עבור מעצבי פנים, המעוניינים להציג את העבודות שלהם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. הצילומים נועדו עבור תיק עבודות מושקע, עבור אתר האינטרנט האישי או כל מטרה אחרת כנדרש. צילומי עיצוב פנים מאפשרים לכם להציג בצורה המקצועית ביותר את הסגנון הייחודי שלכם, תוך הצגת העבודות המשמעותיות שעשיתם במשך השנים באתר האינטרנט שלכם וברשתות החברתיות.

סגנונות צילום בעיצוב פנים בדגש על תאורה

כאשר מדברים על סגנונות צילום בעיצוב פנים כדאי להתחיל עם המרכיב החשוב ביותר עבור הצילומים והוא התאורה. באופן כללי ניתן לחלק את הסגנונות השונים לשתי קטגוריות עיקריות. צלם עיצוב פנים המשתמש באור טבעי או באור מלאכותי הנמצא במקום המצולם, וצלם שמשתמש בתאורה מקצועית הכוללת ציוד טכני שאיתו הוא מגיע למקום. מדובר קודם כל בהעדפות אסתטיות של הצלם ובאופי המיוחד של הצילומים.

מקס דופלי - צלם עיצוב פנים

מעצבת פנים(כל התמונות)- טלי גוטמן

צלם עיצוב פנים שמעדיף להתמקד באור טבעי או להשתמש בתאורת החדר שנמצאת בחלל המצולם, מעוניין בדרך כלל לשמור על אותנטיות ועל מראה טבעי של המקום. צילומים באור טבעי ותאורה מלאכותית הנמצאת כבר במקום, מתאימים עבור סוג מסוים של צילומים כגון צילומים של נכסים להשכרה. עבור צילום נדל"ן כדאי ברוב המקרים להשתמש באור טבעי, על מנת להציג לקונים הפוטנציאלים את הנכס בצורה הקרובה ביותר למציאות. בתחומים אחרים כגון צילומים עבור אדריכלים ומעצבי פנים ועבור קטלוגים, כדאי כמובן להשתמש בתאורה מקצועית על מנת להבליט בצורה הטובה ביותר את האלמנטים החשובים בתמונה.

מקס דופלי - צלם עיצוב פנים

יצירת אווירת ערב ע"י תאורה מלאכותית

אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבור צילום עיצוב פנים הוא עניין התאורה. בצילומים עצמם אנחנו משתמשים בדרך כלל בתאורה של המקום ולא מסתמכים על אור טבעי בלבד. אנחנו חייבים להדגיש את כל הפריטים הנמצאים בחלל המצולם, ואור טבעי לא יכול לעשות זאת בצורה מדויקת ומלאה. אבל, לכל כלל יש יוצא מן הכלל וגם בצילום עיצוב פנים ישנו סגנון מיוחד של צילומים באור טבעי. מדובר בצילומים שבהם אנחנו עושים שימוש בתאורה טבעית מהחלון.

סגנונות צילום בעיצוב פנים, פלאשים חשיפות ויצירת אווירה

אחד הסגנונות המרכזיים ביותר הוא צילום עם פלאשים או צילום בשילוב של תאורה טבעית ופלאשים. בצילום מקצועי הפלאש משמש את הצלם במקרים רבים ומגוונים ולא רק במקרים של חוסר באור. בניגוד לפלאשים במצלמות עבור הקהל הרחב בהם הפלאש מובנה בתוך המצלמה, בציוד צילום מקצועי משתמשים בדרך כלל בפלאש חיצוני. בעבודה שלי כצלם אני מגיע למקום עצמו ובודק קודם כל את התנאים של האור הטבעי ואז אני יכול לקבל החלטה האם להשתמש בפלאש בלבד או לשלב בצילומים גם את האור הטבעי של המקום עצמו.

מקס דופלי - צלם אדריכלות ועיצוב פנים

סגנון צילום נוסף עבור צילום פנים עושה שימוש בטכניקת צילום HDR, טכניקה המשלבת חשיפות שונות, אחת בהירה, אחת אמצעית ואחת כהה, בכדי שבסוף התהליך יראו גם את האזורים הבהירים ואת האזורים הכהים יותר. ישנם גם סגנונות צילום המתמקדים יותר בקומפוזיציה, זוויות רחבות, תקריבים, חצאי תקריבים. זוויות חזיתיות וזוויות אלכסוניות.

צלם עיצוב פנים מתמחה בזוויות צילום ייחודיות המעניקות פרספקטיבה שונה לחלל המצולם. צלמים מקצועיים יכולים לצלם את החדר מזוויות שונות ובכל פעם התמונה שנקבל תשקף את החלל המעוצב בצורה שונה לחלוטין, מבלי לשנות דבר בריהוט או בתאורה. באמצעות שימוש בזוויות צילום, ניתן להציג בצורה הטובה ביותר את הייחודיות של החדר והחפצים מפרספקטיבות שונות ומגוונות. לאחר מכן במעשה העריכה ניתן לבחור את התמונות הטובות ביותר ולהציג אותם כסדרה של צילומים של הנכס.

מקס דופלי - צלם עיצוב פנים

אפשרות נוספת שעומדת בפני צלמי עיצוב פנים היא להתמקד באווירה, למשל לייצר אווירה באמצעות וילון שעף ברוח פנימה, או כלב בחלל, או מעצבת פנים שעוברת בזמן צילום בפריים והיא מטושטשת. מדובר באלמנטים שונים המוסיפים נופך נוסף לתמונה, מימד דינמי שמוסיף לקומפוזיציה של החפצים השונים במרחב.

צילום עיצוב פנים דורש ידע מקצועי וציוד מתאים ובעיקר נסיון רב שנים, בדיוק בשביל זה אתם

צריכים צלם עיצוב פנים מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה.

צילום עיצוב פנים בהתאמה אישית לדרישות הלקוח

צילום עיצוב פנים הוא תהליך משותף ביני לבין הלקוחות עד לתוצאה המושלמת עבורכם. קודם כל צריך לברר ביחד מהי המטרה שעבורה אתם צריכים את הצילומים, האם מדובר באתר אינטרנט, רשתות חברתיות, קטלוגים מקוונים, תערוכות או כל מטרה אחרת כנדרש. בהתאם למטרת הצילומים מתבצעת העריכה הסופית ונקבעים הסטנדרטים של סגנון הצילום. לדוגמא, במידה ומדובר בצילומים לקטלוגים בינלאומיים נדרשת רמת עריכה וצילום מקסימאלית, זאת בניגוד לצילום עבור נכסים להשכרה. בחלק מן הפרויקטים אני מגיע למקום עצמו בשביל להעריך את היקף הפרויקט כולל הזמן הנדרש לסיום העבודה. צלם עיצוב פנים הוא מקצוע המשלב בין מומחיות טכנית ברמה גבוהה לבין עבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, המטרה שלי היא לספק עבורכם צילומים ברמה הגבוהה ביותר שניתן בהתאם לדרישות הלקוח.

מקס דופלי - צלם עיצוב פנים - תקריב לגוף תאורה

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!