סוגי בדים מומלצים עבור כסאות בר למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

רכשתם במיטב כספכם כסאות בר למטבח ואתם מאד מרוצים עד שהכתם הראשון פשוט הורס לכם את הכסא וגם את מצב הרוח. כדי שזה לא יקרה גם לכם, במיוחד בשבילכם אספנו את סוגי הבדים המומלצים ביותר, מה לעשות כשבכל זאת יש כתמים ואיך שומרים עליהם נקיים כמו חדשים לאורך שנים.

 

כסאות בר מרופדים

כסאות בר מרופדים הם לא רק אופנתיים וטרנדים במיוחד, הם גם כל כך מלטפים ונעימים, בקיץ או בחורף, פשוט נעים לשבת עליהם ולהרגיש הכי נוח בעולם כשאתם אוכלים ארוחה קלה במטבח הביתי או יושבים עם כל החברים בפינת האוכל במשרד. כסאות הבר כבר מזמן אינם נחלת הבארים השכונתיים, הם מככבים כמעט בכל מטבח מודרני בישראל, וחלקנו אף מתדהדרים בפינות עבודה שיש להם כיסא בר ליתר נוחות ומראה יותר צעיר ומגניב. סוגי הבדים המומלצים לכסאות בר הינם דמוי עור, עור אמיתי, קטיפה, זמש או דמוי זמש ( בד בעל טקסטורה 'מעוננת' ) ובדים ארוגים. אלו הם סוגי הריפודים שנשארים באופנה לאורך שנים.

 

בחירת סוג הבד עבור כסא בר

בחירת סוג הבד מתחלקת לכמה שלבים, בחירת הבד שמתאים לנו באופן אישי בשל טעם וסגנון, שמתאים לאקלים או לסביבה שבה הוא עומד לשהות ולרמת התחזוקה שנוכל להשקיע בו כדי שיישאר תמיד רענן ונקי:

  • טעם אישי– מה יותר מתאים לכם? דמוי עור? דמוי זמש? קטיפה? אריג? לכל אחד מאיתנו יש טעם אחר שהולם יותר את הבית שלו ומשתלב מצויין עם הרהיטים האחרים. כיום ניתן להשיג בדים דמויי עור ודמויי עור הפוך ( דמוי זמש, או עור 'מעונן' שהטקסטורה שלו מזכירה קטיפה רכה ) אריגים מסוגים שונים בצפיפות שונה, קטיפה איכותית וגם עור אמיתי, אם זה מתאים לכם לתקציב. לכל אחד מאלו יש 'וויב' אחר שמשדר יוקרה, ביתיות וחמימות, אקלקטיות או מכובדות.
  • אקלים וסביבה – יש להתחשב בתנאים שבהם הכסא יצטרך לעמוד, האם אתם גרים בסביבה שבה יש מזג אויר יבש במיוחד או אור שמש חזק שעלול לפגוע בעור ודמויי עור? האם יש אבק רב וחול נישא באויר שעלול לחדור לסיבי הבד הארוג? כל אלו צריכים להלקח בחשבון כדי שהמוצר יחזיק מעמד לאורך שנים.
  • כמה תחזוקה תוכלו להשקיע במוצר?– בעוד שדמויי עור ועור אמיתי מתנקים מאד בקלות ורק זקוקים מדי פעם לתחליב מיוחד שיעניק להם לחות וברק, בדים מסגנונות שונים זקוקים לשאיבת אבק כדי להגן על הבריאות שלכם מהצטברות אבק וחלקיקים שונים ולהברשה כדי לרענן את המראה הנקי והחדש שלהם, לכן הקפידו לקנות מוצר שמתאים לסגנון החיים שלכם.

סגנונות וצבעים

כסאות בר מעוצבים מגיעים בסגנונות, מרקמים וצבעים שונים מאד זה מזה ולרשותכם הבחירה החופשית האם לשלבם בצבעים שכבר קיימים בבית כגון הספות שבסלון או בפינת האוכל, או דווקא ללכת נגדם ולהעניק צבע וחיים באמצעות צבעים עזים ומתבלטים. כך או אחרת, כיסאות הבר הינם חלק מן המארג העיצובי של הבית, ולכן חשוב לבחור בתבונה.

 

איך שומרים על כסאות בר מרופדים?

כבר בעודכם בחנות התייעצו עם המוכרים כיצד לתחזק ולשמור על הבד, הקפידו לקרוא היטב את הוראות הניקוי, מה מותר ומה אסור, ואל תשתמשו בחומרי ניקוי חריפים מדי, במיוחד לא על בדים צבעוניים. במידה ונוצר כתם על הריפוד הקפידו לא לשפשף אותו בחוזקה במקום אחד אלא הספיגו אותו במטלית רכה עם מעט נוזל כביסה עדין. בדים בעלי שיער סמיך כמו קטיפה או זמש מומלץ להבריש במברשת מיוחדת, רכה ועדינה, ובדים ארוגים מומלץ לשאוב בשואב אבק כדי למנוע הצטברות אבק. דמוי עור ועור זקוקים לטיפול אחת לתקופה כדי לשמור על לחותם והברק שלהם באמצעות חומרים ותחליבים ייעודיים, והזהרו במיוחד כשאתם אוכלים רימון ודובדבנים, רטבים בעלי צבע עז כגון סילאן וסויה, מאכלים המתובלים בכורכום, זעפרן וכדומה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!